Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De mooiste/vetste/bruutste NL fontein die je meemaakte...?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Nou vraag ik je; waarom kan dít, met 67gram per fontein (of zal het kommaatje verkeerd staan?) niet in ons landje? Geen tjoetjoe, slechts link: http://shop.blackboxxfireworks.de/sh...o1-p-2575.html

    Comment


      #17
      Richardus, deze lijkt veel op de Titanium Volcano van Beko (voor dat hij dit jaar werd verneuqd)

      Comment


        #18
        Crackling Sky van X-Treme vond ik afgelopen jaarwisseling ontzettend goed bevallen. Vrij kort, maar wel lekker felle, brede crackling (oké, het is een vulkaan, maar telt ook mee lijkt me).

        Comment


          #19
          Dat blijft voor mij toch wel de Titanium Volcano. De prijs kwaliteit is gewoon ongekend.
          Afgelopen jaar heb ik 11 stuks in de opening van mij showtje gebruikt. Voor dit jaar staan er 20 in de planning.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
            Richardus, deze lijkt veel op de Titanium Volcano van Beko (voor dat hij dit jaar werd verneuqd)
            wat is er aan veranderd dan? bij mij deden ze 't gewoon goed

            Comment


              #21
              Ignition van Herlat, wat een bruut ding!! En voor 6(?) euro!!!
              Filmpje van mij

              Comment


                #22
                Mijn favoriete fontein die ik ooit heb gehad is toch wel de: Fegefeur van

                Schuurma

                En 2 stuks voor 10 euro kun je niet twijfelen. Geweldige dingen.

                Helaas niet meer te koop echter. (Althans niet bij de lokale dealer)
                Website: https://www.rfgfireworks.nl

                Comment


                  #23
                  een tijd geleden had je van mercurius de zogenoemde regenboog fontein .

                  dat ding was geweldig , 2 minuten brandtijd , voor 10 euro .

                  ik geloof 5 spuitrichtingen in een totaal hoek van een 150 graden .

                  alle kleuren kwamen daar voorbij ...

                  af en toe mis ik dat ding nog

                  edit = dit is een look a like , zoals je ook kunt lezen was die van mercurius beter http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...ainbow-Fontein

                  Comment


                    #24
                    Wellicht niet de mooiste fontein die er is.
                    Maar toen ik een jaar of 12 was stak ik deze af en liet een behoorlijke indruk achter voor mij toen.

                    De Fire Volcano 1 en 2 en 3 van BKV. Tegenwoordig kost die alweer 5 euro.

                    Comment


                      #25
                      Dat is dan toch wel de Crackling Sky van X-Treme Collection,
                      deze pakte vorig jaar zeker wel 4/5 meter, en kost maar 3,95,-

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1000.jpg
Vertoningen:1
Grootte:55,3 KB
ID:	1547588

                      Comment


                        #26
                        Iemand hier nieuwe ideeën over? Mijn collectie is compleet voor dit jaar, ik mis alleen nog een paar mooie fonteinen voor in de vooravond in de tuin...

                        Comment


                          #27
                          -Amazone/Awaken
                          -Bardarbunga

                          Comment


                            #28
                            Cafferata had ooit een w-shape crackling fontein.
                            Dat ding was ongekend.
                            Echter kan ik me ff de naam niet meer herinneren.

                            Comment


                              #29
                              W-crackling fountain van Cafferata. Verder heeft Broekhoff nu wel een paar mooie fonteinen, maar niet voor de kleine beurs bedoelt.

                              De Bardarbunga is een hele goede, van Zena. Deze is dit jaar nieuw op de Nederlandse markt, maar was vorig jaar al in Belgie te koop. Had hem vlak voor een 250grams fontein gedaan van Weco en het scheelde net een klein stapje in de hoogte en breedte.

                              Comment


                                #30
                                El teide on fire of zoiets van proline is erg duur, maar ook zeker erg vet. Gaat echt goed hoog en duurt best lang...

                                Comment

                                Working...
                                X