Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts

    [China] Dominator Fireworks




    Over ons

    Dominator Fireworks is een van de snelst groeiende vuurwerkleveranciers uit China.
    Ons team is van mening dat het onze innovatie, klantenservice, kennis van de behoeften op de markt, superieure verpakking en prestaties zijn die ons onderscheiden van andere vuurwerkfabrieken in China.

    Dominator Fireworks levert alle categoriën vuurwerk. Van consumentenvuurwerk tot professioneel vuurwerk. Zo vind u bij ons romeinse kaarsen, assortimenten, fonteinen, vuurpijlen, helikopters, sterretjes, rookartikelen, wielen, confetti, podiumvuurwerk, watervallen, electronische ontstekers etc.
    Onze producten presteren gegarandeerd in de hoogste kwaliteitszone. U mag de mooiste kleuren, langste duur en mooiste verpakkingen verwachten.

    ''Dominator'' vuurwerk wordt geproduceerd in onze fabrieken in China. De productie gebeurd onder zeer streng toezicht en kwaliteitscontrole. Het produceren op basis van kwaliteitsmanagement begint bij ons al bij het ontwerpen van de producten en het inkopen van de grondstoffen.
    Ook bent u bij ons verzekerd van meer dan een simpele eindcontrole. Ons vuurwerk voldoet aan de Amerikaanse ASFL & CPSC normen en/of de Europese normen.
    Wij hebben ervaring in het produceren voor onder andere Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Polen, Rusland, Finland, Denemarken, Zuid-Amerika, Zuid-Afrika, Japan, Brazilië, Singapore en vele andere landen.

    Ons team heeft een passie voor vuurwerk. Wij zijn constant bezig met vernieuwing en zoeken naar de nieuwste, populairste en mooiste effecten en verpakkingen.

    Ons doel is om door te gaan om innovatieve nieuwe producten te ontwikkelen voor de wereldwijde markt, en hen aan u te leveren met de hoogste kwaliteit en de meest concurrerende prijzen.


    Fabriek


    Drogen van shells;



    Multishots vullen;



    Kleursterren plaatsen in kleine shells;



    Productiegebouwen;



    Productontwikkeling van Hummers, Slangen en Fischeffect



    Samples klaarmaken om te testen;




    Productfilms

    Een aantal films van producten door Dominator Fireworks











    youtube Dominator Fireworks; http://www.youtube.com/user/dominato...?feature=watch


    Voor meer informatie; www.dominatorfireworks.com

  2. Deze 6 gebruikers waarderen pyroboy voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    142
    Thanks
    302
    213 waarderingen in 49 posts
    Ik kwam dit ding ineens tegen tussen de vuurwerkresten in de buurt

    Naam: dominator.png
Bekeken: 526
Grootte: 14,6 KB

    https://americanfireworks.com/color-cannon-180-shot/

    Ik kende het niet, dus ben eens gaan googlen. Volgens mij niet in veel in Nederland te vinden of wel? Jammer dat ik geen foto heb gemaakt; ik heb het nog netjes in de prullenbak gegooid, maar ging net toch even terug en helaas was het label er al helemaal af.

  4. #3
    VWC-Lid dinoroel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Locatie
    Voorhout
    Berichten
    955
    Thanks
    297
    576 waarderingen in 265 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter82 Bekijk bericht
    Ik kwam dit ding ineens tegen tussen de vuurwerkresten in de buurt

    Naam: dominator.png
Bekeken: 526
Grootte: 14,6 KB

    https://americanfireworks.com/color-cannon-180-shot/

    Ik kende het niet, dus ben eens gaan googlen. Volgens mij niet in veel in Nederland te vinden of wel? Jammer dat ik geen foto heb gemaakt; ik heb het nog netjes in de prullenbak gegooid, maar ging net toch even terug en helaas was het label er al helemaal af.
    Lijkt in België verkocht te worden, Alpeco heeft het op de website staan.
    Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

  5. #4
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    Productontwikkeling van Hummers, Slangen en Fischeffect



    Hoe werkt het precies met het fish effect, zo te zien zijn alle bombettes dicht ?
    我也喜欢年纪较大的烟花

  6. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Het Fish effect bestaat uit een bombette gevuld met gekleurde lontjes (de visjes) die vaak door een zeer kleine bustlading naar buiten worden geduwd. De bombette knalt dus niet stuk.

  7. Deze gebruiker waardeert Kees voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •