Banner Lesli Vuurwerk - ZenaVuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 44
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts

    Hornsveld (Hilversum)

    Ook dit jaar ben ik weer bij Hornsveld geweest voor de nieuwe folders, info, foto's e.d. en ik zal daarom ook dit jaar weer een topic aan Hornsveld wijden.

    Allereerst wil ik ze bij deze nogmaals bedanken voor de leuke gesprekken, info, foto's en uiteraard de extra's!

    Ik zal hier dus info over de winkel zelf posten en uiteraard over de collectie met enkele foto's erbij. Voor alle foto's kun je hier kijken:
    http://www.vuurwerkcrew.com/album/th...s.php?album=27

    Voor foto's van 2004 en 2005 kun je hier kijken, deze staan in 1 album:
    http://www.vuurwerkcrew.com/album/th...ls.php?album=4


    Adresgegevens:

    Hornsveld Vuurwerk
    Hoge Larenseweg 251
    1222RK Hilversum
    http://www.vuurwerkhilversum.nl/




    Verkoop en collecties:

    Vorig jaar hebben zij het gepresteerd om de wachttijden flink terug te dringen (wachttijd nu gemiddeld 10 Ã* 15 minuten) door meer verkopers, kassa's en een andere indeling van de verkoopruimte te gebruiken. Ook dit jaar zullen de wachttijden dus weer niet te lang zijn en zal er weer een goede service worden verleend.

    Ook dit jaar is het merk Dynasty Selection van Wolff weer aanwezig, maar hiernaast is ook nog eens de nieuwe en volledige collectie Full Loaded verkrijgbaar!
    Hieronder staan 2 foto's van de totale etalages, in ons foto-album hebben we meerdere foto's staan en zijn de artikelen ook beter in beeld gebracht. Dit is het totaal-overzicht van de Dynasty Selection en de collectie Full Loaded. (Full Loaded moet nog bijgevuld worden, binnenkort dus nieuwe foto's)






    Ook heeft Hornsveld vorig jaar een nieuwe poster laten maken. Het betreft een poster met dwarsdoorsnedes van een vuurpijl, een pot/cake, een fontein en een Romeinse kaars. Aangezien de poster met de doorsnedes niet geheel duidelijk in beeld kan worden gebracht met een verkleinde foto heb ik de 4 onderdelen apart gefotografeerd en groot gelaten voor jullie. Deze foto's zal ik hier dan ook linken en zijn niet in het foto-album te vinden.




    Klik hier voor de duidelijke tekeningen van bovenstaande poster (rechts):
    Dwarsdoorsnede vuurpijl
    Dwarsdoorsnede pot/cake
    Dwarsdoorsnede fontein
    Dwarsdoorsnede Romeinse kaars



    Stukje geschiedenis:

    (Onderstaande komt rechtstreeks van http://www.vuurwerkhilversum.nl)

    In 1998 zijn wij op kleine schaal gestart met het verkopen van vuurwerk. De opslag betrof 2 vuurwerkbunkers van ieder 2000 kg en een 4 meter lange verkoopbalie met 1 kassière en 3 verkopers.

    In de daarop volgende jaren groeide de verkoop sterk. De verkoopbalie werd 2 meter langer en er kwam een tweede kassa. Het verkoopteam werd met 2 man uitgebreid, maar ondanks deze veranderingen werden de rijen ieder daar opvolgend jaar steeds langer met wachttijden van 2 tot 3 uur.

    Ook de media wist ons ieder jaar weer te vinden, NOS, Jeugdjournaal, RTL4, SBS6 en de kranten:

    RTL Nieuws (Windows Media Player)



    In 2004 werd het nieuwe vuurwerkbesluit van kracht en hebben wij flink geïnvesteerd en rigoreus verbouwd. Dit resulteerde in een sprinklerinstallatie zowel in de verkoop- als de opslagruimte, een brandmeldinstallatie en 2 volledig nieuwe vuurwerbunkers met een totale opslag van 10.000 kg.
    Tevens was de verkoopruimte stevig aangepakt met een geheel vernieuwde verkoopbalie van 11 meter lang, 3 kassières en een verkoopteam van 8 man. Achter de schermen was er constant een team van 7 personen bezig met het uitpakken, bevoorraden en het verzorgen van de bestellingen.
    Het resultaat was een grote verbetering.


    De wachttijden waren teruggebracht tot 15 minuten
    en de lange rijen behoren tot het verleden........
    Laatst gewijzigd door moontan; 25 november 2008 om 00:22

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    Angry Vuurwerk

    wow heftig! hebben jullie daar ook krantjes van?

    ik heb dat filmpje gezien en dat was fucking druk!

    gvd anders ging ik wel!

  3. #3
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shadow Eye
    wow heftig! hebben jullie daar ook krantjes van?

    ik heb dat filmpje gezien en dat was fucking druk!

    gvd anders ging ik wel!
    Kijk goed van wanneer dat filmpje was en wat er is geschreven. Het filmpje is van 2001, sinds vorig jaar hebben ze een totaal nieuwe aanpak en daardoor wachttijden van 10/15 minuten. Daarentegen was het in 2001 bijv. echt een wachttijd van meerdere uren.
    Geen probleem dus, het loopt allemaal lekker door en je hoeft niet bang te zijn voor gigantische wachttijden. (Staat ook duidelijk vermeld, meerdere keren zelfs)

    Krantjes zijn er wel, maar in de winkel gewoon te halen, wij zelf hebben die uiteraard niet voor jullie. Op www.hornsveld.nl staan de producten en prijzen ook.

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    92
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Leuk om dit allemaal te lezen en te zien. Interessant ook
    We hit them hard, we hit them low! [B]Den Haag hooligans[/B] about to lose control!

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    dat is wel goed van ze, dat ze die wachttijden sterk verminderd hebben

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik ben vanmiddag wezen kijken naar de etalage.
    fantastisch zoals ze dat daar gedaan hebben.
    Het is een acctractie op zich.


  7. #7
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan
    Ik ben vanmiddag wezen kijken naar de etalage.
    fantastisch zoals ze dat daar gedaan hebben.
    Het is een acctractie op zich.

    Is zeker mooi ja. Vond het vorig jaar al leuk, maar dit jaar 2 collecties, 2 ramen helemaal volgezet, maar toch overzichtelijk. Zeer netjes gedaan inderdaad.

    (Nog even over die review van de DVD's, die staan morgen online, ik heb ze al wel opgeschreven, maar nog niet helemaal uitgewerkt. )

  8. #8
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Hornsveld heeft vanwege het WK enkele fop- en schertsartikelen van Wolff Vuurwerk te koop.
    Fakkels zijn per pakje van 10 €9,95 (brandtijd 90-100 seconden) en ijsfonteinen €2,50 per pakje van 4.

    Ik zal er vanavond even eentje testen (Oranje Torch) en ik zal kijken of ik er een leuk filmpje van kan maken. Hier alvast de foto's:






  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Het is nog vroeg maar ik constateer dat de website van Hornsveld nog niet in de lucht is. Ik ben namelijk razend nieuwsgierig welke blokken Hornsveld dit jaar gaat verkopen. Ik hoop dat ze alle nieuwe artikelen van Dynasty en Full Loaded in het assortiment opnemen.

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Uit informatie blijkt dat deze topwinkel momenteel druk bezig is om zijn website klaar te maken voor het nieuwe vuurwerkseizoen.
    Binnen een week komt hij online.
    Ze hebben veel nieuwe artikelen in hun assortiment en het zal mogelijk zijn om ook de losse nieuwe artikelen zoals de 500 grammers vooruit te bestellen.


  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Beste allemaal,

    De vuurwerksite van Hornsveld is up and running!

    Er moeten nog een aantal nieuwe artikelen worden toegevoegd van de Full Loaded en het overige vuurwerk maar dat zal snel gebeuren.

    De website van Hornsveld is overigens verplaatst naar: http://www.vuurwerkhilversum.nl

    Groeten,

    Jasper
    Hornsveld Vuurwerk

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door japs Bekijk bericht
    Beste allemaal,

    De vuurwerksite van Hornsveld is up and running!

    Er moeten nog een aantal nieuwe artikelen worden toegevoegd van de Full Loaded en het overige vuurwerk maar dat zal snel gebeuren.

    De website van Hornsveld is overigens verplaatst naar: http://www.vuurwerkhilversum.nl

    Groeten,

    Jasper
    Hornsveld Vuurwerk



    Dank je Jasper en succes vast met de komende drukte. Maar zal ook heel leuk worden.
    Groeten
    Fred

  13. #13
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Een aparte site voor de vuurwerkverkoop, mooi om te hebben en een goede link daarbij.
    Dit jaar zal ik zeker weer foto's schieten bij Hornsveld om ook de etalage en nieuwe producten van dit jaar te laten zien.

  14. #14
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    ben vandaag langs gereden bij hornsveld ,hun nieuwe collectie hangt al in de vitrine.. ook gaan ze de nieuwe legale 100.000klapper verkopen zag ik ...

  15. #15
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ik heb zojuist even de beginpost aangepast i.v.m. een bezoekje aan de winkel vandaag. Ze hebben het grootste gedeelte van de dummy's al uitgestald, maar van Full Loaded komt er nog een hele wand bij, deze zal ik volgende week nog even op de foto zetten.
    Ook hebben ze dit jaar een groot spandoek laten maken voor de nieuwe site VuurwerkHilversum.nl.
    Momenteel dus even 16 nieuwe foto's in het album;
    http://www.vuurwerkcrew.com/album/th...s.php?album=27

    Ook de banner van hen staat sinds enkele dagen op ons forum:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

  1. De Zevenklapper te Hilversum
    By Gurby in forum Noord-Holland
    Reacties: 41
    Laatste bericht: 26 december 2019, 20:04
  2. Vuurwerkmuseum Tilburg (2005)
    By Mattenfreak in forum De Antiekhoek
    Reacties: 26
    Laatste bericht: 31 december 2016, 14:38
  3. 5 mei Hilversum
    By Mattenfreak in forum Shows 2007
    Reacties: 70
    Laatste bericht: 10 mei 2007, 22:01

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •