Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Messier A/B/C/D/E/F/G/H/I/J/K/L [NL]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door leslifan Bekijk bericht
    even een vraag:
    stel, je il bijvoorbeeld messier E kopen, je vult op je bestelkaart/webshop, 1 messier in,
    moet je dan als je het ophaald, zeggen dat je E wild, of heb je 1 op de 12 kans dat het E wordt?

    tom
    nee, als je er maar één koopt en je vult in E krijg je E en niet opeens G welke vele wat minder vinden.
    Als je ze per 3 koopt weet ik het niet volgensmij mag je dan ook kiezen.
    Alle 12 is gwn allemaal heah allemaal verschillend ;)

    Comment


      #62
      Dat ligt helemaal aan de winkel die het verkoopt. Wanneer een winkel met een kleine voorraad zit en zoveel mogelijk volle kartons over wilt houden omdat open kartonnen niet meer terug worden genomen door importeurs, dan hebben ze liever dat je bijvoobeeld de laatst overgebleven cake uit het karton meeneemt. Maar daar zullen ze waarschijnlijk niet al te moeilijk over doen wanneer jij zeker weet welk product je wilt.

      Comment


        #63
        Ik ga voor de messiers A, B, en C voor 30 euro!

        Ik heb niet zo heel veel te besteden, dus is dit een goede uitkomst om toch nog 3 leuke potten te hebben. Toch?

        Comment


          #64
          Leuke potjes voor het geld en zeker voor in de vooravond.
          Hier nog een filmpje van 3 messiers weet alleen niet welke:
          (HD)
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #65
            Ik heb dit jaar de A,B en C gehad, samen voor 30 euro. Volgens mij zijn alleen A,B,C legaal in nederland van de Messiers. De potjes hadden een kartonnen uitklapbare versteviging onder de pot, zodat ie niet omviel. Erg goede cake voor zo'n prijsje, met mooie boeketten.

            Comment


              #66
              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

              Comment


                #67

                Comment


                  #68
                  Wat ik ervan begrepen heb zullen er nog 3 Messiers in Nederland gevoerd worden.
                  Onderstaand de afbeelding:

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1317-Messier-assortiment-logo.jpg
Vertoningen:1
Grootte:96,8 KB
ID:	1543157
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                    Wat ik ervan begrepen heb zullen er nog 3 Messiers in Nederland gevoerd worden.
                    Onderstaand de afbeelding:

                    [ATTACH=CONFIG]9609[/ATTACH]
                    Dat klopt, dit was vorig jaar ook al zo. Alleen waren er toen zo links en rechts nog wat kartonnen van voorgaande jaren.
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      #70


                      HD
                      Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                        Wat ik ervan begrepen heb zullen er nog 3 Messiers in Nederland gevoerd worden.
                        Onderstaand de afbeelding:

                        [ATTACH=CONFIG]9609[/ATTACH]
                        Hier kan je ze alleen per karton kopen dus A-L. (VuurwerkReus)
                        [B]Aftellen naar 31 december!!![/B]

                        Comment


                          #72
                          Ik had Messier A en Messier B. Messier A afgestoken, viel toch wat tegen
                          December here we come!

                          Comment


                            #73
                            iemand die weet of deze nog in voorraad zijn bij mega store olen?

                            Comment


                              #74
                              ik heb vorig jaar ook kennis mogen maken met deze potjes .
                              En ik moet zeggen dat ze het verassent goed deden .
                              boeketten waren echt verassent groot .
                              Dus van mij mogen ze dit jaar nog een keertje mee doen .
                              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                                Wat ik ervan begrepen heb zullen er nog 3 Messiers in Nederland gevoerd worden.
                                Onderstaand de afbeelding:

                                [ATTACH=CONFIG]9609[/ATTACH]
                                Zit te twijfelen om een karton te kopen.
                                Dan zitten waarschijnlijk alleen maar deze 3 verschillende erin.
                                Echter... op de foto van de potjes(die ook op vuurwerktotaal.nl gebruikt wordt)hebben alle 3 de potjes (zowel A, B als C) dezelfde effecten volgens de beschrijving

                                "Green Tail to green glitter with purple star, Red tail to crackling"

                                Weet iemand hoe dit zit? En zo, ja welke beschrijvingen de verschillende potjes dienen te hebben?

                                Comment

                                Working...
                                X