Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[VIDEO] Pronk Vuurwerkshow Kerstmarkt Vreeland 2012

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [VIDEO] Pronk Vuurwerkshow Kerstmarkt Vreeland 2012

    Pronk zal ook dit jaar op 14 december de afsluitende vuurwerkshow van de kerstmarkt om 19.45 uur aan de Raadhuislaan verzorgen te Vreeland. De schietlijst mag ik ook bekend maken, en daaruit kunnen wij dus opmaken dat de gehele show dus zal bestaan uit eigen geïmporteerde cakes. Een mooie kans dus om de Pronk cakes eens aan het werk te zien lijkt mij.

    De schietlijst:
    2 x 11005 Defcon,
    2 x 11003 Insane,
    2 x 10002 Air force,
    2 x 82004 Indian Summer,
    2 x 11001 Energy,
    2 x 82003 Wanted,
    2 x 81002 Extrema,
    2 x 81003 Mystic Land,
    2 x 81007 Climax,
    2 x 10003 Extreme Fire,
    4 x 10004 H20
    Laatst aangepast door Scav; 3 February 2016, 10:35.

    #2
    Ik krijg net een telefoontje van Bart, dat de organisatie nu druk aan het overleggen is of deze show door zal gaan...
    Ik meld jullie sit hopelijk nog op tijd, zodat ALS het niet door zal gaan (wat ik zo hoor) je niet voor niets erheen zal gaan.

    wordt vervolgd...

    Comment


      #3
      Ik kreeg net een belletje van Bart. De vuurwerkshow als afsluiter van de kerstmarkt in Vreeland gaat ondanks het slechte weer toch door. Er was eerder spraken van een afgelasting vanwege het slechte weer maar gelukkig gaat het door. De show start tussen 19:45 - 20:15

      Volgens Bart start het 20:00 maar wees op tijd.
      Laatst aangepast door EarthQuake; 14 December 2012, 18:48. Reden: extra info

      Comment


        #4
        Net, enkele seconde geleden, bericht gehad dat dit WEL door zal gaan!
        Dus alssss je nog Pronk vuurwerk in actie wil zien...20.00uur te Vreeland!

        Comment


          #5
          En er is beeld

          Comment


            #6
            Mooi,ondanks de weeromstandigheden....verheug me al om mijn Pronk pakketten af te steken
            075

            Comment


              #7
              Het pronk vuurwerk straalt toch echt kwaliteit uit, mooie potten! beter doen ze wel als afsluiter 4x Earth Quake

              Comment


                #8
                Ik kon helaas niet aanwezig zijn dit jaar, bedankt voor de video ziet er lekker gevarieerd uit!
                Raaddebom.nl

                Comment


                  #9
                  weet iemand de volgorde van wat er geschoten is? want ik weet in ieder geval dat het begin namelijk niet klopt met de volgorde van bovenaan :P
                  ~niets is mooier, als je eigen vuurwerk cake!~

                  Comment

                  Working...
                  X