Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koersk Display box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Hier word ik toch echt wel heel blij van!
    Ondanks de verre afstand en de matige wind komt deze goed uit de verf vind ik!
    de crackling boeketten lijken wel wat te verschillen bij de krempin.. 2 soorten crackling?
    de Ataka cake is goed hard! prima bak.. alleen het tempo mocht wel iets sneller.
    wellicht is deze doos niet helemaal piek fijn doorgelont op de demo,
    Maar ik ben blij dat deze in de straat komt op slechts enkele meter afstand
    075 zaantjee

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
      Hier word ik toch echt wel heel blij van!
      Ondanks de verre afstand en de matige wind komt deze goed uit de verf vind ik!
      de crackling boeketten lijken wel wat te verschillen bij de krempin.. 2 soorten crackling?
      de Ataka cake is goed hard! prima bak.. alleen het tempo mocht wel iets sneller.
      wellicht is deze doos niet helemaal piek fijn doorgelont op de demo,
      Maar ik ben blij dat deze in de straat komt op slechts enkele meter afstand
      Deze doos was zelfs helemaal niet doorgelont op de demo, de potten werden op verschillende posten ontstoken.

      Qua intensiteit en spreiding komen de laatste twee bakken in de straat zeker heftig over, maar de prijs kwaliteit verhouding is verre van optimaal. Daarvoor presteerden de eerste cakes mijn inziens te matig. De tails waren echt slappe hap. Als die zouden zijn zoals de tail pot van Rubro of The Moment van Wolff, dan zou het een heel ander verhaal worden.

      Ik weet dat je best veel vuurwerk koopt en het zou mij niet verbazen als dit uiteindelijk toch één van de mindere combinaties gaat beschouwen tussen alle andere toppers die je koopt. Beleving blijft subjectief natuurlijk, dus ik kijk uit naar je ervaring met oud en nieuw

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
        Hier word ik toch echt wel heel blij van!
        Ondanks de verre afstand en de matige wind komt deze goed uit de verf vind ik!
        de crackling boeketten lijken wel wat te verschillen bij de krempin.. 2 soorten crackling?
        de Ataka cake is goed hard! prima bak.. alleen het tempo mocht wel iets sneller.
        wellicht is deze doos niet helemaal piek fijn doorgelont op de demo,
        Maar ik ben blij dat deze in de straat komt op slechts enkele meter afstand
        2 soorten crackling is altijd al geweest.
        Persoonlijk vind ik het wel gaaf om eerst de rustig crackling te zien zoals die ook in de New Moon gebruikt word om daarna overdonderd te worden door de grote crackling wolken.

        Comment


          #64
          Ik vond ook het begin erg matig! Het einde is geniaal, maar ik vind het al met al te veel geld kosten.

          Comment


            #65

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
              2 soorten crackling is altijd al geweest.
              Persoonlijk vind ik het wel gaaf om eerst de rustig crackling te zien zoals die ook in de New Moon gebruikt word om daarna overdonderd te worden door de grote crackling wolken.
              Volgens mij heb je juist in de New Moon grote crackling wolken.

              Comment


                #67
                Dat zal inderdaad nog moeten blijken, hier kom ik op terug na oud en nieuw,.
                Maar afgaande op de film, van enorme afstand gefilmd.. en de harde wind, hoop ik toch op een beste bak in mijn straat.
                Tuurlijk is de advies prijs te hoog, dat leg ik er ook niet voor neer!
                Maar ik heb deze box voor een zachte prijs kunnen bemachtigen!
                en ben tot nu toe erg tevreden na de film!

                Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                Deze doos was zelfs helemaal niet doorgelont op de demo, de potten werden op verschillende posten ontstoken.

                Qua intensiteit en spreiding komen de laatste twee bakken in de straat zeker heftig over, maar de prijs kwaliteit verhouding is verre van optimaal. Daarvoor presteerden de eerste cakes mijn inziens te matig. De tails waren echt slappe hap. Als die zouden zijn zoals de tail pot van Rubro of The Moment van Wolff, dan zou het een heel ander verhaal worden.

                Ik weet dat je best veel vuurwerk koopt en het zou mij niet verbazen als dit uiteindelijk toch één van de mindere combinaties gaat beschouwen tussen alle andere toppers die je koopt. Beleving blijft subjectief natuurlijk, dus ik kijk uit naar je ervaring met oud en nieuw
                075 zaantjee

                Comment


                  #68
                  Hierbij mijn film van deze machtige cakebox:

                  https://youtube.com/@Pyroblom

                  Comment


                    #69
                    Vind de eerste 2 cakes niet echt goed terwijl de laatste 2 wel heel erg goed zijn.
                    jammer dat de balans een beetje weg is,maar voor een mooie prijs alsnog wel de moeite.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #70
                      Dan zijn die tails toch zo zwak nog niet Je moet bedenken dat je er dan slechts 5 meter vanaf staat.. zal toch de straat aardig verlichten.
                      075 zaantjee

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                        Hierbij mijn film van deze machtige cakebox:

                        Na een aantal keer dit filmpje gezien te hebben moet ik toch wel zeggen dat dit een goeie box is.
                        De tails van de eerste cake zijn inderdaad wat matig. Tails a la The Moment zou heel wat verbeteren. 2e cake is niet slecht al zeg ik het zelf, maar moet wel zeggen dat het de salvo's zijn die het afmaken.
                        Tja, en dan krijg je de Kremlin en de Ataka 7... daar hoeft eigenlijk niets over gezegd te worden want die cakes zeggen zelf al genoeg. Mega grote crackling wolken en dan aan het eind nog een dikke artillerie! Daar kan geen At Once tegen op.
                        En de prijs is absoluut te hoog voor deze box. Zelf heb ik deze box voor een mooi prijsje kunnen krijgen maar 180/200 euro voor deze box is het niet waard... 130/150 euro zou in mijn ogen beter zijn.
                        Ben heel benieuwd hoe deze box het in de straat gaat doen!

                        Comment


                          #72
                          mooie box
                          live nog mooier dan op film

                          Comment


                            #73
                            Deze box doet het wel heel goed in de straat. Tails waren wat aan de slappe kant maar verlichte wel heel de straat, de 2e cake ramt echt heerlijk door, de Kremlin en de Ataka 7 maakte het helemaal af. Effectbreedte van de Kremlin was groot en vol en de Ataka 7 is echt grandioos!

                            Comment


                              #74
                              Ik vond dit ook een zeer mooi blok. Het doorlonten van het quickfuse naar quickfuse ging echt precies.
                              Dat het een mooi blok was was ook zeker te horen aan de reacties in de straat.
                              Maar hoe mooi die ook is, eigenlijk is die nog steeds erg duur voor wat je krijgt vergeleken met andere cakeboxen.
                              Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

                              Comment


                                #75
                                Top product, volgend jaar weer in de collectie.

                                Comment

                                Working...
                                X