Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 74
  1. #31
    VWC-Lid Derk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2010
    Berichten
    313
    Thanks
    23
    210 waarderingen in 62 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k0enn Bekijk bericht
    Ik probeer mezelf ook altijd te overtreffen alleen is dat heel moeilijk.
    al 2 jaar lang heb ik een collectie kwa waarde van 4000+ veelste gek natuurlijk.
    Ook dit jaar gaat het weer die kant op, en graag wil ik mezelf overtreffen.
    ik probeer ieder jaar de projecten groter te maken, en het 10.00 uurs moment uit te breiden.
    Zo had ik vorrig jaar als 10.00 opening, 6-8x thunderbomb 1000, mandarin 2000, en 1x 100k
    en voor dit jaar heb ik besloten te openen met: 2x thunderbomb 800, 2x 1000 farts, 1x hindoe 4000. en 3x 100k zena, een steigende lijn dus.
    ook na 12e wil ik steeds dikkere projecten hebben, ik steek dan eigenlijk niet meer per single product, ik krijg zelf ook pas kriebels in me buik als het hard en snel gaat, veel tegelijk, en een bom volle lucht.
    Ik ken het gevoel, ikzelf ( misschien zag je het al bij mijn lijstje ) heb jaarlijks nu al een waarde van 3.000 euro.
    Was ik in 2008 nog met 1.000 bezig is het nu al verdrievoudigd!

    En elk jaar wil ik mezelf weer overtreffen met projecten zowel als bij 10:00 en 12:00
    Vorig jaar nog 300 single shots bij mijn 10:00 en nu steek ik er maarliefst 1.000 af!
    1.000 single shots die ram ik binnen 5 minuten de lucht in.

    Ook, wat ik nu merk is dat ik alles steeds sneller wil, ik sta namelijk niet meer stil bij een 500 grammer. Nee, ik wil 4 immortal golds met Quick Match en 2 6 Elements erachteraan gegooid.

    Maarja, het blijft voor mij altijd wel fantastisch misschien dat ik eens naar jou moet komen met een stel freaks en gewoon een gigantische show moet neerzetten om het voor eens en voor altijd af te leren hehehe.
    I <3 Zippo

  2. #32
    VWC-Lid nielsjevuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2010
    Locatie
    Gotham Ciity
    Berichten
    276
    Thanks
    376
    112 waarderingen in 33 posts
    2006-2007 - 6 euro (1 pakje van die z64 vlinders van Zena in die blauwe doosjes )
    2007-2008 - ongeveer 20 euro
    2008-2009 - ongeveer 50 euro
    2009-2010 - ongeveer 71 euro
    2010-2011 - Ongeveer 90 euro
    2011-2012 - Ongeveer 180 euro
    2012-2013 - Waarschijnlijk rond de 200-230 euro

    Dus ook bij mij is het ieder jaar een stijging en nog geen enkel jaar spijt gehad, alleen spijt gehad van dat ik geld aan andere dingen heb uitgegeven i.p.v het geld aan vuurwerk te besteden

  3. Deze gebruiker waardeert nielsjevuurwerkfreak voor het bericht:


  4. #33
    VWC-Lid Den070's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2011
    Berichten
    78
    Thanks
    25
    80 waarderingen in 25 posts
    Bij mij ook een stijgende lijn. Ieder jaar wil je weer wat meer of wat mooiers dan het jaar daarvoor..

    2005-2009 €0-100
    2010 €350
    2011 €1200 (Eerste jaar dat ik ook echt wat betere sierpotten ging halen, kan je meteen ook aan budgetverschil zien )
    2012 €1300-1500

    Prijzen zijn ecxl. korting genomen.

  5. Deze gebruiker waardeert Den070 voor het bericht:


  6. #34
    VWC-Lid jutter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2012
    Berichten
    38
    Thanks
    54
    15 waarderingen in 6 posts
    zover ik het zie word haal ik met de jaren steeds meer.
    Dus ja ik zdenk wel dat ik mezelf elk jaar wil over treffen.
    da BOEM!

  7. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 december 2005
    Berichten
    107
    Thanks
    3
    3 waarderingen in 3 posts
    Dat herken ik ook. Maar zelfdiscipline is een mooi iets. Dit jaar geef ik 800 euro minder uit dan vorig jaar. En zo wissel ik een beetje af. De ene keer veel betekent het jaar daarop minder anders is er geen houden meer aan voor mij. Daarnaast spelen andere factoren ook een rol waar ik mijn geld ook voor nodig heb.

  8. Deze gebruiker waardeert Dr. Drek voor het bericht:


  9. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    61
    Thanks
    30
    64 waarderingen in 22 posts
    Ik denk dat ik ook slachtoffer van deze ''ziekte'' ben.
    Mij hoor je niet klagen, me portomonee wel maar ook ik geef ieder jaar weer meer uit dan vorig jaar.

  10. Deze gebruiker waardeert Crownking voor het bericht:


  11. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Berichten
    150
    Thanks
    125
    154 waarderingen in 37 posts
    Vorig jaar had ik denk ik voor +- 500 euro uitbesteed aan vuurwerk. Dit jaar een volledig jaar gewerkt dus meer te besteden, en het is verdubbeld. Nu ongeveer +-1000-1100 euro. Was eerst 700-800, maar je blijft bij bestellen. Ben nu wel echt klaar met bestellen, en ben super tevreden met m'n lijst, komen echt dikke projceten . Leuke is dat mijn broer voor ongeveer hetzelfde heeft besteld. Ik zeg, laat de 28e maar komen.

  12. Deze gebruiker waardeert yorick94 voor het bericht:


  13. #38
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    overtreffen nee.
    Heb mijn hoogtepunten wel gehad.
    maximale was toch 1400 aan verkoopwaarde waar ik later van dacht , waar ik in godsnaam mee bezig was.
    Tegenwoordig probeer ik wel de appels tussen de peren vandaan te zoeken.
    Altijd nieuwe en innovatieve producten . en vooral dit jaar leent zich daar erg goed voor met de nieuwe regelgevingen.
    Stel altijd een leuke collectie samen maar vindt het ook leuk als ik 21 januari nog een hoteletje kan boeken i.p.v. dat alles de lucht in is gegaan.
    Ondanks dat het een grote hobby blijft ben ik wel op de rem gestapt en geef ik mijn prioriteiten voorang.
    Neemt niet weg dat ik het toch uitermate naar mijn zin heb met oud en nieuw
    Even a broken clock is right twice a day.

  14. Deze 3 gebruikers waarderen Ischa voor het bericht:


  15. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2011
    Berichten
    16
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Mijn ouders, hebben altijd in vuurwerk handel gedaan........ dus ik heb het aller gekst al mee gemaakt.

    dus hier word het alleen minder. niet echt minder... maar wel minder zwaar en minder exstrem shels 250 duizend klappers. watervallen wie kei lang zijn. alles al mee gemaakt, gezien en gehoord. op dat gebied weet ik van alles wat ik hoor ook wat het is.

    dit jaar hebben we rond de 300 euro uitgegeven. in totaal zal het rond de 600 euro liggen. hier bij veel 500 grams potten en zware pijlen. dit is ook alleen mijn bedrag dus zonder die van me ouders etc mee geteld.

  16. Deze gebruiker waardeert Maantje. voor het bericht:


  17. #40
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ja heb ik in zekere zin wel. Maar vooral ook een drang om het anders te willen doen. Komend jaar zullen er veranderingen doorgevoerd worden. Gevalletje less is more wordt dat.

  18. Deze gebruiker waardeert Jupilerfreak voor het bericht:


  19. #41
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Ook ik heb deze drang zeker wel. Maar ik ben er nu wel achter dat het gewoon te gek en te veel is. Van het geld kan je heel veel andere leuke dingen doen en om elke keer wat over te houden is t ook niet. Dus ook bij mij dit jaar een omslag. Zal alleen de producten kopen die echt de moeite waard zijn. En zal ook later bestellen. Zeker wachten totdat er een paar winkeliersdemo's geweest zijn. Importeurs of winkeliers demo's kàn een verschil tussen dag en nacht zijn. Zeg niet dat het altijd zo is maar het kan.
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 2 januari 2013 om 16:00
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  20. Deze 3 gebruikers waarderen Viva la Bang voor het bericht:


  21. #42
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Ik wil mijzelf dit jaar overtreffen door gewoon 1 grote show te maken (voor mijn doen) en desnoods nog visite om een tientje te vragen er voor gezien ik elk jaar alles zelf heb betaald. Dit jaar wil ik dan een grote show maken en maar héél weinig klein spul erbij nemen om daarvoor af te steken. Het houdt wel in dat ik dan wat meer op koopjes moet gaan jagen.
    "I came in like a crackling ball."

  22. Deze gebruiker waardeert Bram95 voor het bericht:


  23. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Berichten
    17
    Thanks
    1
    3 waarderingen in 3 posts
    ik heb de elk jaar de drang om het anders te doen: 2 jaar terug kocht ik vooral klein vuurwerk, €35, vorig jaar kocht ik klein vuurwerk en een pakket, €60, en dit jaar van alles wat en potten, €200. volgend jaar koop ik alleen nog potten

  24. Deze gebruiker waardeert gerardtt voor het bericht:


  25. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Zelf zal ik dit jaar een stuk minder gaan doen. Heb gewoon 2 uur nonstop met 4/5 cakes onder de armen naar buiten en maar rammen. Genoten heb ik niet omdat het teveel was.En nog was alles niet op. Nu dringt het langzamerhand tot mij door dat het eigelijk gekkenwerk is, want waar is het eind?! Vrienden en familie die op oudjaarsavond kwamen keken met verbazing naar de ruime hoeveelheid.

    Heb mijn lijst aangepast voor dit jaar en dat wordt als volgt:

    Een stuk of 40 cakes, 6 doorlontbakken als de regering het nog toelaat en wat pijlen pakketten.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  26. Deze 4 gebruikers waarderen ylke voor het bericht:


  27. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2012
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    138
    Thanks
    32
    132 waarderingen in 40 posts
    Aangezien ik me pas 3 jaar met vuurwerk bezig hou,
    zit ik nog in de periode waar ik alle toppers nog moet uit testen.
    Ben ik onder de indruk van een product, dan zit die het jaar erna weer bij,
    ben ik er niet zo van onder de indruk laat ik hem het jaar erop staan.
    Zelf vind ik het net zo leuk om de producten uit te kiezen, dan ze af te schieten.

    Daarnaast maakt het me ook niet zoveel uit hoeveel geld ik uitgeef.
    Ik was 3 jaar geleden net zo blij met het vuurwerk van 100 euro,
    dan dat ik nu ben met het vuurwerk van 400 tot 600 euro.

    Daarom denk ik dat ik niet echt de drang heb om me te overtreffen,
    maar dat ik eerder de drang hem om qualiteit over quantiteit te kiezen.

  28. Deze 2 gebruikers waarderen osiris voor het bericht:


Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •