Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 53
  1. #16
    VWC-Lid Gunner1001's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 mei 2010
    Berichten
    341
    Thanks
    111
    386 waarderingen in 87 posts
    hatseflats ! , fijn berichtje tor , gewoon door posten die handel !

  2. Deze 2 gebruikers waarderen Gunner1001 voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freddie Bekijk bericht
    iedereen bedankt voor alle bijdrages!
    ook ik zal na oud en nieuw een aantal videos en foto's uploaden.

    EDIT: ik wil er nog wel even bij zetten dat ik alleen over een telefoon camera beschik dus als het niet helemaal 100% is dan ligt het daar aan.
    Elk filmpje is er weer een extra , dus alvast bedankt
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  4. #18
    VWC-Lid Aftershock's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Berichten
    1.034
    Thanks
    524
    509 waarderingen in 247 posts
    Zonder films is het forum inderdaad een stuk minder informatief en levendig.

    Ik heb nu eindelijk ook mogelijkheden om nette films te maken, en daar zal ik dan ook gebruik van gaan en blijven maken.

    Mijn eerste geslaagde film was van de immortal gold dit jaar op 15 december en er zullen nog wel meer gaan volgen.

    Aan alle andere filmposters dank en hulde

  5. Deze 2 gebruikers waarderen Aftershock voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Ik wil inderdaad iedereen bedanken, niet enkel voor de beelden, maar ook voor de berichten! We merken dat we een hechte community hebben en daar zijn we trots op! Veel of weinig post, het maakt niet uit, bedankt iedereen!

  7. Deze 5 gebruikers waarderen DsNL voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Iedereen die films en foto's op VWC plaatst is echt top bezig! Zo kom ik de kruitstresstijden door, weet wat ik moet kopen en wat ik gekocht heb.

    Zelf post ik ook een redelijk aantal films wat aardig wat tijd kost, maar ik doe het met alle plezier! Naast vuurwerk is fotografie en filmen namelijk ook een grote hobby van mij. Ben benieuwd wat voor een film en foto materiaal morgen rond dit tijdstip binnen komt rollen op het forum! nog maar een nachtje!

  9. Deze 2 gebruikers waarderen TLVD(G) voor het bericht:


  10. #21
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Ik wil iedereen weer bedanken voor hun bijdrage betreft het beeldmateriaal wat de laatste weken is gepost
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  11. Deze gebruiker waardeert Torrr voor het bericht:


  12. #22
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Ja ik wil ook iedereen bedanken voor al het mooie materiaal!
    Afgelopen jaar zelf ook aan de slag geweest, heb 2 demo's/shows gefilmd en gefotografeerd.
    Ook mijn hele oud en nieuw nog gefilmd, in mijn topic kan je er meer van terug zien.
    Het neemt wat tijd en moeite in beslag maar het is ook leuk en het eindresultaat mag er zijn!

  13. #23
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    tNX torr.. Ik was ff wat minder actief met filmen.. maar 2013 gaat me pagina wel ergens open.
    Dus komen de filmpjes weer terrug.. Met een beetje geluk ook mijn oude filmpjes ... en natuurlijk nieuwe.
    Ook ga ik persoonlijk door met dit forum vol spammen.

    Ook ik wil ff iedereen bedanken voor het gezellig maken en houden van dit forum!
    We doen het met zijn allen en daar mogen wij als Vuurwerk liefhebbende fammilie best trots op zijn!!

  14. Deze 5 gebruikers waarderen 3xh voor het bericht:


  15. #24
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.049
    Thanks
    4.077
    8.898 waarderingen in 3.145 posts
    Het wordt een beetje saai zo maar ook namens mij: graag gedaan en alle andere uploaders van beeldmateriaal ook bedankt!

    We gaan er vooral lekker mee door, nog maar 4 weken en dan zal ik de eerste show van dit nieuwe jaar alweer filmen en uploaden...
    www.huismanvuurwerk.nl

  16. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Ook namens mij, iedereen hartelijk bedankt voor al jullie bijdragen aan dit forum.
    Met zijn allen maken we het!

    Ook ik film en fotografeer wel eens, en weet wat voor werk erin zit om alles altijd maar weer online te krijgen. Respect dan ook voor diegenen die dit toch ook maar mooi steeds voor de anderen willen doen.

    Natuurlijk ook een woord van dank aan allen die gewoon lekker mee discussiëren en geen foto's of films kunnen maken, want alleen aan fraaie beelden hebben we niet genoeg hoor

  17. Deze gebruiker waardeert FireDragon voor het bericht:


  18. #26
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    Bedankt iedereen voor het delen van alle beelden, zo met al die members komen we een heel eind om alles op film te krijgen Ik heb alweer een hoop beeldmateriaal verzameld voor dit jaar!
    Raaddebom.nl

  19. Deze gebruiker waardeert smilli voor het bericht:


  20. #27
    VWC-Lid spanischcracker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Locatie
    .......
    Berichten
    945
    Thanks
    897
    1.232 waarderingen in 334 posts
    Film zelf bijna niks omdat ik echt veels te druk ben met stoken. Er komen elk jaar weer meer mensen kijken bij het stoken dat er ook wel wat gefilmd wordt en heb ook aardig wat beeldmateriaal toegestuurd gekregen uit de buurt en van familie van afgelopen jaarwisseling. En er gaat inderdaad verdomt veel tijd inzitten om alles uit te zoeken en te uploaden. In mijn geval alleen maar leuk. Het is en blijft mijn grootste hobby en het is leuk om te zien dat het gewaardeerd wordt.

    Bij deze dus ook bedankt aan iedereen die tijd en moeite stopt in het uploaden van foto's en video's. Ik geniet er dagelijks van en kom zo het hele jaar wel door! Bedankt!!!!

  21. #28
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Even dit topic opnieuw onder de aandacht brengen omdat mij toch een beetje iets stoort, en niet omdat het ook een beetje betrekking heeft op mij maar ook op vele anderen die hun best doen, tijd er in steken om iedere vuurwerk liefhebber hier te voorzien van beeldmateriaal en mijns inziens is iedereen blin met beelden etc, wat schertst echter mijn verbazing : afgelopen weekeinde was er naast de trophy nog een brute grote profshow tot 6 inch in Antwerpen en deze was zeer de moeite waard en duurde maar liefst 18 minuten !
    De beelden zijn door verschillende mensen geplaatst maar tot mijn verbazing is hier nauwelijks tot niet op gereageerd en wordt er door bepaalde mensen toch afgevraagd of zij hier mee moeten doorgaan aangezien de geringe "belangstelling" op de geplaatste films en foto's.
    Nu kan ik mij voorstellen dat je niet elk topic kan lezen en bekijken, maar wij hier die altijd zo vol zijn van profshows en er van kunnen genieten en dan zoiets over het hoofd zien vind ik zelf echt verbazingwekkend.
    Hopelijk krijgen zulk soort topics in de toekomst weer de aandacht en waardering die ze verdienen anders ben ik echt bang dat de filmers en fotografeerders in de toekomst geen zin meer hebben om hun beelden te delen.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  22. Deze 3 gebruikers waarderen Torrr voor het bericht:


  23. #29
    VWC-Lid Lucas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Berichten
    446
    Thanks
    150
    391 waarderingen in 149 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    .. afgelopen weekeinde was er naast de trophy nog een brute grote profshow tot 6 inch in Antwerpen en deze was zeer de moeite waard en duurde maar liefst 18 minuten !
    De beelden zijn door verschillende mensen geplaatst maar tot mijn verbazing is hier nauwelijks tot niet op gereageerd en wordt er door bepaalde mensen toch afgevraagd of zij hier mee moeten doorgaan aangezien de geringe "belangstelling" op de geplaatste films en foto's...
    Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vind het bekijken van volledige pro shows simpelweg niet erg interessant. Consumenten showtjes vind ik veel leuker, omdat je daarmee inspiratie kunt opdoen voor je eigen show.

  24. Deze gebruiker waardeert Lucas voor het bericht:


  25. #30
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Even dit topic opnieuw onder de aandacht brengen omdat mij toch een beetje iets stoort, en niet omdat het ook een beetje betrekking heeft op mij maar ook op vele anderen die hun best doen, tijd er in steken om iedere vuurwerk liefhebber hier te voorzien van beeldmateriaal en mijns inziens is iedereen blin met beelden etc, wat schertst echter mijn verbazing : afgelopen weekeinde was er naast de trophy nog een brute grote profshow tot 6 inch in Antwerpen en deze was zeer de moeite waard en duurde maar liefst 18 minuten !
    De beelden zijn door verschillende mensen geplaatst maar tot mijn verbazing is hier nauwelijks tot niet op gereageerd en wordt er door bepaalde mensen toch afgevraagd of zij hier mee moeten doorgaan aangezien de geringe "belangstelling" op de geplaatste films en foto's.
    Nu kan ik mij voorstellen dat je niet elk topic kan lezen en bekijken, maar wij hier die altijd zo vol zijn van profshows en er van kunnen genieten en dan zoiets over het hoofd zien vind ik zelf echt verbazingwekkend.
    Hopelijk krijgen zulk soort topics in de toekomst weer de aandacht en waardering die ze verdienen anders ben ik echt bang dat de filmers en fotografeerders in de toekomst geen zin meer hebben om hun beelden te delen.
    Helemaal daarmee eens !! Bedankt ook voor je topic/bericht hier over.

    Ik begrijp het volkomen, en nee ik geef ook niet iedereen een bedankje of compliment. Maar soms ga je het echt afvragen voor wie je het nu allemaal doet, natuurlijk maak ik de film in eerste instantie voor me zelf , maar het is ook zo leuk als je gewoon een keer een bedankje krijgt of een compliment voor je werk en moeite die we er voor doen want als een show tegenvalt of het is weer een standaard kermisshow dan hebben we gelijk 20 reacties, maar is er een dikke show geweest of er zijn mooie films en foto`s gemaakt dan hoor je bijna niemand.

    Gr stefan,
    http://www.stefandrukker.nl

  26. Deze 2 gebruikers waarderen stefantvs voor het bericht:


Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •