Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fighting panda

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Fighting panda

    Artikelnummer: 583
    Artikelnaam: Fighting panda
    Bruto Gewicht:
    Netto Kruitgewicht: 330,50
    Aantal schoten: 19 schots
    Effectomschrijving: Combinatie van fontein en waaiercake. Op twee hoogtes komen tegelijkertijd crackling bouquetten tot uitwerking. De klassieke rode en blauwe dahlia's zijn zeer fel. De finale bestaat uit groene strobo-palmen.
    Tijdsduur: 30 sec
    Stijghoogte: 18 m
    Richtprijs: €. 39,95
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	583_fighting_panda_600x450.jpg
Vertoningen:1
Grootte:63,0 KB
ID:	1610472



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door ylke; 29 January 2014, 21:26.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Dit was echt een super bak! Een van de cakes die er uitsprongen voor mij.
    Light some fireworks, and see who answers.

    Comment


      #3
      Hierbij dan ook mijn film van twee stuks:



      Erg grove boeketten! Maar die twee euro per schot vind ik toch niet verklaarbaar. Duurt te kort en heeft te weinig schoten om het goed te maken. Ik ken genoeg mooiere fanshaped cakes van 40-50.
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #4
        Echt een prachtige waaier, dit vond ik toch wel een van de beste waaiers van de avond! Maar ik vind de prijs iets aan de hoge kant. Maar het kan ermee door.



        Laatst aangepast door tristen; 16 July 2013, 02:33.

        Comment


          #5
          Qua effecten echt een topper met grote volle boeketten en heldere kleuren.
          Crackling had misschien beter bij het finalesalvo gepast, aangezien het einde nu wat "leeg" overkomt.

          Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

          Comment


            #6
            Laatst aangepast door ylke; 29 January 2014, 21:26.
            ffffffffff

            Comment


              #7
              Hele mooie cake in FS uitvoering, wel met een behoorlijk prijskaartje er aan dus ik moet hem helaas laten staan. iemand trouwens enig idee hoe het zit met het aantal van 19 schots... 4 x 5 of 5 x 4 is 20 in totaal, hoe loopt het nu bij deze cake ?
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Hele mooie cake in FS uitvoering, wel met een behoorlijk prijskaartje er aan dus ik moet hem helaas laten staan. iemand trouwens enig idee hoe het zit met het aantal van 19 schots... 4 x 5 of 5 x 4 is 20 in totaal, hoe loopt het nu bij deze cake ?
                Eerst een fontein in w-shape en daarna 4×4 shots.
                Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                Comment


                  #9
                  Toch wel één van de toppers van vannacht. Eerst beginnen met drie kleine fonteintjes van nog geen halve meter om daarna mooie crackling mines af te schieten, verdomd mooie en heldere dahlias en heerlijke crackling. De finaleschoten waren ook zeer mooi en helder uitgevoerd.

                  Bij mij was het tempo echter wel lager als op de demofilmpjes / productvideo: op de filmpjes schiet hij in salvo's, bij mij schoot hij rustiger. Dit kwam de tijdsduur wel ten goede, want het blijven maar 19 schoten. Ik had hem met korting bij Orthen gekocht, maar ook voor de adviesverkoopprijs een aanrader, 25 grams is hier aan af te zien.

                  Comment


                    #10
                    Laat nog geregeld muggenscheetjes

                    Comment


                      #11
                      Die van mij had rode, blauwe én groene sterren, maar daardoor zeker niet minder mooi! Een zeer gave cake met grote boeketten, flinke burst en een lekker tempo.

                      Comment

                      Working...
                      X