Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raptor box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Vond hem wel mooi, alleen wat eentonig en langzaam. Maar het einde mocht er wel zijn flinke klappen.

    Comment


      #47
      Bij mij had deze veel haast wat hem een stuk sneller maakte. De salvo cake ging zeer snel achterelkaar.

      Comment


        #48

        Comment


          #49
          Ik had deze 2015/2016 geschoten en was er best enthousiast over voor de 55 die ik voor betaalde. Tempo was stuk hoger dan in het filmpje hierboven. Had m dit jaar weer willen halen maar nu ik deze trage bak zie haak ik ook maar af.... Das nie wat

          Comment


            #50
            Het zou zo maar eens kunnen dat dit de laatste post wordt over dit blokje...
            Voor velen de kennismaking met het fenomeen sample, en daarom verguisd.
            De adviesprijs is ie nooit waard geweest, maar stiekem heb ik het al die tijd wel een mooi ding gevonden.
            Voor 35 euro de laatste twee jaar bij Haokan in de Outlet te koop, en dat is echt een prachtige prijs voor dit ding! Want het is wél kwaliteitsvuurwerk! Heel compact, en perfect door te verbinden tot een vlot doorlopend geheel. En het publiek vindt 'm mooi, vooral door het oplopende tempo in de laatste twee cakes.
            Helaas heb ik er nog maar eentje over; daarna zal het boek wel definitief sluiten, vermoed ik zo...

            Comment


              #51
              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

              Comment

              Working...
              X