Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koersk Display box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
    Zo dat zag er heerlijk uit.
    Die crackeling ook zo groot.
    Ben zeer benieuwd.
    Die crackling is de cake 'Kremlin', bij intratuin als het goed is ook los te koop - mocht je niet de hele box willen.

    Comment


      #47
      In antwoord op de ataka 7 zoals die voor kwam in demo van de koersk display box op vuurwerkplanet en afweek van de productfilm van de ataka 7 zelf:

      Beste ****,
      Bedankt voor je e-mail.
      De Ataka 7 zal in 3 salvo’s geschoten worden.

      Met vriendelijke groeten,
      Mit freundlichem Gruß,
      Best regards,

      Lesli Living BV / Lesli Vuurwerk BV


      Tel.:
      +31 - (0) 544 - 371200
      Fax: +31 - (0) 544 -373150

      Comment


        #48
        Wat een box en wat een geweld! Deze zou het goed doen in de straat
        Maar even voor de duidelijkheid, in welke uitvoering komt die laatste cake? Die van het filmpje op de eerste pagina of dat andere filmpje die onlangs gepost is. Vind de laatste cake op de 2e video maar erg matig...

        Comment


          #49
          Ik zie momenteel meerdere versies kwa filmpjes gepost zijn. ik ga er van uit dat de eerste sample is, en de laatste officele productie. ik vind dit persoonlijk erg jammer, maarja dat houd in dat deze bak voor zijn geld wel wat duur is

          Comment


            #50
            Dus waarschijnlijk heeft die gewoon 3 salvo's in de Koersk Display Box? Snap dan alleen niet waarom die toch totaal anders is in de video van vuurwerkplanet.

            We gaan het zien! Ik wacht lekker op een winkeliers demo en dan zie ik het wel.

            Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
            In antwoord op de ataka 7 zoals die voor kwam in demo van de koersk display box op vuurwerkplanet en afweek van de productfilm van de ataka 7 zelf:

            Beste ****,
            Bedankt voor je e-mail.
            De Ataka 7 zal in 3 salvo’s geschoten worden.

            Met vriendelijke groeten,
            Mit freundlichem Gruß,
            Best regards,

            Lesli Living BV / Lesli Vuurwerk BV


            Tel.:
            +31 - (0) 544 - 371200
            Fax: +31 - (0) 544 -373150
            www.lesli.nl

            Comment


              #51
              Vorige week heb ik een mail gestuurd naar Lesli Vuurwerk met de vraag hoe de Ataka 7 in de Koersk Display Box zal zijn, 3 salvo's of alles in een keer eruit.
              Hun antwoord:
              Beste Robin,

              Deze komt in de vorm 3 salvo’s op de markt.


              Met vriendelijke groeten,
              Mit freundlichem Gruß,
              Best regards,
              Ilse Beernink
              Lesli Vuurwerk BV




              Goed nieuws dus! Ik heb er alle vertrouwen in

              Comment


                #52
                Deze box vanavond gezien en het is echt een toppertje! De Kremlin is groots en de Ataka 7 word in 3 salvo's geschoten, en dat geeft toch wel het nodige spektakel! Moet wel zeggen dat de Kremlin minder is als de New Moon... Kremlin heeft 1 vol boeket met crackling en dan weer 1 mindere (Zie je ook op de filmpjes) en dat is wel jammer. Maar verder is dit een mooie box!

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
                  Deze box vanavond gezien en het is echt een toppertje! De Kremlin is groots en de Ataka 7 word in 3 salvo's geschoten, en dat geeft toch wel het nodige spektakel! Moet wel zeggen dat de Kremlin minder is als de New Moon... Kremlin heeft 1 vol boeket met crackling en dan weer 1 mindere (Zie je ook op de filmpjes) en dat is wel jammer. Maar verder is dit een mooie box!
                  Ja maar toch geen 200 euro waard, Kremlin en Ataka 7 zijn wel goed, andere 2 stukken minder.

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door kaboem Bekijk bericht
                    Ja maar toch geen 200 euro waard, Kremlin en Ataka 7 zijn wel goed, andere 2 stukken minder.
                    Daar heb je gelijk in. De 1e cake daar moet je van houden, 2e cake is op zich niet slecht maar het zijn de salvo's die het maken, Kremlin en de Ataka 7 zijn gewoon goed.

                    Comment


                      #55
                      Vond deze box goed maar zeker geen 200 euro waard. Product is goed alleen de prijs is iets te gortig naar mijn mening! Maar iedereen zijn mening uiteraard!!

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door spanischcracker Bekijk bericht
                        Vond deze box goed maar zeker geen 200 euro waard. Product is goed alleen de prijs is iets te gortig naar mijn mening! Maar iedereen zijn mening uiteraard!!
                        Hier sluit ik mij bij aan. Voor 200 euro was het tempo te hoog en effecten niet bijzonder te noemen. Ja je trekt heel even de aandacht. Maar voor 200 euro zou ik zelf losse potten of goede pakketten kopen, want binnen anderhalve minuut is het feest over.

                        Comment


                          #57
                          Toch vind ik de combinatie van de 4 cakes geniaal gekozen. Jammer dat het tailbakkie iets te lang duurt en iets te slap is. De 2e cake vind ik erg goed vanwege de afwisseling in tempo en dat mooie goud/rood effect. De Kremlin vind ik helemaal top, de afwisseling van 2 soorten kraak ( waarbij ik vooral de gouden kraak met mines geweldig vind)is helemaal goed, De Ataka 7 maakt deze cake af zoals het hoort. De prijs is fors, maar met creatief winkelen komt ook dat goed.

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
                            Toch vind ik de combinatie van de 4 cakes geniaal gekozen. Jammer dat het tailbakkie iets te lang duurt en iets te slap is. De 2e cake vind ik erg goed vanwege de afwisseling in tempo en dat mooie goud/rood effect. De Kremlin vind ik helemaal top, de afwisseling van 2 soorten kraak ( waarbij ik vooral de gouden kraak met mines geweldig vind)is helemaal goed, De Ataka 7 maakt deze cake af zoals het hoort. De prijs is fors, maar met creatief winkelen komt ook dat goed.

                            De effecten zijn wel goed uitgevoerd ja. Daar heb je zeker een punt.

                            Comment


                              #59
                              Ik kan me voorstellen dat dit voor sommigen een gaaf blokje is, voor mij deed die het niet. Alleen die laatste salvo's vond ik gaaf eigenlijk...

                              Comment


                                #60
                                Gefilmd op de vuurwerk demo van Herwijnen.

                                Comment

                                Working...
                                X