Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 53
  1. #31
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Even een nuancering in de bovenstaande posts....

    Volgens mij film en fotografeer je toch in de eerste plaats echt voor jezelf.
    Daarbij is het wellicht leuk om bedankjes of reacties te krijgen, maar als ik voor mezelf spreek zou dat niet de reden moeten zijn....

    Top dat je hier je films plaatst e.d. dat sowieso! Hulde daarvoor...maar om nu bedankjes of views te gaan eisen gaat mij echt te ver. Iedereen is wat mij betreft vrij erin om te bekijken waar zijn voorkeur naar uit gaat. Op dit forum is dit trouwens ook voornamelijk consumentenvuurwerk?

  2. #32
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Heb die show toevallig over het hoofd gezien.kan gebeuren toch?
    Bedoel de meeste waren druk met de trophy afgelopen weekend,dan lijkt het mij logisch dat je niet
    alles meekrijgt.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  3. #33
    VWC-Lid SweetCoconut's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 oktober 2009
    Berichten
    417
    Thanks
    543
    148 waarderingen in 76 posts
    Ik denkt niet dat het om bedankje eisen gaat Bassie1978, maar ik snap zeker dat het leuuk is om wel een bedankje te krijgen over je film als het bekeken word. Vorig jaar heb ik ook een paar filmpjes online gezet en vrij weinig reacties. Waren mijn filmpjes ook niet zo daverend maar die reacties op je filmpjes waardeer je zeker wel en dan krijg je het gevoel dat mensen het bekijken en leuk vinden.

    Maar zonder de filmpjes zou dit forum echt een stuk minder leuk zijn dus ik snap het punt van Torrr zeker wel.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen SweetCoconut voor het bericht:


  5. #34
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.749
    Thanks
    3.292
    11.359 waarderingen in 5.120 posts
    Bedankt voor je reactie Florian, jij snapt mijn punt gelukkig wel. Dat dit forum meer over consumenten vuurwerk gaat vind ik ook maar er worden ook legio consumentenshows worden gepost die ook in mijn ogen te weinig aandacht krijgen. Wat Florian ook al zei : zonder filmpjes en foto's zou dit forum een stuk kaler zijn.

    En natuurlijk filmt iedereen voor zich zelf maar ik heb ook al signalen gehoord dat het soms ook een stuk toffer is om naar een show te kijken en niet te filmen en dat wil ik met mij post voorkomen en zo een beetje meer waardering te kweken voor iedereen die upload !
    Laatst gewijzigd door bassie1978; 2 oktober 2013 om 17:33 Reden: nuancering
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  6. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  7. #35
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    wat schertst echter mijn verbazing : afgelopen weekeinde was er naast de trophy nog een brute grote profshow tot 6 inch in Antwerpen en deze was zeer de moeite waard en duurde maar liefst 18 minuten !
    De beelden zijn door verschillende mensen geplaatst maar tot mijn verbazing is hier nauwelijks tot niet op gereageerd en wordt er door bepaalde mensen toch afgevraagd of zij hier mee moeten doorgaan aangezien de geringe "belangstelling" op de geplaatste films en foto's.
    Dat er weinig of amper op gereageerd wordt is eigenlijk logisch, omdat alle aandacht in dat weekend is gevestigd op de Zena Trophy. Er zullen vast wel meer shows zijn geweest afgelopen weekend, men kan natuurlijk ook een paar dagen wachten met die films plaatsen tot de "rust" omtrent de Trophy weer wat is gedaald.

    Bij zo'n groot evenement, met zoveel brute shows en publiek, wil iedereen lekker nagenieten waardoor andere topics en films even wat minder aandacht krijgen. Dat is nu eenmaal. Snap dan niet dat er mensen zijn die dan nog klagen.

    Wat betreft het filmen, er zijn misschien leden die uitsluitend filmen om hun beeldmateriaal te showen aan heel Internet, er zijn er die filmen voor wat centjes van joepoep, er zijn er ook zat die het allemaal niks uitmaakt en gewoon lekker filmen om zelf de show nog eens terug te kijken, of gewoon voor een leuke herinnering.

    Persoonlijk film ik nog steeds voor mn plezier, dat doe ik al bijna 10 jaar.
    Niet speciaal om te kunnen delen, want heb hier nog een dikke 40 gig aan films die never online zullen komen.

    Sommige films van mooie shows of een leuke jaarwisseling deel ik graag, niet voor de vieuws of de thanks, gewoon als bijdrage voor het desbetreffende topic en website. En of dat nu VWC, FPM, VWB is, dat maakt niks uit. Ik zit overal graag wat dat betreft.

    Door de jaren heen heb ik me steeds meer verdiept in het bewerken van de films, voor mij is dat heerlijk nagenieten als ik thuis kom van shows. Jullie weten dat ik vaak snachts nog de films online zet, dit heeft niet zozeer te maken met snel willen delen maar meer met het feit dat ik slecht kan ontspannen/slapen na een goede show.

    Verder film ik nog steeds graag, zolang dat nog zo is zal ik zeker mijn films blijven delen. Hoop nog steeds in de toekomst wat beter materiaal te krijgen
    Plezier blijft voor mij het belangrijkste!

    Laturrr

  8. Deze 3 gebruikers waarderen Thunderboy voor het bericht:


  9. #36
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.749
    Thanks
    3.292
    11.359 waarderingen in 5.120 posts
    Ik wil even benadrukken dat ik in dit topic wat ik zelf ooit heb aangemaakt niet op een discussie uit ben maar alleen wat meer waardering vraag voor .....

    Dus nu gaarne weer on topic
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  10. #37
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Reageer ook niet altijd op shows,maar dat wil echt niet zeggen dat ik niet geniet van de beelden hoor.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  11. #38
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Even dit topic opnieuw onder de aandacht brengen omdat mij toch een beetje iets stoort, en niet omdat het ook een beetje betrekking heeft op mij maar ook op vele anderen die hun best doen, tijd er in steken om iedere vuurwerk liefhebber hier te voorzien van beeldmateriaal en mijns inziens is iedereen blin met beelden etc, wat schertst echter mijn verbazing : afgelopen weekeinde was er naast de trophy nog een brute grote profshow tot 6 inch in Antwerpen en deze was zeer de moeite waard en duurde maar liefst 18 minuten !
    De beelden zijn door verschillende mensen geplaatst maar tot mijn verbazing is hier nauwelijks tot niet op gereageerd en wordt er door bepaalde mensen toch afgevraagd of zij hier mee moeten doorgaan aangezien de geringe "belangstelling" op de geplaatste films en foto's.
    Nu kan ik mij voorstellen dat je niet elk topic kan lezen en bekijken, maar wij hier die altijd zo vol zijn van profshows en er van kunnen genieten en dan zoiets over het hoofd zien vind ik zelf echt verbazingwekkend.
    Hopelijk krijgen zulk soort topics in de toekomst weer de aandacht en waardering die ze verdienen anders ben ik echt bang dat de filmers en fotografeerders in de toekomst geen zin meer hebben om hun beelden te delen.

    Ik lees dit bericht nu pas, maar ik wil er toch nog op reageren. Ik ben het in beginsel met je eens. Maar wat ik zo raar vind is dat jij nu "ineens" op komt voor de mensen die filmen aan de hand van deze show. Toevallig was je zelf aanwezig bij deze show.. of het er mee te maken heeft weet ik niet Arjan, maar raar vind ik het wel.

    Aan de andere kant vind ik deze reactie van je onterecht. Als ik even mijn geposte shows erbij pak de laatste 5-6 zo een beetje dan valt me op dat van de crewleden zélf, inclusief jij Arjan er maar zelden gereageerd wordt op een show. Áls er al gereageerd wordt, dan gaat het over het feit dat er niet een versie online kan met één camera... Lekker motiverend.

    Ga ik dan de bedankjes erbij pakken Arjan, van de laatste shows (Knokke, Hannover, Anecy, Geneve, Parijs, Mericourt) die ik hier gepost heb zijn het van deze crewleden zelf maar hoog uit 2 of 3 die even de moeite nemen om te bedanken, en daar zit jij niet bij. Moeten alle crew leden alles afstruinen? nee hoor.. Maar van de 12-13 moderators zou je toch wel een iets hoger aantal verwachten dan slechts 2-3 Ik denk dat je als moderator, admin van een forum zélf het goede voorbeeld moet geven lijkt me zo. Onder het mom van een betere wereld begint bij je zelf?

    Ja, natuurlijk film ik in beginsel voor mezelf. Maar als ik het deel met de wereld, en ik doe moeite om dat dan ook nog eens op een forum te posten zou het misschien helpen als de modjes en admins van dit forum iets meer betrokkenheid zélf tonen, zo zorg je zelf ook dat andere forum leden zich meer geneigd voelen om te gaan reageren.

    Deze lage betrokkenheid en verdere lagere interactiviteit zorgt er bij mij voor dat ik lang niet alles meer post hier.

    Just my 2 cents ;-)
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  12. Deze 8 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:


  13. #39
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Ik wist niet eens dat dit topic er was en ik ben zelf ook geen filmer en af en toe zal ik dat heel graag wel willen en dat ik hier mijn eigen films kon plaatsen maar ja je kan niet alles hebben maar ik geniet zeker van alle films die hier geplaatst worden en is het een feest om daar naar te kijken en bewonder ik ook degenen die daar zo veel moeite voor doen incl de mods zelf die alle demo s en profshows afsjouwen. Applaus voor jullie ik heb daar respect voor. En afgaande op het verhaal hierboven, jongens en dan bedoel ik de mods uiteraard blijf hier mee doorgaan en waardeer elkaar met wat jullie doen want ik denk dat jullie half niet weten hoeveel mensen waaronder ik je daar een plezier mee doet. Ik ben een grote fan van dit forum wat VWC heet en dat ik lid ben opent ook voor mij en andere leden toegang tot demo s en acties waaronder hoge kortingen voor vuurwerk wat een passie voor me is. VWC Bedankt hiervoor en ga zo door!!!

  14. #40
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Ik vergeet natuurlijk ook de leden zelf niet. Want ook jullie plaatsen zoveel leuke en retegave films waar ik als liefhebber zeer van geniet want jullie zijn de grootste liefhebbers. Leden applaus voor jullie zelf. Sjappoo.....

  15. Deze gebruiker waardeert elburgersc voor het bericht:


  16. #41
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.983
    5.188 waarderingen in 2.006 posts
    Helemaal mee eens. Zonder jullie filmpjes ontbreekt er een heel essentieel onderdeel op VWC.
    December Will Be Magic Again!!

  17. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2010
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    581
    Thanks
    278
    388 waarderingen in 184 posts
    Zonder filmpjes zou ik dus nooit weten wat ik neem, dus ik heb de filmpjes zelf nodig!
    Het is een deel van vwc in mijn ogen.

  18. #43
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    De laatste dagen komen er weer hele mooie films van de jaarwisseling voorbij.
    Ik wil iedereen ontzettend bedanken hiervoor !

    Het is best wat werk en het feit dat mensen de moeite nemen om hun beeldmateriaal te maken en delen vind ik echt een grote pluim waard.

    Ook al reageer ik niet overal, weet dat het gewaardeerd wordt

    Bedankt.

  19. Deze gebruiker waardeert Thunderboy voor het bericht:


  20. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 oktober 2008
    Berichten
    2.072
    Thanks
    4.627
    1.854 waarderingen in 807 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
    De laatste dagen komen er weer hele mooie films van de jaarwisseling voorbij.
    Ik wil iedereen ontzettend bedanken hiervoor !

    Het is best wat werk en het feit dat mensen de moeite nemen om hun beeldmateriaal te maken en delen vind ik echt een grote pluim waard.

    Ook al reageer ik niet overal, weet dat het gewaardeerd wordt

    Bedankt.

    Niks aan toe te voegen. Ben t er helemaal mee eens.

  21. Deze gebruiker waardeert densta voor het bericht:


  22. #45
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Ben tegenwoordig zelf ook aan t filmen en uploaden hatstikke leuk, moet er nogiets handiger in worden maar t lukt me al aardig en idd zonder films weet ikniet wat ik koop. Applausje voor mods en leden

  23. Deze gebruiker waardeert elburgersc voor het bericht:


Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •