Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mount Lu

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Klopt, de nieuwe versie heeft vooral blinkers. Overigens nog steeds een geweldig ding voor het geld, boeketten zijn echt groot met een dikke burst. Maar voor de kamuro's hoef je deze niet meer te kopen, tenzij je een oude batch kunt krijgen natuurlijk
    Work is the curse of the drinking class

    Comment


      #32
      Ben juist gek op blinkers, dus in dat geval komt deze er voor één tientje zeker bij. Thanks voor de hulp!

      Comment


        #33
        Weet iemand hier of deze cake een reservelont heeft?

        Comment


          #34
          Ik had de 2016 batch:

          Comment


            #35
            Wij hadden ook batch 2016. Vind dit persoonlijk een erg mooi label. Ook grote effecten met dikke blinkers. Voor 10 euro echt aanrader

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Mount.png
Vertoningen:1
Grootte:776,1 KB
ID:	1571181

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Kabiem Bekijk bericht
              Wij hadden ook batch 2016. Vind dit persoonlijk een erg mooi label. Ook grote effecten met dikke blinkers. Voor 10 euro echt aanrader

              [ATTACH=CONFIG]43927[/ATTACH]
              Idd, ik heb er 11 euro voor betaald, maar het is echt een mooie cake!

              Comment


                #37
                Ik had ook de 2016 versie. Super budget cake dit (voor een tientje). De burst is dikke prima, en lekker goed gevulde blinker boeketten. Aanrader!

                Comment


                  #38
                  Geweldig bakkie dit. Typische Pangu burst met heerlijk ronde boeketten. Voor een tientje neem ik hem zeker weer.

                  Comment


                    #39
                    Bij ons in de straat was deze ook heel goed. Was van mijn broertjes, dus geen idee wat zij betaald hebben, maar voor een tientje is dit al helemaal een topper van jewelste!

                    Comment


                      #40
                      Hier had ik er ook een van meegenomen. Erg leuke cake voor €11,- vond ik het. Mooie soort van gouden palm er in, met een fijne opvulling van blinkers erbij. Het lijkt er wel op dat de blinkers net ietsje minder 'aanwezig' zijn, bij die van mij..




                      Had overigens de 2018 batch:

                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment


                        #41
                        Vind die van jou beastmode zeker zijn geld waard ook, topper voor deze prijs.

                        Comment


                          #42
                          Ik heb er net drie besteld voor 9 euro per stuk bij een winkel in Zutphen. mooie prijs voor deze topper
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #43
                            Zo die 2018 batch van Beast gaat ook aardig lekker zeg. Had hem hier ook in de straat. Toppertje !
                            Knaap!

                            Comment


                              #44
                              Als ik me niet vergis is deze vorig jaar geschoten in Orthen.
                              Echt een klasse cake. Niet te veel goud niet te weinig, precies goed, zeker zo samen met die blinkers
                              https://www.houtse-bazar.nl

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                                Als ik me niet vergis is deze vorig jaar geschoten in Orthen.
                                Echt een klasse cake. Niet te veel goud niet te weinig, precies goed, zeker zo samen met die blinkers
                                Klopt dat die geschoten werd bij Orthen.

                                Ik had er ook 3 afgelopen jaar. Te zien aan het begin van dit project (19 min 20).

                                Laatst aangepast door Madmax; 9 May 2019, 20:34.
                                I love Mines

                                Comment

                                Working...
                                X