Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Delft

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Is inderdaad een vuurwerktotaaldealer geworden ook is de webshop al open.
    Zag ik op facebook

    19 december is er ook een vuurwerkahow om 8 uur aan de haagweg

    Delft.vuurwerktotaal.nl

    Comment


      #17
      het zijn geen vuurwerktotaal dealers geworden, maar gebleven....ze zijn kortom niet met zena meegegaan naar lesli
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        er is nu ook een zena webshop van deze winkel klopt dit??

        Comment


          #19
          Ja ze verkopen zena , vuurwerktotaal en vuurwerkmania voor een gedeelte

          Comment


            #20
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	14102015141247VuurwerkshowDelft_370_247.jpg
Vertoningen:2
Grootte:24,0 KB
ID:	1556061

            En voor de geintreseerde dit jaar de demo op 19 december, is altijd wel een leuke demo

            Comment


              #21
              Altijd leuke show destijds met de zena kroket biertje cola alles was goed ook vrij dichtbij werd het onstoken.

              Btw nu is dit ook een vuurwerkmania dealer kwam ik pertoeval achter

              Comment


                #22
                Schietlijst van deze demo.

                1 hff Freakshow
                2 burn it matrix
                3 xtreme dreams
                4 vw mania werewolf
                5 vw mania aftershock
                6 vwt special gift
                7 freestyle radicale
                8 barely legal gold control
                9 barely legal salute report
                10 vw mania the lucifer
                11 burn it Massive
                12 xtreme gold rush
                13 xtreme xplosion
                14 hff doublé gold box
                15 burn it the big five
                16 vw mania so what box
                17 zwarte cross knalpot
                18 hff cakebox
                19 barely legal extreme salute
                FINALE!!!

                Ik heb er weer zin in en de lijst ziet er prima uit lijkt mij.

                Comment


                  #23
                  16 vw mania So What Box


                  Zou iemand deze kunnen gaan filmen alsjeblieft?
                  Deze box komt niet zo vaak langs op demo's, en ik ben erg benieuwd hoe ie presteert.
                  (The Lucifer mag ook best gefilmd worden, als iemand toch bezig is )
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #24
                    Kan iemand de hff cakebox ook filmen? Vond m erg mooi tijdens de demo van wagenvoort ben benieuwd of hij hier ook zo goed presteert.

                    Comment


                      #25
                      HFF Cakebox kan je ook een filmpje van vorig jaar opzoek van de Zena Cakebox

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                        16 vw mania So What Box


                        Zou iemand deze kunnen gaan filmen alsjeblieft?
                        Deze box komt niet zo vaak langs op demo's, en ik ben erg benieuwd hoe ie presteert.
                        (The Lucifer mag ook best gefilmd worden, als iemand toch bezig is )
                        Wij zijn zoals ieder jaar weer aanwezig bij de demo van Zena Delft. Wij gaan de So What Box en The Lucifer voor je filmen DarkSoul. De filmpjes worden dan zo snel mogelijk op ons kanaal gezet (DenHaagPyromaniacs). Vervolgens plaats ik de filmpjes ook in dit topic.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
                          Kan iemand de hff cakebox ook filmen? Vond m erg mooi tijdens de demo van wagenvoort ben benieuwd of hij hier ook zo goed presteert.
                          Ook de HFF Cakebox zal door ons worden gefilmd. Filmpje komt op ons kanaal (DenHaagPyromaniacs) te staan. Ook dit filmpje plaats ik vervolgens in dit topic.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            Hallo Allemaal,

                            Hierbij een korte update over het seizoen 2018.

                            Vuurwerkshow
                            Helaas zijn ze nog steeds aan het werk bij ons voor de deur aan de kade en kunnen wij ook dit jaar geen show geven voor de deur. Ik hoop dat dit volgend jaar klaar is en dat we gewoon weer vanaf de boot kunnen gaan schieten.

                            Leveranciers
                            Aangezien wij een 10.000 kilo bunker hebben en ik denk wel de grootste omloop snelheid van Delft hebben qua vuurwerken kunnen wij ook twee volledige assortimenten voeren. Dit zijn dan ook Zena(Lesli) en Vuurwerktotaal

                            Webshop
                            Onze eigen webshop was helaas net niet optijd klaar, daarom kan je direct bij de webshop van de groothandel terecht. Voor vuurwerktotaal en Voor Zena

                            Voorverkoop winkel
                            Vanaf dinsdag 18/12/2018 is de winkel met showroom dagelijks geopend van 15.00 tot 21.00 voor de voorverkoop. Je kan ons vinden op de Haagweg 129 Delft.

                            Posters
                            Zoals je misschien al ziet hebben wij twee groothandels en hebben wij twee keer zoveel posters gekregen dan andere vuurwerkhandels. Nu hebben wij er dus een groot aantal Dikke vette posters over en die geven wij Gratis weg aan de eerste mensen die komen. (Op=op, 1 per persoon)

                            Acties
                            Ook dit jaar hebben wij weer een aantal weggeef acties en ik zie in bovenstaande posts dat de Zena Cakebox erg geliefd is dus die gaan we dan ook maar weggeven, hou hiervoor onze facebook in de gaten.


                            Mocht je nog vragen hebben laat hier een berichtje achter ik ga ze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.

                            Comment

                            Working...
                            X