Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Berichten
    100
    Thanks
    4
    41 waarderingen in 10 posts

    Tripreport Duitsland - Kranenburg/Kleve

    Zoals ieder jaar, ook dit jaar weer naar Duitsland geweest om vuurwerk te halen!

    Het was 06:15 en de wekker ging. Zoals iedere ochtend had ik wederom moeite om uit bed te komen. Met mijn slaapkop gelijk maar een douche genomen om wakker te worden. Na de douche mijn tanden gepoetst om vervolgens toch maar een boterham te smeren waar ik op deze vroege ochtend nog geen zin in had.

    Om 07:00 de auto in gesprongen om vervolgens 30 minuten te rijden naar vuurwerkwinkel "Aldi". Daar aangekomen schrok ik van de 50 meter lange rij die buiten op de parkeerplaats stond. Toch maar achteraan gesloten met als doel om het winkelwagentje zo vol mogelijk te krijgen. Zigzaggend ging de rij door de winkelgangen om vervolgens de lege winkelwagentjes af te geven bij het magazijn. 5 minuten later kreeg je hem vol weer terug. Echter ging het allemaal vrij snel. De Aldi had goede maatregelen getroffen en na 45 minuten stond ik weer buiten. Op naar de volgende winkel!

    De lidl! Daar aangekomen zag ik op de parkeerplaats alleen maar auto's met geel-zwarte nummerborden. In de winkel zelf was het druk. Veel Nederlanders waren ongeduldig en die arme medewerksters hadden het zwaar te verduren. De enige producten die er nog lagen waren een familienassortiment pijlenpakket en een pak kubischer kanonschlager. Niet echt de moeite en het zag er niet naar uit dat de schappen snel werden bijgevuld, en als dat wel het geval was had ik geen zin om een veldslag te voeren voor een Dragonfire. Op naar de volgende winkel: De Hagebaumarkt.

    Op internet zag het assortiment er goed uit maar in de winkel waren de cakes nog indrukwekkender. Grote 500grammers en het zogenaamde verbundfeuerwerk (diverse cakes die al doorgelont zijn). Allemaal of bijna allemaal Nico producten. Bij deze baumarkt was het niet druk dus kon ik rustig uitzoeken welke producten ik graag wilde. Uiteindelijk gekozen voor de Fatboy en MaxPowerExplosion. De laatste was een geweldige cake met een hoop geweld, 20 euro!! Een koopje dus en ik hoop dat ze weer opgenomen worden in het assortiment van 2012/2013.

    Vervolgens de auto volgeladen en weer richting de grens gereden. Toch altijd een spannend moment omdat de kans altijd aanwezig is dat je het vuurwerk kwijt bent aan onze blauwe vrienden.

    Gelukkig geen controle en ik had de buit weer binnen!

    Aankomende jaarwisseling ga ik al mijn vuurwerk in Duitsland halen de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed te noemen. nja.. Misschien toch nog het Buurtassortiment XXl bestellen want die is gewoon errug goed!

    Ik hoop dat jullie een beter beeld hebben gekregen van de vuurwerkverkoop bij onze oosterburen!?

    Gr.

  2. Deze 5 gebruikers waarderen DTA voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 oktober 2008
    Berichten
    2.072
    Thanks
    4.627
    1.854 waarderingen in 807 posts
    Leuk verhaal weer om te lezen.

  4. #3
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Die max power explosion is inderdaad echt een zeer goede cake.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Berichten
    100
    Thanks
    4
    41 waarderingen in 10 posts
    Ja die gaan we nog een keer inladen. Ik ga deze keer ook voor de "Manchester" van Helios (Aldi) Dat zijn 3 500grammmers doorgelond.

  6. #5
    VWC-Lid bryan613's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Berichten
    402
    Thanks
    211
    114 waarderingen in 76 posts
    Ik kan je de Manchester alleen maar afraden, aangezien je per 500 gram cake €20 betaald vond ik hem erg teleurstellend. De effecten van de 'Titanium' (€30) deden niks onder van de Manchester. Ik zou eerder voor 2x de Black Ice en Titanium gaan.

  7. #6
    VWC-Lid YouriAVP's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2014
    Locatie
    Rack City
    Berichten
    22
    Thanks
    32
    24 waarderingen in 4 posts
    Mooi verslag, ik was in 2013 voor het eerst naar de Aldi in Emmerich gegaan.
    Wat een leuke ervaring, eerst buiten gewacht want er staat een soort bewaker en dan ga je met 10 personen per ronde er in.
    En als je eenmaal binnen bent dan loopt het snel door.
    Dan lever je je winkelwagentje in met een bestellijst en dan moet je wachten tot je opgeroepen wordt.
    Veel mensen kruipen voor maar dat heeft geen zin want je wordt toch opgeroepen..
    Leuke ervaring en mooi vuurwerk volgend jaar koop ik siervuurwerk alleen in Duitsland.
    AVP Vuurwerk

  8. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 september 2009
    Locatie
    Jacoba van Beierenlaan 1
    Berichten
    222
    Thanks
    147
    137 waarderingen in 61 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YouriAVP Bekijk bericht
    Mooi verslag, ik was in 2013 voor het eerst naar de Aldi in Emmerich gegaan.
    Wat een leuke ervaring, eerst buiten gewacht want er staat een soort bewaker en dan ga je met 10 personen per ronde er in.
    En als je eenmaal binnen bent dan loopt het snel door.
    Dan lever je je winkelwagentje in met een bestellijst en dan moet je wachten tot je opgeroepen wordt.
    Veel mensen kruipen voor maar dat heeft geen zin want je wordt toch opgeroepen..
    Leuke ervaring en mooi vuurwerk volgend jaar koop ik siervuurwerk alleen in Duitsland.
    Had jou inderdaad hierover gesproken.
    Ben ook in Emmerich geweest. Rond 7:00 was het nog wel rustig maar later stond de rij al in een flinke slinger. Volgend jaar maar wat dieper Duitsland in
    Alleen je collectie mag stunten!

  9. Deze gebruiker waardeert VwStunter voor het bericht:


  10. #8
    VWC-Lid Maskulin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2014
    Berichten
    144
    Thanks
    27
    42 waarderingen in 34 posts
    Mooi verslag!

  11. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Berichten
    100
    Thanks
    4
    41 waarderingen in 10 posts
    Succes voor diegene die morgen de trip naar kleve gaan maken!! Ook veel plezier natuurlijk!!

  12. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 januari 2015
    Locatie
    Duitsland
    Berichten
    293
    Thanks
    490
    449 waarderingen in 153 posts
    DTA ben je een DTA?of is het een naams afkorting?

  13. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2008
    Berichten
    100
    Thanks
    4
    41 waarderingen in 10 posts
    Haha nee ben geen DTA'er. Is gewoon me accountnaam

  14. #12
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Mooi verhaal, mijne ging vanmorgen ook ongeveer zo. Inderdaad haal ik bijna alle sier in Sier in Duitsland, aangevuld met aantal andere leuke cakes en blokken.

  15. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 januari 2015
    Locatie
    Duitsland
    Berichten
    293
    Thanks
    490
    449 waarderingen in 153 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DTA Bekijk bericht
    Haha nee ben geen DTA'er. Is gewoon me accountnaam
    Owke :D,had gekund toch.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •