Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Momma [COMPOUND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bedoel je de Red Sky of de Big Salvo ?

    Comment


      Big Salvo...

      Comment


        Nu in de actie voor €75,- op Vuurwerkplanet.nl!

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	02216 moederdag.jpg
Vertoningen:1
Grootte:162,1 KB
ID:	1585722
        31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

        Comment


          De Big Salvo was een stuk goedkooper jammer genoeg hebben ze die produchten offline gehaald bij totaal vuurwerk

          Comment


            Straatfilm!
            https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

            Comment


              Deze vandaag besteld voor 80€. Totaal 115€ betaald voor Big Momma, Atomic Blast, Event nr1 airstroke en 2 keer Delicious Thunder samen bij Bull Vuurwerk.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                Deze vandaag besteld voor 80€. Totaal 115€ betaald voor Big Momma, Atomic Blast, Event nr1 airstroke en 2 keer Delicious Thunder samen bij Bull Vuurwerk.
                ja, had daar ook mijn bestelling geplaatst. Had deze ook, onder een andere naam, namelijk Lesli Prezident Piro, gekocht voor 8 tientjes bij deze zaak. En als je dan ziet dat je er ook nog gratis vuurwerk krijgt en de kans om iets voor bijna noppes erbij kan kopen. Maar ik dwaal af, in het echt is de Big Momma echt heel erg goed, jaren geleden gehad en wat ik mij er nog van herinner is dat de boeketten enorm waren. Ik was iig zeer te spreken over deze bak. Waarom ik het niet meer kocht heeft meer te maken dat ik altijd liever iets nieuws wilde hebben dan ieder jaar hetzelfde. Nu met een beperkt budget komt deze weer per toeval in mijn collectie.

                Comment


                  Deze box gekregen omdat de 1'2 Skyblue Gold With Lemon Dahlia helaas niet geleverd was. Heb deze in de freak actie gekocht voor €71, kreeg nu de Big Momma als vervanger. Baalde hier wel van maar deze box heeft mij ook positief verrast! Leuke effecten en een goede burst
                  Hier onder mijn straat film

                  Comment


                    Ooit gezien bij een overbuurman. Was een goede bak voor die tijd en die prijs. Daarna (jaar er op geloof ik), gekocht voor €100 euro (dat was 3-4 jaar geleden).

                    Dit jaar met een verbod gezeten, dus niet naar compounds gekeken. Maar sowieso had ik deze niet meegenomen omdat de dealer die deze aanbiedt, er €140,- voor vroeg, ook in de voorverkoop ja.

                    Comment


                      Bij onze osterburen is er zo te zien weer een nieuwe omlabeling:

                      Big Rhino
                      144 Shots 25mm

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door picollo Bekijk bericht
                        Bij onze osterburen is er zo te zien weer een nieuwe omlabeling:

                        Big Rhino
                        144 Shots 25mm

                        Deze komt ook naar NL!

                        Comment


                          Afgelopen jaar een omlabeling van gehad. Was een lekker blokje!

                          https://store.steampowered.com/curator/43922535

                          Comment




                            Straatfilmpje van Technowitch
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment

                            Working...
                            X