Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pump

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pump

    Artikelnummer: LE03365
    Artikelnaam: Pump
    Bruto Gewicht:
    Netto Kruitgewicht: 345 gr.
    Aantal schoten: 20 schots
    Effectomschrijving: rood, groen, paars, zilver, boeketten, blink
    Tijdsduur: 45 sec
    Stijghoogte: 30 meter
    Richtprijs: € 47,95 (2015)







    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 13:33.

    #2
    Juist het effect waarin He-Fung niet in uitblinkt (gewone peonies, wave's, palms etc.) zit in deze cake. Daardoor veels te duur voor wat je krijgt. Ik zeg: snel saneren deze.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
      Juist het effect waarin He-Fung niet in uitblinkt (gewone peonies, wave's, palms etc.) zit in deze cake. Daardoor veels te duur voor wat je krijgt. Ik zeg: snel saneren deze.
      Wat je misschien niet is op gevallen is dat het een peanut cake is.....
      www.youtube.com/akhfireworksteam

      Comment


        #4
        Goed dat je het zegt, want dat was me niet opgevallen.
        Die peanut cake die Wolff op de markt heeft vind ik beter, maar sowieso is het een effect dat voor mij echt niet hoeft in consumentenvuurwerk.

        Oorspronkelijk geplaatst door rbfirework Bekijk bericht
        Wat je misschien niet is op gevallen is dat het een peanut cake is.....

        Comment


          #5
          Hierbij dan ook mijn film:



          Nou, als je niet weet dat het een peanut cake is, valt het ook totaal niet op! Het is dat je het zegt; nu zie ik inderdaad dat er twee boeketten uit elke bombette komen. Leuk bedacht hoor, maar het schiet hier echt zijn doel voorbij. Slome, saaie effectjes in saaie kleuren. Dertien in een dozijn voor te veel geld. Zeker geen aanrader dit.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #6
            Voor dit geld weet ik vele betere cakes, dat het een peanut effect heeft is leuk. Maar het valt totaal niet op. De effecten zijn ook heel standaard, en helemaal niet bijzonder zelfs saai. Nee, deze cake heeft het niet!

            Comment


              #7
              En hierbij de productfoto;

              Comment


                #8
                Het peanut-effect is het enige interessante aan deze bak, per 2 geschoten is het niet snel op te merken, je moet het weten inderdaad. Maar de boeketten en het tempo trekt me totaal niet.

                Comment


                  #9
                  Op het moment dat een peanut effect niet opvalt en dus eigenlijk niet veel toevoegt dan is het wat mij betreft overbodig. Dan zou je hem kunnen kopen omdat je het weet dat het een peanut effect heeft, maar ik zelf zou daar niet voor gaan.
                  Dan kun je beter die van Wolff kopen. Daar had de peanut shell twee verschillende effecten. Dan haal je iets uit je product, maar hier gebeurt dit niet.
                  greetzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Zie hier het filmpje van lesli.

                      Comment

                      Working...
                      X