Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    Mericourt, Frankrijk, Regie Fete 30-6-2013

    Een paar weken geleden werd ik benaderd door de firma Régie Fête. Een firma die ik al sinds 2004 volg, aangezien dit bedrijf altijd mooie creatieve shows schiet, en ze vol hangt met Spaanse speeltjes van met name Zaragozana. Ik ben dus altijd contact met ze blijven houden en aan ze gemeld mochten jullie eens een bijzondere show hebben in het noorden van Frankrijk laat het me weten, en zo geschiede

    Dit familie bedrijf had dit weekend 3 shows op 1 avond in Méricourt en de naburige steden Noyelles Sous Lens en Harnes. De aanleiding van deze shows was de viering van het 1 jarig jubileum van 3 mijn heuvels die het predicaat erfgoed van de UNESCO hadden gekregen 1 jaar geleden dus





    Het bijzondere aan deze 3 shows was dat ook vanaf deze grote heuvels het vuurwerk (deels) vanaf geschoten zou worden. in de vooravond kwamen wij aan in Mércourt alwaar wij zicht hadden op alle shows. Wij zouden de show in beeld brengen die als 2e geschoten zou worden in Méricourt.

    Mij was verteld, of thans zo begreep ik van de mensen van Régie Fête dat de shows achter elkaar geschoten zouden worden met na iedere show een pauze van 5 minuten. Dus een paar minuten voor de 1e show liep ik een akker in om de show die wat verder weg op de mijn heuvel van Noyelles Sous Lens geschoten zou worden. Met wat inzoomen was dit nog best goed in beeld te brengen.


    Terwijl de show daar begon met een enorme gele gloed van 1 enorme Duitse militaire fakkel op de top van de mijn heuvel zoomde ik in. Na dat daar de show 5 minuten aan de gang was, en je voelt hem waarschijnlijk al aankomen, ontbranden vlak achter mij op de Heuvel van Méricourt het vuurwerk al!... Eehh shit.. nonde***@@#$#@%%$#@ !!! ze bedoelde dus 5 minuten na dat de 1e show vertrokken was! een gevalletje Lost in Translation...


    Dit groene duitse monster zette de hele top van de heuvel in vuur en vlam




    Dus ik zetten het direct op een sprint met me camera, statief, enz op me schouders richting me eigenlijke film spot. Van al dat ploegen door die akker van een 100-150 meter kwam ik aardig buiten adem aan op me film spot. Dat hoor je dan ook aardig goed in het begin van de video hahaha


    Maar goed, gelukkig branden die fakkel aardig lang, en stond mijn 2e camera, voor het geval dat dus, al aan. Dus gelukkig niks gemist van het vuurwerk wat los barste terwijl ik een sprint trok over dat akker.

    De show zelf was er eentje zoals ik hem verwacht had van Régie Fête. Creatief, mooie breed geschoten op een mooie tempo. En voor bijna de volle 100% vol gehangen met Spaans vuurwerk van Zaragozana. Het was een show waar ik in ieder geval erg van genoten heb.

    Hier onder de show fotos, die hier en daar wel wat rokerig zijn. Maar de producten van Zaragozana zijn zó fel dat het wel erg rokerig wil zien wil je het niet meer kunnen zien.






































































    Natuurlijk heb ik ook de video voor jullie, en deze kun je hier onder bekijken. Veel kijk plezier!

    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. Deze 3 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    Zeer mooi materiaal gebruikt, lekker veel hummers en gogetters ingezet.
    Finale komt vrij pittig over met zo te zien behoorlijk veel goud.
    Ondanks de weeromstandigheden een prima film geworden!
    Raaddebom.nl

  4. Deze gebruiker waardeert smilli voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Schitterende beelden weer Jack. Beetje jammer van de rook maar niets aan te doen. Ook Gerdo heeft weer goed zn best gedaan, bedankt!

  6. Deze gebruiker waardeert DsNL voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Had nog een vraagje over een bepaald effect. Die felle cometen die oplichten op 8:30, welk effect is dat? Want echte flashes zijn het niet.

  8. #5
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
    Had nog een vraagje over een bepaald effect. Die felle cometen die oplichten op 8:30, welk effect is dat? Want echte flashes zijn het niet.
    het zijn wel flashes, geschoten uit kaartsen, Magnesium groen en rood bombettes flashes. met ervoor Hummers ook geschoten uit kaarsen.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  9. Deze gebruiker waardeert RedBaron voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •