Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 35
  1. #1
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts

    Groenlinks wil verbod op Consumenten Vuurwerk



    Mattias Gijsbertsen van GroenLinks steunt het plan om een verbod op consumentenvuurwerk in te voeren. Dat naar aanleiding van de uitspraken van Annekatrien van de Kar van de Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie (NVPC). Zij pleit voor een vuurwerkshow, georganiseerd door de gemeente en afgestoken door professionals.

    Volgens fractievoorzitter Gijsbertsen zijn er jaarlijks zoveel ongevallen tijdens de jaarwisseling, dat er drastisch gesleuteld moet worden aan de traditie van vuurwerk afsteken.

    GroenLinks is al langer bezig om vuurwerk onderwerp van gesprek te maken. Zo is de partij eind vorig jaar gestart met een landelijk meldpunt, waarop mensen online hun klachten over vuurwerk kwijt konden. Het meldpunt heeft ruim 80.000 handtekeningen opgeleverd, die aan de Tweede kamer aangeboden worden. Daarvan komen zo’n 2900 uit de Stad.

    Bron: http://www.oogtv.nl/2013/01/groenlin...entenvuurwerk/

  2. #2
    VWC-Lid Dinkydau's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2009
    Locatie
    Klaud
    Berichten
    957
    Thanks
    505
    611 waarderingen in 236 posts
    Jajajajajaa we weten het nu GroenLinks!

  3. Deze gebruiker waardeert Dinkydau voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    kijk als je heel diep in mijn hartje kijkt zou ik een verbod op consumenten vuurwerk erg jammer vinden .
    maar goed ze blijven ieder jaar maar zeiken .
    ik ben er nou wel zo kotsmisselijk van dat ik denk laat ze vooral hun gang maar gaan .
    als jullie zo goed weten wat goed voor ons laat het dan gewoon zien .
    maar ik verzeker ze dat ze dan voor heel veel meer problemen komen te staan dan voorheen .
    want de brandweer moet dan wel veel vaker uitrukken om al die vreugde te blussen .
    geloof me dat wordt niet gewaardeerd
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  5. #4
    VWC-Lid elgielo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 februari 2006
    Berichten
    715
    Thanks
    695
    977 waarderingen in 322 posts
    ik weet dat er al aardig wat handelaren in hun handjes wrijven als er een verbod komt op consumentenvuurwerk.
    Mensen willen het toch hebben, prijzen van illegaal vuurwerk zullen stijgen en de verkoopaantallen ook omdat je in de winkel niets meer kunt kopen.
    Grotere marges, grotere jongens die erin stappen, grotere problemen.

    en wat een flapdrol die vleugelmoer ook trouwens.

  6. Deze 3 gebruikers waarderen elgielo voor het bericht:


  7. #5
    Banned
    Geregistreerd
    16 december 2010
    Berichten
    1.359
    Thanks
    1.230
    984 waarderingen in 473 posts
    kijk als je heel diep in mijn hartje kijkt zou ik een verbod op consumenten vuurwerk erg jammer vinden .
    maar goed ze blijven ieder jaar maar zeiken .
    ik ben er nou wel zo kotsmisselijk van dat ik denk laat ze vooral hun gang maar gaan .

    En zo denkt dadelijk de hele bevolking zeker Groenlink een partij die flink verloren heeft bij de verkiezingen. Iedereen is Groenlinkmoe. 150 zetels in de kamer en GL hebben er 2. Partijen als VVD en PVDA gaan al niet mee maar de SP ook niet. CU, SGP dacht ik ook niet net zo min als de PVV. Dus blijft alleen Partij van de Dieren over met 2 zetels. Jippie 4 zetels tegen 146. Ik snap niet dat de kranten iedere keer mee gaan met dit soort dingen want feitelijk zit er niemand op te wachten

  8. #6
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Met zijn allen naar een prut showtje kijken om 12 uur en daarna kan je gelijk door je nest in gelukkig nieuwjaar.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  9. Deze gebruiker waardeert kwintos voor het bericht:


  10. #7
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karol Bekijk bericht
    kijk als je heel diep in mijn hartje kijkt zou ik een verbod op consumenten vuurwerk erg jammer vinden .
    maar goed ze blijven ieder jaar maar zeiken .
    ik ben er nou wel zo kotsmisselijk van dat ik denk laat ze vooral hun gang maar gaan .

    En zo denkt dadelijk de hele bevolking zeker Groenlink een partij die flink verloren heeft bij de verkiezingen. Iedereen is Groenlinkmoe. 150 zetels in de kamer en GL hebben er 2. Partijen als VVD en PVDA gaan al niet mee maar de SP ook niet. CU, SGP dacht ik ook niet net zo min als de PVV. Dus blijft alleen Partij van de Dieren over met 2 zetels. Jippie 4 zetels tegen 146. Ik snap niet dat de kranten iedere keer mee gaan met dit soort dingen want feitelijk zit er niemand op te wachten

    tja ik zou het ook niet weten maar toch krijgen we het ieder jaar weer onder ogen.
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  11. #8
    VWC-Lid Obillwan Klintonobi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2012
    Berichten
    125
    Thanks
    4
    42 waarderingen in 14 posts
    Home
    Over mij


    Weblog Mattias Gijsbertsen

    Fractievoorzitter voor GroenLinks in Groningen-Stad
    nou nou, toch wel een zwaargewicht die zich weer in de strijd mengt!

  12. #9
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Ik wil een verbod op GroenLinks! Zo niet dan grijp ik de macht binnen een paar jaar en dan krijgen ze een enkeltje IJsselmeer!
    "I came in like a crackling ball."

  13. Deze 2 gebruikers waarderen Bram95 voor het bericht:


  14. #10
    VWC-Lid freddie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2010
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    351
    Thanks
    281
    152 waarderingen in 73 posts
    nou dan wil ik een verbod op werken..is ook levensgevaarlijk

  15. #11
    VWC-Lid Den070's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2011
    Berichten
    78
    Thanks
    25
    80 waarderingen in 25 posts
    Waarom verspreid deze flapdrol leugens? 60% tegen vuurwerk? Als 3 van de 5 mensen die je ondervraagd in het seniorencentrum ja zeggen dan kom je inderdaad snel aan die 60%.

    Deze flappie heeft samen met arno leren rekenen in de koffieshop volgens mij.

    Bomenknuffelaar

  16. #12
    VWC-Lid nitraatbom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 november 2010
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    72
    Thanks
    595
    61 waarderingen in 35 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obillwan Klintonobi Bekijk bericht
    nou nou, toch wel een zwaargewicht die zich weer in de strijd mengt!
    ja dat viel mij ook al op..
    wat een snotaap die gast denkt omdat hij heeft gestudeerd nu alles al te weten..
    hij moet maar een maandje in mijn buurt komen wonen dan weet hij pas wat het echte leven inhoudt.. pfff word zo moet van die wereld verbeteraars van die linkse partijen..

  17. #13
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
    Volgens fractievoorzitter Gijsbertsen zijn er jaarlijks zoveel ongevallen tijdens de jaarwisseling, dat er drastisch gesleuteld moet worden aan de traditie van vuurwerk afsteken.
    Er moet ook al tig jaar worden gesleuteld aan het functioneren van onze regering / tweede kamer etc, misschien dat dat eens eerste prioriteit krijgt in plaats van het stomme gezwets van in het merendeel groen links aanhangers.
    Wedden dat al deze broekies een paar jaar geleden zelf nog astronouten aan het knallen waren ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  18. Deze 4 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  19. #14
    VWC-Lid Shell-Martijn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 juni 2011
    Locatie
    Achter m'n pc.
    Berichten
    1.170
    Thanks
    2.076
    2.121 waarderingen in 509 posts
    Baal steeds meer van deze hersenspoeling praktijken.
    60% van de Nederlanders tegen?
    Hoe gemeten? Juist van de 100000 ondervraagden via een vaag mediablad of internetsite gestelde vragen. En dan ook vragen die door hun bedacht zijn, zodanig in te vullen dat je altijd wel uitkomt op tegenzijn. Zal vast ook wel een belregister bekend zijn...

    Ik ben bijna geneigd hier huis aan huis rond te gaan met een fatsoenlijke vragenlijst.
    Durf te wedden dat de uitkomst dan heel anders is, maar ja, dat kost een burger heel veel tijd het tegendeel te bewijzen. En hun walsen maar over ons heen.

    En een prof show door de gemeente laten regelen, wuaahahahahahahaha, kansloos.
    Dus met ze allen, volwassen, kleine kinderen, personen met teveel drank op, criminele personen op een veel te klein veld naar vuurwerk kijken????
    Ik ga daar echt niet met me kids staan.
    Daarbij zijn er niet eens genoeg prof bedrijven te regelen in heel NL overal maar een prof show neer te zetten. Dus kijken we voor 80% nog naar consu spul.

    Maar ik zit me hier nu weer kwaad te maken, brrrrr...
    Hele tegengestelde verhalen hangen ze op en proberen ze ons wijs te maken.

    Helaas kijken veel mensen de media en wordt dit steeds meer als voor waar aangezien. Iets wat ik absoluut niet begrijp.
    Merk het ook in gesprekken om me heen in het werkveld, dat het consu verboden moet worden, ga er niet op in, maar het leeft duidelijk. Bedankt heren media hersenspoelers...

    Maar goed, laten we het lekker doorgaan komen we er weer vanzelf op terug, want dat is NL, eerst schreeuwen dan denken, te laat, oh ja, de burger had toch gelijk, maar nu kost het veel geld. Laten we de belasting verhogen....

    Ok ik draai door, sorry.

    1 ding weet ik wel, de traditie pakken ze van mij op geen 1 manier af...
    Ik zei nog zo, geen bommetje!

  20. Deze 7 gebruikers waarderen Shell-Martijn voor het bericht:


  21. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    GroenLinks wil zoveel.
    Maar wat wil ik?
    Ik wil dat GroenLinks word verbannen.
    Wat wil jij?

  22. Deze 6 gebruikers waarderen Denjo voor het bericht:


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •