Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts

    COBRA 3.0 Firmware en COBRA Audio box

    Sinds vrijdag is de 3.0 software van het cobra schietsysteem uit! Grote aanpassingen zijn..

    Onbeperkt cues steppen met een snelheid tot 10ms tussen de cues. Voorheen was je beperkt tot maximaal 3 cues in een 0,4 sec periode. En over maximaal 2 kanalen. Nu dus niet meer.

    Onbeperkt aantal cues in 1 keer shieten. Zo was het voorheen op max 2 modules tegelijk mogelijk op verschillende kanalen nu kun je onbeperkt cues activeren. Zo kun je op bij kanaal 1/2/3/4/5/10/12/14/53 en 99 tegelijk cue 1 af laten gaan.

    Er is ook een video vrij gegeven.




    Tevens komt cobra met de Audio box. Voor als je pyromusicals wilt gaan doen is dit echt een must have volgensmij. Muziek op usb zetten en aansluiten op je PA/Audio systeem. De muziek start automatisch wanneer jij je eerste cue wegdrukt.

    Overigens indien je een 18M en 18R2 hebt en je wilt hem geupgrade hebben stuur mij dan een pm. Ik ben namelijk in bezit van een reprogrammer.
    Bijgevoegde afbeelding(e) Bijgevoegde afbeelding(e)  
    Gerwin

  2. Deze 3 gebruikers waarderen Gerwin voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Geweldig ook om dat demo filmpje te zien, het begint nu steeds meer op een pro-systeem te lijken!

  4. #3
    VWC-Lid chromeeh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2012
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    891
    Thanks
    108
    1.641 waarderingen in 659 posts
    Nice, dat vind ik een grote plus van Cobra; ze maken ook duidelijke filmpjes, met in dit filmpje echt wel een mega voorbeeld
    PPP (Pure Pyro P0rn) ;)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •