Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 20 van 20

Discussie: Pyroworld.nl

  1. #16
    VWC-Lid wallytax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 december 2007
    Berichten
    32
    Thanks
    11
    34 waarderingen in 10 posts
    Dank je pyromovies, denk dat ik er maar mee ophou want zo is de lol ervoor mij wel af helaas.
    Na excuses en dit uitgelegt te hebben aan diegene kon hij t niet opbrengen im mijn account vrij te geven om zo de filmpjes te verwijderen.
    Zeer jammer omdat we beide een liefde hebben voor vuurwerk maar het is niet anders..
    http://m.youtube.com/user/Dewallymans

  2. #17
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Mister Pyroworld himself reageert zo nog wel even

  3. #18
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wallytax Bekijk bericht
    Dank je pyromovies, denk dat ik er maar mee ophou want zo is de lol ervoor mij wel af helaas.
    Na excuses en dit uitgelegt te hebben aan diegene kon hij t niet opbrengen im mijn account vrij te geven om zo de filmpjes te verwijderen.
    Zeer jammer omdat we beide een liefde hebben voor vuurwerk maar het is niet anders..
    Wellicht een idee om rechtstreeks contact te zoeken en tot een oplossing te komen? Want dit is wel een beetje mosterd na de maaltijd. Als het echt je passie is, waar ik niet aan twijfel, zou ik geld bij elkaar leggen voor een camera als deze er nog niet is. En dan lekker zelf de producten schieten. Desnoods op een nieuw account.

  4. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  5. #19
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Goed, omdat het blijkbaar nog niet duidelijk genoeg was. en ik door vele hier op gewezen werd heb ik mijn inloggegevens eens even opgezocht. En zal ik éénmalig reageren op dit onderwerp. In de hoop dat het dan voor een en altijd duidelijk is.

    vorige week werd ik op de hoogte gebracht van het feit dat er product videos geupload waren op Youtube. Deze zijn destijds door mij gefilmd toen ik nog voor FPM dingen deed. Echter ben ik al snel zelfstandig verder gegaan met Pyroworld.nl. Ondanks dat het oudere beelden zijn kan het niet zo zijn dat jan en alleman ze zomaar weer gaat lopen (her)uploaden zonder enige vorm van -vragen- of iets dergelijks. In mijn ogen is het een vorm van diefstal.

    het is hetzelfde als je een rolletje drop zou stelen en je gepakt wordt.. ja sorry ik ben een liefhebber.. dus mag ik het zomaar pakken!.. Dat gaat dus nergens werken, waarom wel bij video of audiofragmenten? leg me dat eens uit!

    Maar goed, je hebt van af woensdag tot en met zondag middag de kans gehad om de beelden te verwijderen. Je bent tot 2x toe benaderd via een bericht het te verwijderen. Totaal geen reactie. Kom niet af ik hrb het niet gezien.. want toen op zondag je kanaal verdween is via hetzelfde e-mail adres je dat door YT gemeld.. En wist je me wel binnen 10 minuten te bereiken.

    Toch raar dat als ik je waarschuw de beelden er af te halen je me negeert.. en als ik dan door zet je me wel weet te bereiken. Ik ben het meer dan zat dat iedereen zo maar mijn beelden te pas en te onpas gebruikt zonder oko maar enige vorm van toestemming. En zonder ook maar enige vorm van vragen.. Als ik dan ga klagen kan ik nogal eens rekenen op onbegrip. Vele weten niet of willen het niet weten dat het maken van mijn videos veel tijd en ook nog eens aardig wat geld kost! Des te vervelender is het dan ook als andere zo maar met je beelden aan de haal gaan!

    Je kanaal is verwijderd dat gebeurd na 3 strikes\waarschuwingen (zoals YT dat noemt). Ik kan dit niet omkeren. Je had zelf moeten nadenken vooraleer je het risico nam om beelden te uploaden die niet van jouw zijn. Ik heb je nog wel gewaarschuwd. Je hebt die waarschuwingen ind e wind geslagen. ik had dit niet eens hoeven doen. Maar meteen alles kunnen laten verwijderen.

    hier wil ik het nu dan ook graag bij laten!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  6. Deze 7 gebruikers waarderen RedBaron voor het bericht:


  7. #20
    VWC-Lid wallytax's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 december 2007
    Berichten
    32
    Thanks
    11
    34 waarderingen in 10 posts
    Is erg jammer dat je denkt dat ik het allemaal aan het verzinnen ben.
    Zal maar ophouden met mezelf te verdedigen want had al vernomen dat er met jou eigenlijk al niet te praten viel van velen.
    Succes met je website en kanaal.

    Mvg wally
    Laatst gewijzigd door wallytax; 23 januari 2018 om 17:44
    http://m.youtube.com/user/Dewallymans

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •