Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Film] 3x Buurtassortiment + 20x Secret Salute - Nog 30 dagen!!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Nog maar een keertje omhoog schoppen dan?
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

    Comment


      #92
      Dit jaar overtreffen? 3 karton Secret Salute, heb je er 24.


      Ik heb ook altijd wel een soort chaos showtje willen schieten alleen dan zou ik het gewoon in 3 posten naast elkaar zetten. Ik ben benieuwd of het 'wow-effect' groot genoeg is bij een X aantal cakes. Bijvoorbeeld dit soort assortimenten zijn lekker divers en vaak goedkoop te fiksen. Gewoon stuk of 18 siercakes tegelijk vlammen in plaats van potje voor potje. ( droomt verder.. )

      Comment


        #93
        Ik doe dat eigenlijk ieder jaar weer, eigenlijk vrij standaard 3 buurtassortiment tegelijk. Afgelopen jaar keer voor de mega 6 gegaan. Gewoon ff volgas vlammen en is nar al die jaren nog steeds zwaar genieten.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
          Ik doe dat eigenlijk ieder jaar weer, eigenlijk vrij standaard 3 buurtassortiment tegelijk. Afgelopen jaar keer voor de mega 6 gegaan. Gewoon ff volgas vlammen en is nar al die jaren nog steeds zwaar genieten.
          Ja ik zat nu ook aan de Mega 6 te denken, die zijn prijstechnisch interessanter en qua boeketgrootte denk wel gelijk. Stuk of 3 setjes tegelijk.

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Ja ik zat nu ook aan de Mega 6 te denken, die zijn prijstechnisch interessanter en qua boeketgrootte denk wel gelijk. Stuk of 3 setjes tegelijk.
            Denk dat ik al een stuk of 40 buurtassortimenten heb gestookt, afgelopen jaar voor het eerst niet maar dus 3 keer mega 6. Verschil zie je niet, allebei is dikke chaos alleen is mega 6 wat goedkoper. Makkelijke keus dus.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #96
              Wat blijft dit altijd zwaar genieten. Wat een afschuwelijke chaos in de lucht. Wat heerlijk. Kijk dit ook regelmatig op youtube. Heb zo speciaal lijstje gemaakt van filmpjes. Geweldigggggg !!!!!!

              Comment


                #97
                Wat blijft dit toch één van de beste films die op dit forum te vinden zijn zeg. Wat een geweld van die Secret Salute!! Breng die versie terug op de markt aub, ik koop 4 karton!!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #98
                  Heerlijk zeg wauw!
                  https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                  Comment


                    #99
                    Zit er al 7 jaar over na te denken om dit project een keer na te maken maar is er om welke redenen dan ook nog nooit van gekomen.
                    Dit jaar gaat het eindelijk gebeuren, de 24 Secret Salutes zijn al binnen, nu alleen nog een winkel zoeken die voor een mooi prijsje 6x het Mega 6 ass wil verkopen

                    Comment


                      Deze had ik nog nooit gezien. Maar holy shit, wat een geweld!! Fantastisch dit!!!

                      Comment


                        Ja, dit blijft absoluut een van de meest indrukwekkende momenten w.m.b., die eerste editie van de Secret Salute was absalute nog een stukje heftiger dan alle edities erna. Ook nooit meer in deze vorm gedaan, maar dat is puur kostentechnisch, want dit vierden Wes en ik samen en met 2 liefhebbers doe je dit een stuk makkelijker.

                        Comment


                          Daar ga je zeker van genieten, want het is een grote bak chaos. Heb hem dit jaar en jaar ervoor wel per 16 gedaan, ook dat levert echt wat geweld. Maar zo dik als dit project nog nooit weer gedaan.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                            Daar ga je zeker van genieten, want het is een grote bak chaos. Heb hem dit jaar en jaar ervoor wel per 16 gedaan, ook dat levert echt wat geweld. Maar zo dik als dit project nog nooit weer gedaan.
                            Dan moet je daar maar eens verandering in gaan brengen Wes. Er zijn zat producten die zich lenen om per meerdere te schieten. Wellicht met een liefhebber erbij?
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              M'n jaarlijkse bump in dit topic. Gewoon omdat het kan.
                              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                                Ik kende dit topic ook nog niet, allejezus wat een geweld! Tijd dat iemand die secret salute weer eens zo naar Nederland haalt!
                                Deze opmerking maakte ik toen ik wist dat de Avalanche Thunder eraan kwam en goed zou presteren. Ik denk dat ik daar dit jaar maar 3 karton ineens ga doen...

                                Maar wat zet je er tegenwoordig nog voor om dit te evenaren?

                                Comment

                                Working...
                                X