Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Momma [COMPOUND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Vooral voor een lesli blok opvallend goed.

    Comment


      #32
      Ik sluit me helemaal aan bij hetgeen Omepje hierboven heeft gezegd. Topblok!

      Comment


        #33
        ik ben toch niet helemaal enthousiast, de eerste 2 blokken vind ik echt tof, de 3e iets minder door die crackling pistols en bij de laatste vind ik het een overkill aan crackling. Neemt niet weg dat er voor deze prijs weinig betere alternatieven zijn en dat dat prijs/kwaliteit verhouding meer dan dik in orde is.
        Ik weet in ieder geval dat ie niet bij mij voor de deur staat te pruttelen deze jaarwisselingen

        Comment


          #34

          Comment


            #35
            Nog niemand opgevallen dat we naar 2 totaal verschillende cakes zitten te kijken?

            1 Waar zijn de red/green peony`s gebleven in het tweede filmpje?

            2 In de tweede film zie ik red dahlia met witte blink,die zie ik nergens terug in de eerste film


            Kijk en vergelijk:

            Meer info op: www.vuurwerkbieb.nl & www.facebook.com/vuurwerkbiebGeschoten tijdens de preview avond van Lesli Vuurwerk B.V.

            Laatst aangepast door kwintos; 4 September 2013, 15:55.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #36
              in de bovenste lijkt sowieso meer kleur in verwerkt te zitten.
              Wel vreemd idd dat twee filmpjes van hetzelfde artikel zulke significante verschillen aan het licht brengen.
              Dan toch maar de winkeliersdemo's afwachten.
              Greetzzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #37
                Dit komt als je het mij vraagt door de instelling van de camera.
                In de film van Pyroguy is groen amper te zien, blauw ook.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
                  Dit komt als je het mij vraagt door de instelling van de camera.
                  In de film van Pyroguy is groen amper te zien, blauw ook.
                  Wij gebruiken geen kleurcorrecties of andere aanpassingen zodat het het puur lijkt. er worden nu 2 diverse video's gebruikt waarbij de bovenste erg felle kleuren lijkt te hebben terwijl dat niet realistisch is.

                  Ik vond zelf persoonlijk wel dat de versie van maandag beter presteerde dan die van de open dag. Hij was voller dan tijdens de open dag.


                  Deze video is ook van de zelfde camera, zelfde instellingen en zelfde dag. ;)
                  Laatst aangepast door Starburst; 4 September 2013, 15:14.

                  Comment


                    #39
                    Fellere kleuren kun je al krijgen door je witbalans of diafragma aan te passen.
                    Verder filmt ieder merk camera anders.

                    Ooit dof vuurwerk gezien?

                    Comment


                      #40
                      Het gaat me niet om de kleuren hier,maar ik zie andere effecten.

                      Bij de bak van afgelopen juni zie je peony`s en bij de bak van afgelopen maandag zie je het dahlia effect met blink.
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        #41
                        tja wie weet kunnen de mensen die erbij waren antwoord geven daar op of dat wat we op de films zien ook hun opviel.

                        Comment


                          #42
                          Iemand enig idee het brutogewicht van deze cake?

                          Comment


                            #43

                            Comment


                              #44
                              ffffffffff

                              Comment


                                #45
                                Opvallende verschillen tussen de open dag en de demo inderdaad.
                                Maar het is niet alleen het effect, maar wat te denken van de boeketgrootte?! Ze lijken immers op de laatste films (demo) vele malen groter en voller dan op de eerste fimpjes.
                                Als hij zo is als op de laatste filmpjes van de demo staat hij gegarandeerd in de straat. Mooi geprijsd product. Indien net zo presterend als op de eerste films laat ik 'm staan. Zelfs met twee tegelijk kan hij me op film niet bekoren.
                                Naja, de komende maanden zelf maar even een demo mee pakken om goed te kunnen oordelen.

                                Comment

                                Working...
                                X