Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Billion dollar secret

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Dat is gedaan omdat een mine noodzakelijk is om de combinatie van effecten te krijgen waardoor er 25 gram per schot mogelijk is, in plaats van 15 gram.
    Dat snap ik, maar dan is dat toch mooier als eerste schot? Niet halverwege als je met je neus die lucht in staat te staren?
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

    Comment


      #17
      Zo wat een bak! Ook maar meteen genoteerd.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
        Dat snap ik, maar dan is dat toch mooier als eerste schot? Niet halverwege als je met je neus die lucht in staat te staren?
        Daar geef ik jou helemaal gelijk in, ook ik had die mines liever als eerste salvo gezien. De eerste schoten van deze cake zijn zeer goed, de serie na de mines zijn gewoon wreed te noemen en vind ik het toch een aanrader.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #19
          Aan de prijs, maar wow, dikke bak, de finale doet het hem!

          Comment


            #20
            Mooie pot! Heb een vraag: op de productfoto zie je in het midden 7 kleinere buisjes. Zijn deze alle voor de crackling mine? In de beginpost staat 27 schoten maar eigenlijk heb je er dus maar 21? Dat viel me op haha.

            Comment


              #21
              Kwalitatief een superbakkie! Prachtige ronde willows. Helaas valt 'ie buiten m'n budget.

              Comment


                #22


                Reservelont helaas dus verkeerd om
                Laat nog geregeld muggenscheetjes

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door jagert Bekijk bericht


                  Reservelont helaas dus verkeerd om
                  Bedankt voor de film Jagert, jammer voor je dat de cake verkeert om af ging.
                  Wat mij opvalt aan jouw film is dat het "pixie dust" effect niet goed uit de verf komt(meer een palm)en ook die rode glitter willows, hoe heb je dit in real live mogen ervaren????

                  Comment


                    #24
                    Het is gebleken dat het hele pixie dust effect alleen in de samples zat. Grote misser van Lesli en erg jammer aangezien ik twee cakes had gekocht.

                    Comment


                      #25
                      Gisteren nog eentje afgestoken en het bleek dat de twee lonten verkeerd omzitten. Net zoals bovenstaand filmpje ging ook die van mij af met de finale. Voor de mensen die nog een 2013 versie hebben liggen is mijn advies om lont 2 af te steken, als je de goede volgorde wilt hebben.

                      Comment

                      Working...
                      X