Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De mooiste/vetste/bruutste NL fontein die je meemaakte...?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De mooiste/vetste/bruutste NL fontein die je meemaakte...?

    Aangezien hier naar mijn mening te weinig over gepraat word, barst los!

    Wat vinden jullie nou echt een geweldige legale fontein?

    Persoonlijk ben ik een groot fontein liefhebber maar het schiet er altijd een beetje bij in vorige jaar dacht ik een goede slag geslagen te hebben met 3x showtime crackling fontein maar helaas deze was verkl**t.

    Een uitleg bij je antwoord is altijd leuk
    Laatst aangepast door glopje; 13 November 2016, 16:03.

    #2
    De silver en gold van broekhoff.
    Helaas worden deze niet meer verkocht.
    Deze 2 geweldenaars spoten met gemak 4a 5meter hoog.
    Ik mis ze nogsteeds.

    Comment


      #3
      Titanium Volcano

      Vind ik echt wel een toppertje! Prijs kwaliteit verhouding is goed, en een mooie vulkaan!

      Stoken tot je er bij neervalt!

      Comment


        #4
        Ik kom qua vulkanen aldoor uit op Ice Fire van Schuurmans (belachelijke €14,95 tegenwoordig) en Silver Storm van Broekhoff (ook al €13,50).

        Wat ik gaaf vind is van die rustige heel langdurige fonteinen; Cat's Eyes van Lesli, Smiling Face Fountain (Mercurius/Hardix/Cafferata), X30 van Cafferata, Kleurentoppertje van Marijn.

        Een heel bijzondere was de 7 Line 7 (ofzo) van BKV; niet meer te krijgen maar was een wel laag spuitende waaierfontein maar met een rij heel mysterieus blauwe vlammen, een rij bijzonder geel vuur en rijen prachtig zilvervuur, bijzonderste fonteintje ooit.

        Ik vind de nieuwe Thierra van China Red er ook mooi uitzien (ook al komt 'ie er dit jaar niet bij) omdat die een sectie heeft waarbij geen zilver de boel verstoort maar er enkel rood te zien is.

        Ook leuk: Zakje Paddo's; van dat prachtig zacht bruisende goudvuur

        Comment


          #5
          De diktste legale fontein die ik heb meegemaakt is toch zeker de Coral Beauty van Wolff.
          De fontein komt vrij hoog en de crackling is erg hard.
          Ik had m gratis bij mijn bestelling gekregen, normaal is de rond de €12 euro.

          Hier nog een filmpje, niet van mij:

          Doe gewoon normaal, dat is het moraal

          Comment


            #6
            In loop der jaren vele fonteinen gehad, maar meestal toch teleurgesteld geweest. Een zilvervulkaan waar je bijvoorbeeld het goudkleurige houtskool ziet vallen. Dat stoort.

            Enige twee die je me echt bij zijn gebleven zijn verrassend genoeg van GBV.
            De Vulcano; een vrij normale knettervulkaan, maar toch niet iets intenser in mijn idee. En betaalbaar.

            De Mini; kwa intens en bruut is het helemaal niets, maar het idee is/was uniek. Een fontein die een 6-tal grondbloemen uitspuugt. Is helaas afgekeurd, maar ik heb er gelukkig nog een stuk of 6 staan
            [B]Groetjes Kamikaze[/B]

            Comment


              #7
              Bruutste was toch echt die crackling fontein van cafferata ( de oude)

              Op plaats 2 voor het luttele bedrag van €4 :

              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #8
                Deze:


                En deze:


                Bron:
                Het leukste vuurwerk forum van Nederland

                Comment


                  #9
                  Skyline titanium Volcano (kwaliteit, voor een leuke prijs, zie eerder filmpje)

                  Broekhoff Vulcanix (gewoon zo ongelofelijk goedkoop en waar voor je geld)

                  Showtime W crackeling (vorig jaar de goede versie gehad, blaast elke fontein, ook iedere fontein in België omver)

                  Crackeling Sky vuurwerktotaal (geweldige crackeling voor 4 euro, maar was het laatste jaar al niet meer zo goed)
                  Op andere fora: bloodwake / mollyman

                  Comment


                    #10
                    Ik vond de picasssooooooooohhh wel leuk van Lesli voor dat bedrag :P

                    Als er maar knetter in zit is het al vet :P
                    Neem het ervan!

                    Comment


                      #11
                      ik vond zelf de mount etna van (wolff) een heerlijke fontein! een super mooie witte volkaan die meters hoog gaat !

                      was er zeer over te spreken vorig jaar!

                      --pyro99
                      Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                      Comment


                        #12
                        Showtime w-shape crackling goede variant, zeker weten!

                        Comment


                          #13
                          showtime mag zijn fonteinen dan wel in oude glorie herstellen. Ik ga er het risico en het geld niet meer voor uitgeven.
                          De eyjakwlokolfalakfjici(ofzoiets) uit Belgie is ook wel erg bruut. Maar deze is dan wel weer errug prijzig.
                          Coral beauty en titanium vulcano zijn echt goed.
                          Ik zoek echter (behalve van showtime) een vette crackling fontein. Ik vind fonteinen inmiddels echt super vet. Vaak betaalbaar, langdurig en lekker om te stoken. Dus als iemand nog een echt vette cracklingfontein heeft? Ik houd mij aanbevolen.
                          greetzz

                          Edit: ik zie dat het gaat om nederlandse fonteinen dus die belgische telt niet mee. excuses.
                          Eer was was was, was was is!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                            showtime mag zijn fonteinen dan wel in oude glorie herstellen. Ik ga er het risico en het geld niet meer voor uitgeven.
                            De eyjakwlokolfalakfjici(ofzoiets) uit Belgie is ook wel erg bruut. Maar deze is dan wel weer errug prijzig.
                            Coral beauty en titanium vulcano zijn echt goed.
                            Ik zoek echter (behalve van showtime) een vette crackling fontein. Ik vind fonteinen inmiddels echt super vet. Vaak betaalbaar, langdurig en lekker om te stoken. Dus als iemand nog een echt vette cracklingfontein heeft? Ik houd mij aanbevolen.
                            greetzz

                            Edit: ik zie dat het gaat om nederlandse fonteinen dus die belgische telt niet mee. excuses.
                            even op de vraag van een vette Crackling foutain, De caldera en Krakatau uit belgie gaan erg hard. uit nederland weet ik er zo 1 2 3 niet eentje.

                            Ik heb verder altijd al goede ervaring gehad met de wolff fonteinen, vind de Flower fantasy en howling wolff ook zeker niet verkeerd voor 't geld!
                            www.youtube.com/pyroboysNOP

                            Comment


                              #15
                              Ik ga toch kwa prijs en kwaliteit voor de howling wolf en de Flower fantasy. Leuke prijzen , fonteinen gaan niet hoog maar zijn wel mooi en vol.

                              Tegenwoordig in NL betaal je je scheel aan zo'n simpel device. Net zoals starmines, zijn toch echt makkelijker te maken dan de bombettes in cakes. Maar zijn vaak veels te duur !
                              75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                              Comment

                              Working...
                              X