Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Sniper

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik vind het daarentegen echt een top dingetje. Voor het geld kun je niet veel verwachten en dat deed ik ook niet, maar net een afgestoken en vond het toch wel mooi. Er komt een knal vanaf en voor het geld is het gewoon lachen om dit uit zo een klein potje te zien kopen. Ik kan het niet echt een slecht product noemen doordat het doet wat ervan geacht wordt voor een luttel bedrag.

    Comment


      #17
      Dacht uit de demo's af te leiden dat het een cake was die alles in een keer uitspuugde. Vervelend als ze zoveel tegelijk schieten. Rubro verdient hiervoor niet de schoonheidsprijs.

      Comment


        #18
        ik heb 'm gister weer geprobeerd en hij is voor de prijs wel te doen knalt niet echt hard

        Comment


          #19
          Hier gingen ze toch echt lekker hoor. Verrassend hard voor zo'n klein dingetje! Had ze voor erbij gekocht,vandaar dat ik er ook geen super hoge verwachtingen had!
          [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

          Comment


            #20
            Ik vond deze toch ook wel goed presteren. Hij is maar 5 euro per stuk, en verwachtte er al niet teveel van. Voor het geld toch prima dingen en leuk voor erbij.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Zo is dat. Het zijn leuke blokjes voor tussendoor.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #22
                klein maar fijn, ik vond het wel leuke bakkies voor het geld. Het is alleen niet te vergelijken met de Dutch Thunder oid. Dat zeker niet.

                Comment


                  #23
                  Ik ging er vanuit dat dit single salvo cakejes waren..
                  Dit was niet het geval, en daarom vond ik ze absoluut minder leuk. Ze zijn natuurlijk niet duur, maar omdat ze gewoon per shot waren vond ik ze te zacht gaan en waren ze niet interessant.

                  Maak er een single salvo van en dan koop ik ze volgend jaar weer .

                  Comment


                    #24
                    Voor 5 euro is dit nog wel te doen, opgevoerde rotjes in de lucht

                    https://www.youtube.com/user/Originallover

                    Comment

                    Working...
                    X