Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koersk Display box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    de mooiste box van de avond! veel variatie! cake 2 heeft een veel beter tempo dan op de films die er tot nu toe zijn.
    075 zaantjee

    Comment


      #77
      Heb iemand misschien een straat filmpje??
      wil wel eens weten hoe die het doet in de straat

      Wil hem dit jaar misschien ook aanschaften

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
        Heb iemand misschien een straat filmpje??
        wil wel eens weten hoe die het doet in de straat

        Wil hem dit jaar misschien ook aanschaften


        Zou beetje op youtube zoeken, misschien dat je daar filmpje ziet.
        Je kan ook in het topic van de Kremlin en Ataka 7 kijken, die cake"s zitten in deze box. Die twee cake"s zijn zat straatfilmpjes van
        Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

        Comment


          #79
          Dit zijn er 2

          Comment


            #80
            Typ in bij youtube: flowerbet 2014. Deze moet je zien. Daar zie je mijn koersk de lucht in gaan. Let op is vanaf 1 straat verder gefilmd. En iets te laat begonnen met filmen. Was 1 van mijn mooiste boxen en staat zeker dit jaar weer voor mijn deur!!! Als er nog vragen zijn let me know....

            Comment


              #81
              Idd een hele mooie flowerbed. Maar net iets teveel crackling. Had liever een mixed fanshape gezien, met op het eind een mooie crackling wolk en daarna ti-salutes.

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door leonrietdijk Bekijk bericht
                Typ in bij youtube: flowerbet 2014. Deze moet je zien. Daar zie je mijn koersk de lucht in gaan. Let op is vanaf 1 straat verder gefilmd. En iets te laat begonnen met filmen. Was 1 van mijn mooiste boxen en staat zeker dit jaar weer voor mijn deur!!! Als er nog vragen zijn let me know....

                Film:

                hier een mooie flowerbet met nieuwjaar 2014 iedereen nog de beste wensen en een gelukkig en gezond 2014 namens ons!abonneer voor meer van onze filmpjes !!


                Vraag: Zit de Kremlin in deze box?? Zo ja dan is dat ding best goed moet ik zeggen!!!

                Comment


                  #83
                  Ja die zit in deze box. De Koersk Display box is zeker goed alleen is de prijs belachelijk hoog... met korting is die zeker aan te raden! Maar €200 zou ik er nooit voor neerleggen.

                  Comment


                    #84
                    Laatste twee cakes zijn de kremlin en ataka 7. Ik had de box wel een beetje "geaaid" hij liep daarom erg snel. Ik zal hem dit jaar dan ook iets langzamer laten lopen. Maar blijft een topding. Volgens mij heb ik nog een filmpje op mijn oude mobiel staan. Zal het eens op zoeken!

                    Comment


                      #85
                      Voor die liefhebbers van deze box: http://www.coppenswarenhuis.nl/vuurw...px?artikel=687

                      150 euro. Dat is toch efe een briefje van 50 euro minder.


                      Groet.

                      Comment


                        #86
                        Voor die liefhebbers van deze box: http://www.coppenswarenhuis.nl/vuurw...px?artikel=687

                        150 euro. Dat is toch efe een briefje van 50 euro minder.


                        Groet.

                        Comment


                          #87
                          ik heb deze toevallig kunnen overnemen, samen met de royal class Hercules voor 150,- voor deze 2.. ben echt benieuwd naar de koersk gezien de reacties

                          Comment


                            #88
                            Iemand deze vorig jaar nog gehad? Heb hem nu pas op de radar eigenlijk en kan hem met korting voor 137 euro krijgen. Is het dat waard? Vindt hem met name interessant omdat ik eigenlijk nooit doorlont, en deze bak prima los van elkaar geschoten kan worden.

                            Comment


                              #89
                              Had deze al even in het vizier, maar in de freakactie toch niet besteld. Vandaag lastminute alsnog besteld incl. gratis vuurwerk voor 139,95. Kan deze goed gebruiken in de show. Tails aan het begin, de Ataka wordt mijn finale na de Final Fate!

                              Comment


                                #90
                                Deze vannacht afgestoken, gewoon los.
                                Cake 1: begon ik mee, tails gingen inderdaad wat ongelijkmatig. Niks bijzonders.
                                Cake 2: de tempoversnellingen doen het 'm in deze cake en prima tijdsduur! Goede reactie van het publiek:

                                Cake 3: Tsja, de Kremlin. WAT een bak! Publiek ging uit z'n dak. De 2 soorten crackling maken hem voor mij leuker dan de New Moon bijvoorbeeld.
                                Cake 4: Ook wel de Ataka 7. Schoot helaas niet in 3 salvo's, maar in 10 salvo's van 8 geloof ik. Daardoor vond ik de knal iets tegenvallen, maar duurde wel lekker lang.

                                Comment

                                Working...
                                X