Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Down Under

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Vooral gekocht voor de mines en die waren groots! Hier is Marijn toch wel een topper in samen met de Amazon.

    https://www.youtube.com/simansays

    Comment


      #47
      Dit was echt een indrukwekkende bak! Inderdaad waren de knallen niet heel hard, maar die mines man man man! Heerlijk!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #48
        Ik vond dit de beste cake die ik had, wow die mines
        Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

        Comment


          #49
          Even een mooie foto van gemaakt! Welkom in de lights of heaven!
          Attached Files
          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            #50
            In de straat zal deze een stuk beter presteren dan op 60 meter bij een demo, dus toch best een aanrader!

            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              #51
              Ik vond deze gister juist goed klappen! En dan die dikke mines eronder.. ja ik houd er wel van. Vooral tijdens de finale op de demo van 123vuurwerk werd deze met meerdere tegelijk geschoten en toen vond ik 'm helemaal lekker.

              Comment


                #52
                Deze cake voor het eerst gehad dit jaar, wat een beest zeg. Er werd flink gestookt in de straat maar iedereen stond toch wel even te kijken naar deze



                Klik natuurlijk even op HD

                Comment


                  #53
                  Wat een bak is dit zeg! De straat werd volledig verlicht door die enorme mines, burst is goed door de indrukwekkende salvo's maar verder niet uitzonderlijk. Al met al een bak die absoluut de wow-factor heeft. Volgend jaar absoluut weer!

                  Comment


                    #54
                    Dit was ook weer een erg indrukwekkende bak! Wat een licht komen er van die mines en ik vond de burst dit jaar ook echt goed! Niet super hard maar wel echt een goede voldoende. Deze geeft inderdaad een wow-factor. Dit wordt een blijvertje.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #55
                      Hij komt op film zeer zeker goed over ja, wat een dikke volle mines.
                      Ik zal hem meer kopen voor de mine's dan de knallen, want daar wordt nogal wisselend over gesproken.
                      Dit jaar maar eens proberen te kopen.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                        Hij komt op film zeer zeker goed over ja, wat een dikke volle mines.
                        Ik zal hem meer kopen voor de mine's dan de knallen, want daar wordt nogal wisselend over gesproken.
                        Dit jaar maar eens proberen te kopen.
                        De 2015 versie vond ik hardere klappen hebben dan de 2014 versie, maar inderdaad je koopt hem voor de mines
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #57
                          Maar als de klappen hard genoeg zijn is het voor mij wel een extra reden om hem juist wel te halen of juist om er meerdere van te kopen.
                          Bedank voor je antwoord Djaimy.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                            Maar als de klappen hard genoeg zijn is het voor mij wel een extra reden om hem juist wel te halen of juist om er meerdere van te kopen.
                            Bedank voor je antwoord Djaimy.
                            Ja het zijn geen klappen zoals de Secret Salute die heeft bijvoorbeeld, maar het zijn geen klappen waar je een modderfiguur mee slaat. Ik zou hem sowieso 1 keer halen, echt een vette beleving geeft deze!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #59
                              Op aanraden van andere had ik deze genomen, toch blij om een keertje te hebben. Mijn cake was goed gedroogd denk ik zo, want de klappen waren goed Je kunt de echo in het filmpje horen.

                              Comment

                              Working...
                              X