Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Weco Feuerwerk-2013

  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts

    Weco Feuerwerk-2013

    Op 25-1-2013 gaat de website weer open met onder andere de nieuwe producten.
    http://www.weco-pyro.de/

  2. Deze 6 gebruikers waarderen jawe voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Op dit moment wordt de site geupdate en is dus verder helaas niet te bekijken...
    www.huismanvuurwerk.nl

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    De Weco website is weer open met de nieuwe producten.

    http://www.weco-pyro.de/index.php?id=108

    Met waaronder ook nieuw de Pyrogiochi, Connect Line met een doorlont systeem.

    http://www.weco-pyro.de/index.php?id...ache=1&id=2778


  5. Deze 5 gebruikers waarderen jawe voor het bericht:


  6. #4
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Mooi Systeem!
    Hopelijk mag zoon dergelijk systeem ook in de toekomst in NL

  7. #5
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.975
    Thanks
    1.700
    1.520 waarderingen in 565 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Mooi Systeem!
    Hopelijk mag zoon dergelijk systeem ook in de toekomst in NL
    Haha ben is eerlijk geloof je het zelf?
    Ben het helemaal met je eens hoor, mooi systeempje is dit wel op de duitse markt legaal voor consumenten?
    Stoken tot we er bij neervallen!!

  8. Deze gebruiker waardeert dennis-pyro voor het bericht:

    3xh

  9. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2006
    Berichten
    414
    Thanks
    224
    171 waarderingen in 80 posts
    Ik ben benieuwd of het nog steeds een mooi systeem is als we de prijzen weten. De producten zelf vind ik alleen niet zo spannend.

  10. Deze gebruiker waardeert vincer voor het bericht:

    3xh

  11. #7
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Vorig jaar op de Spielwarenmesse in Nürnberg stond een bedrijf met een megastand die alleen maar dit systeem verkoopt. Daar is dus een duidelijke markt voor!!
    www.huismanvuurwerk.nl

  12. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:

    3xh

  13. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2012
    Locatie
    Gieten
    Berichten
    463
    Thanks
    146
    283 waarderingen in 114 posts
    nog even reageren,

    er zitten toch weer aardig wat leuke potjes tussen, persoonlijk vind ik de bloody mary erg opvallend mooie burst (voor zover je dit goed kan horen) en mooi effect.
    wil toch ook nog/alvast even reageren op de mensen die altijd wat te zeuren hebben over duits vuurwerk etc. als je het niks vind zeg er dan ook niks over, ieder zijn eigen mening dat snap ik maar wordt er altijd beetje moe van. als je wat vaker naar duitsland geweest bent (Zoals ik) weet je precies waar je naar moet kijken.
    Je ziet er veel potten waar het romeinsche kaars effect in terug komt, maar het valt mij op dat dit altijd de potten zijn waar veel schoten inzitten (niet de zwaardere potten). ik ga al jaren naar duitsland en koop altijd de potten/potjes waar niet overdreven veel schoten in zitten, hierbij krijg je altijd waar voor je geld vind ik.

    even back ontopic:
    had gehoopt dat er wat meer pijlen nieuw bij zouden komen, zijn al een poos niet echt grote ontwikkelingen daarin waar te nemen naar mijn mening. dit jaar ook maar 1 nieuw pakket, dit valt mij wel een beetje tegen.
    toch verbaasd het me wel weer dat ze dit allemaal weer bedenken en uit durven brengen...

    uch!!!

  14. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2006
    Berichten
    414
    Thanks
    224
    171 waarderingen in 80 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dedon Bekijk bericht
    wil toch ook nog/alvast even reageren op de mensen die altijd wat te zeuren hebben over duits vuurwerk etc. als je het niks vind zeg er dan ook niks over, ieder zijn eigen mening dat snap ik maar wordt er altijd beetje moe van. als je wat vaker naar duitsland geweest bent (Zoals ik) weet je precies waar je naar moet kijken.
    Eigenlijk moet ik me niet aangesproken voelen omdat ik niet ALTIJD wat te zeuren heb over het duitse vuurwerk, maar ik wil toch even mijn excuses aanbieden aan uwe koninklijke hoogheid...

    Ik wil gelijk even vragen aan de mensen die in duitsland pijlen kopen, is het nog wat die 25 grammers vergeleken met de 40 grams in Nederland of de 75 grams in Belgie?

  15. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2012
    Locatie
    Gieten
    Berichten
    463
    Thanks
    146
    283 waarderingen in 114 posts
    mag ik vragen vanwaar koninklijke hoogheid??
    dan nog even over je pijlen vraag.. het Targa pakket kost niet zoveel en je hebt dubbel/triple effect. ik woon persoonlijke in het hoge noorden des lands dus een ritje naar belgië is voor mij niet aanlokkelijk.
    verder zal ik je reactie maar sarcastisch opnemen??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincer Bekijk bericht
    Eigenlijk moet ik me niet aangesproken voelen omdat ik niet ALTIJD wat te zeuren heb over het duitse vuurwerk, maar ik wil toch even mijn excuses aanbieden aan uwe koninklijke hoogheid...

    Ik wil gelijk even vragen aan de mensen die in duitsland pijlen kopen, is het nog wat die 25 grammers vergeleken met de 40 grams in Nederland of de 75 grams in Belgie?

  16. #11
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincer Bekijk bericht
    Eigenlijk moet ik me niet aangesproken voelen omdat ik niet ALTIJD wat te zeuren heb over het duitse vuurwerk, maar ik wil toch even mijn excuses aanbieden aan uwe koninklijke hoogheid...

    Ik wil gelijk even vragen aan de mensen die in duitsland pijlen kopen, is het nog wat die 25 grammers vergeleken met de 40 grams in Nederland of de 75 grams in Belgie?
    Er zitten heel aparte effecten bij. Burst is uiteraard matig, maar soms kom je echt iets aparts tegen. Heb in het verleden een parachutepijl voorbij zien komen met een diep blauwe kogel aan de parachute. Dubbelslagpijltjes zijn ook leuk om meegemaakt te hebben, zeker voor dat geld. Zoiets tref je niet aan in Be/Nl. Tel daar de fraai uitgewerkte effecten van de 20 grams zinks bij op. Heldere kleuren, lange brandduur, fijn uitgewerkt.

    Dus ja, voor het geld zit er best wat leuks bij. Echter, qua burst en formaat minder dan Nl en al helemaal dan Be. Je moet echt net van wat aparts houden zeg maar.

  17. Deze gebruiker waardeert Jupilerfreak voor het bericht:

    3xh

  18. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2006
    Berichten
    414
    Thanks
    224
    171 waarderingen in 80 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dedon Bekijk bericht
    mag ik vragen vanwaar koninklijke hoogheid????
    Omdat je mij oplegt mijn mond te houden als ik iets niks vind.

    Iemand móet toch gewoon zijn mening kunnen geven ongeacht of het positief of negatief is?

    Bedankt voor het advies over de pijlen

  19. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2012
    Locatie
    Gieten
    Berichten
    463
    Thanks
    146
    283 waarderingen in 114 posts
    ik vind het alleen jammer dat er altijd zoveel kritiek is op het duitse vuurwerk waarbij ik van mening ben dat dit ongegrond is.

    en als jij je daadwerkelijk niet aangesproken voelt... waarom reageer je? of hoort dat ook weer onder het geven van je mening, dit heb ik namelijk ook gedaan....

  20. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 juli 2005
    Locatie
    Apeldoorn (Gld)
    Berichten
    701
    Thanks
    351
    99 waarderingen in 46 posts
    Jongens laten we op een positieve voet verder gaan. Als iemand een product een negatieve beoordeling geeft is dat uiteraard niet erg, als er maar goede argumenten worden gegeven. Laten we elkaars mening respecteren en het laten voor wat het is. Elkaar koosnaampjes geven als "majesteit" is uiteraard in geen enkel geval nodig.

  21. Deze 2 gebruikers waarderen Lev-he voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •