Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 44 van 48 EersteEerste ... 344243444546 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 646 t/m 660 van 714

Discussie: Wetgeving Duitsland

  1. #646
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.986 waarderingen in 986 posts
    Nu moet ik het doen met welgeteld 1 Bugano
    Well, that depends...

  2. Deze 2 gebruikers waarderen fompert voor het bericht:


  3. #647
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.932
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Zwaar klote ook voor de duitsers zeg. Wat ik me afvraag wat doen andere landen? Spanje, italie? Zweden?
    In Spanje is zelf afsteken tijdens oud en nieuw niet zo gebruikelijk dus ik denk niet dat het echt een besproken onderwerp gaat zijn daar, los van de andere coronamaatregelen. Daar steken ze sowieso zelf weinig af, ook al kan je het heel het jaar kopen en ( op beperkte plekken ) afsteken.

  4. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  5. #648
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.511
    Thanks
    1.805
    622 waarderingen in 323 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
    Nu moet ik het doen met welgeteld 1 Bugano
    even uurtje naar het zuiden? misschien hebben ze daar nog een fontein voor je

  6. #649
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2018
    Berichten
    1.092
    Thanks
    99
    1.043 waarderingen in 383 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    In Spanje is zelf afsteken tijdens oud en nieuw niet zo gebruikelijk dus ik denk niet dat het echt een besproken onderwerp gaat zijn daar, los van de andere coronamaatregelen. Daar steken ze sowieso zelf weinig af, ook al kan je het heel het jaar kopen en ( op beperkte plekken ) afsteken.
    oh apart, Mallorca ben ik een keer geweest met de jaarwisseling en daar ging het helemaal los in de hoofdstad.

  7. #650
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2007
    Locatie
    Z. O. Drenthe
    Berichten
    112
    Thanks
    32
    127 waarderingen in 29 posts
    Als er iemand met kvk gaat halen bij pyrodepot graag pb

  8. #651
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    377
    522 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
    even uurtje naar het zuiden? misschien hebben ze daar nog een fontein voor je
    Zal je wel moeten opschieten….die zijn echt voor de 31ste helemaal leeggekocht….zeker nu er ook duitsers komen kopen…

  9. #652
    VWC-Lid Econz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2017
    Locatie
    Los Limbos
    Berichten
    876
    Thanks
    1.363
    1.084 waarderingen in 434 posts
    Onze Duitse Pyro-vrienden zijn flink boos... En terecht.

    Zo in mijn sas met sas..

  10. Deze gebruiker waardeert Econz voor het bericht:


  11. #653
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Godsamme, moet ik toch maar weer wat Cat1 gaan bestellen ...

  12. #654
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Het is toch wel Godgeklaagd zeg, potverdorie, kan ik Duitsland ook weer vergeten, had nog wat leuke dingen op het oog om te kopen. Kan ik weer met Cat.1 in de weer gaan. Grrrrr
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
    Sjesus wat een tiefuszooi zeg....

    Zo verheugd om weer te gaan vuurwerkshoppen met m'n familie dit jaar in Duitsland.
    Wat een ellende, wanneer houdt deze shit op zeg...
    Je mag gewoon stoken he.
    Volgens mij hoeven jullie ook niet ver te rijden om vuurwerk te kopen ;)
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  13. #655
    VWC-Lid MelvinVW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2020
    Berichten
    247
    Thanks
    62
    248 waarderingen in 84 posts
    Om vuurwerk af te halen in DE moet je dan officieel bij de KvK ingeschreven staan als gevolmachtigde? https://www.kvk.nl/download/Formulie...109-365579.pdf).

    Of is het ook voldoende om het volgende formulier in te vullen en te gebruiken: https://www.kvk.nl/download/Toestemm...109-491312.pdf

    Of moet er toch iets heel anders gebeuren? Zou iemand mij hierbij kunnen helpen, mag ook via PB.

  14. #656
    VWC-Lid heho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2008
    Locatie
    Ommen
    Berichten
    3.219
    Thanks
    3.825
    3.228 waarderingen in 1.248 posts
    Ik ben ook wel benieuwd hoe dit precies in z'n werk gaat. Mijn zwager is ingeschreven bij de KvK.
    Kan misschien op die manier nog wat regelen. Wil gewoon een compound hebben voor 0.00 uur en wat rotjes voor de kinderen ....

  15. #657
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.786
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MelvinFR Bekijk bericht
    Om vuurwerk af te halen in DE moet je dan officieel bij de KvK ingeschreven staan als gevolmachtigde? https://www.kvk.nl/download/Formulie...109-365579.pdf).

    Of is het ook voldoende om het volgende formulier in te vullen en te gebruiken: https://www.kvk.nl/download/Toestemm...109-491312.pdf

    Of moet er toch iets heel anders gebeuren? Zou iemand mij hierbij kunnen helpen, mag ook via PB.
    Ik begrijp dat je nog niet bent ingeschreven bij het KVK? Dan wordt het lastig. Je moet eerst een afspraak maken. Je moet er fysiek naar toe, en hier zijn ook nog weer extra kosten mee gemoeid.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
    Ik ben ook wel benieuwd hoe dit precies in z'n werk gaat. Mijn zwager is ingeschreven bij de KvK.
    Kan misschien op die manier nog wat regelen. Wil gewoon een compound hebben voor 0.00 uur en wat rotjes voor de kinderen ....
    Hieronder een eerder antwoord op deze vraag
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
    Ik krijg continu berichten hoe het werkt met het kopen van vuurwerk met KVK. Hieronder nog een keer de uitleg.

    Ben je ingeschreven bij het KVK dan dien je een uitreksel aan te vragen. Deze kost ongeveer €15,00. Deze heb je nodig om vuurwerk in Duitsland te kopen buiten de laatste 3 dagen van het jaar. Het maakt niets uit welk bedrijf je hebt. Staat het bedrijf niet op jou naam dan heb je een volmacht nodig van de eigenaar. Voorbeelden van een volmacht zijn genoeg te vinden op internet.

    Twijfel je om het te doen. 1 advies begin er dan ook niet aan. In Duitsland is het legaal maar niet in Nederland.

  16. Deze gebruiker waardeert happy4ever1968 voor het bericht:


  17. #658
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2018
    Berichten
    1.092
    Thanks
    99
    1.043 waarderingen in 383 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MelvinFR Bekijk bericht
    Om vuurwerk af te halen in DE moet je dan officieel bij de KvK ingeschreven staan als gevolmachtigde? https://www.kvk.nl/download/Formulie...109-365579.pdf).

    Of is het ook voldoende om het volgende formulier in te vullen en te gebruiken: https://www.kvk.nl/download/Toestemm...109-491312.pdf

    Of moet er toch iets heel anders gebeuren? Zou iemand mij hierbij kunnen helpen, mag ook via PB.
    Die eerste is sowieso goed, dan wordt je op het uittreksel van kvk bijgeschreven als gevolmachtigde. Meot alleen wel de eigenaar/directeur van het bedrijf voor tekenen natuurlijk. optie "beperkt" dan gebruiken ande3rs mag je ook de bankrekening gebruiken, contracten sluiten en leningen aangaan. Dat zullen neit veel willen.
    Hoe er rekening mee dat het zeker een paar dagen duurt voordat kvk de wijziging doorvoert

    Het tweede formulier is niet van toepassing, das enkel voor het gebruik van een zakelijk adres


    Wat ik niet helemaal zeker weet, maar wel denk dat het geval is, is dat de bevoegd bestuurder van een bedrijf gewoon zelf een volmacht kan afgeven. Dus zelf getypt en ondertekend.
    Ik.....geef hierbij volmacht aan ..... om blablabal te mogen doen.
    werd ondertekend .....

    Maar goed dat laatste ben ik niet zeker van

  18. #659
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2019
    Locatie
    z.o. Drenthe
    Berichten
    29
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyro16 Bekijk bericht
    Als er iemand met kvk gaat halen bij pyrodepot graag pb
    Ik heb hetzelfde probleem :P Als het mij niet lukt om het dit jr te halen, dan hoop ik dat ze volgend jaar niet falliet gaan en we kunnen fluiten naar alles

  19. #660
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Je mag gewoon stoken he.
    Volgens mij hoeven jullie ook niet ver te rijden om vuurwerk te kopen ;)
    Als je Belgie bedoeld dan ga ik dit nu niet doen, sowieso vind ik het nu toch wel met het verbod een te hoog risico om te gaan. Wilde daarom gewoon in DLD wat kopen en ook daar afsteken, zwager woont in DLD dus dat was een optie geweest. Ik had dit wel zien aankomen. Helaas mijn collectie is zwaar klein geworden, daar kan ik geen echt oud en nieuw mee vieren. :P

Pagina 44 van 48 EersteEerste ... 344243444546 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •