Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 20 van 20
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2013
    Berichten
    148
    Thanks
    29
    45 waarderingen in 28 posts
    Komen er volgend jaar een aantal nieuwe echt goede, verrassende nieuwe cakes?

    In ruil voor een paar karton cakes help ik jullie graag met nieuwe innoverende cakes.

    Contact opnemen via de pm is mogelijk.

    groeten.

  2. #17
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door afcacbs Bekijk bericht
    Komen er volgend jaar een aantal nieuwe echt goede, verrassende nieuwe cakes?

    In ruil voor een paar karton cakes help ik jullie graag met nieuwe innoverende cakes.

    Contact opnemen via de pm is mogelijk.

    groeten.
    haha dude...

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2013
    Berichten
    148
    Thanks
    29
    45 waarderingen in 28 posts
    Niks om te lachen.

    Ik vind de nieuwe serie cakes gewoon totaal niet uitnodigend om te kopen.
    Er kan echt heel veel aan verbeterd worden en er moet worden meegegaan met de tijd om niet achter te raken op andere importeurs.

  4. Deze gebruiker waardeert afcacbs voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 oktober 2006
    Locatie
    Zaanstreek
    Berichten
    334
    Thanks
    237
    271 waarderingen in 105 posts
    Heb je de nieuwe cakes al live meegemaakt?
    075

  6. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 december 2010
    Berichten
    104
    Thanks
    109
    27 waarderingen in 15 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Sorry dat ik er dit jaar niet kon staan man! Vorig jaar heb ik met veel plezier in Zijdewind geholpen!
    Haha geeft niet hoor, lijkt me een pittig stukje rijden vanuit wageningen :P

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EarthQuake Bekijk bericht
    Spijtig om te horen dat je lang heb moeten wachten. Op zich de mensen die er stonden doen het al jaren. Ik heb begrepen dat er gedurende 2 uur een piek is geweest. Niet zo zeer het aantal klanten maar wel de hoeveelheid die werd gehaald was groot waardoor het bij elkaar rapen veel langer duurde dan gepland. Bij de eerste werd 10 minuten uitgelopen en dit stapelde zich zo door. Dit is iets wat we zeker mee gaan nemen voor volgend jaar.

    Naar aanleiding van jouw bericht en een mailtje wat we hebben ontvangen hebben we ook gelijk de planning voor het afhalen van de komende dagen bekeken. Hieruit blijkt dat we nog wel het zelfde aantal afhalers hebben maar met kleinere bestellingen dus we verwachten geen problemen meer.

    Voor volgend jaar moeten we in het plannen van afhalen beter rekening gaan houden met de grote van de bestellingen voor locatie Zijdewind. Meer mensen neer zetten heeft niet zo veel zin. De werkruimte in de bunkers is daar veel kleiner waardoor je elkaar snel in de weg loopt.

    Nogmaals excuses voor de vertraging.
    Oke duidelijk. Waren inderdaad een aantal mensen voor me met best grote bestellingen.
    Geen probleem, ik ben allang blij dat ik al mijn vuurwerk heb

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •