Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camuro Dream [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Kan ook zijn dat 7kamp wat duurder is dan andere zaken?
    mmmmm. Nu onderschat je ons toch echt.

    We streven ernaar, dat iedereen die vuurwerk bij ons koopt waar voor zijn geld heeft.
    De adviesprijs is € 69,95 maar we hebben er nog geen filmpje van gezien, dus we weten niet of ie het wel waard is......
    Laten we het vooral gezellig houden !

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkmagazijn7kamp.nl Bekijk bericht
      mmmmm. Nu onderschat je ons toch echt.

      We streven ernaar, dat iedereen die vuurwerk bij ons koopt waar voor zijn geld heeft.
      De adviesprijs is € 69,95 maar we hebben er nog geen filmpje van gezien, dus we weten niet of ie het wel waard is......
      Het was maar een gedachtenspinsel. Had ook een typfout kunnen zijn, miscommunicatie of wat dan ook natuurlijk. Goed dat je duidelijkheid verschaft naar de forumleden.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkmagazijn7kamp.nl Bekijk bericht
        mmmmm. Nu onderschat je ons toch echt.

        We streven ernaar, dat iedereen die vuurwerk bij ons koopt waar voor zijn geld heeft.
        De adviesprijs is € 69,95 maar we hebben er nog geen filmpje van gezien, dus we weten niet of ie het wel waard is......
        Hanteert elke dealer de adviesprijs van China Red?

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Slomo Bekijk bericht
          Hanteert elke dealer de adviesprijs van China Red?
          Naar mijn weten hadden de winkeliers afgelopen jaar niet allemaal dezelfde prijs voor hetzelfde product, maar misschien is dat dit jaar anders.
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #20
            Prijs van 70 euro klopt helaas, mogen ze van China Red wel is opschieten met een filmpje.

            Comment


              #21
              film toegevoegd,begint alleen bij de finale door verkeerd om af te steken,maar dan weet je iig hoe die wordt.
              Ik zeg BOEM .....!

              Comment


                #22
                Wat een geweld zeg! De willows komen er in ieder geval mooi uit!
                "I came in like a crackling ball."

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                  Hoe mooi deze cake ook wezen mag.
                  Ik vind bijna 70euro tog echt teveel. Voor welke cake dan ook.
                  Ik betaal graag wat extras als de kwaliteit ook echt goed is.
                  Maar geen een effekt hoe mooi ook rechtvaardicht 70euro voor 500gr.
                  Jammer want vermoed dat het een pareltje is!
                  En helaas voor mij..
                  Het is een Pareltje!!
                  Ik heb verdomde weer gelijk
                  echter vind ik de prijs van 70euro erg jammer en niet rechtvaardig!
                  had deze nou 59.95 gekost was het tog net wat anders geweest..
                  Hoe mooi deze ook is. ik heb het geld er niet voor over.
                  verder hulde voor china red kwa schoonheid betreft!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                    En helaas voor mij..
                    Het is een Pareltje!!
                    Ik heb verdomde weer gelijk
                    echter vind ik de prijs van 70euro erg jammer en niet rechtvaardig!
                    had deze nou 59.95 gekost was het tog net wat anders geweest..
                    Hoe mooi deze ook is. ik heb het geld er niet voor over.
                    verder hulde voor china red kwa schoonheid betreft!
                    En toch denk ik dat op 31/1 deze cake in jouw huis staat!
                    Laatst aangepast door Bram95; 15 November 2012, 18:13. Reden: Een jaar heeft maar 12 maanden geen 13....
                    "I came in like a crackling ball."

                    Comment


                      #25
                      En waarom denk je dat
                      Hij is mooi! maar ook prijzig.
                      Ik ben wel gek maar nogsteeds niet dom
                      70 euro gaat mij (persoonlijk) Pricipieel tever!
                      maar mocht ik um voor een vriendelijk prijsje kunnen kopen dan heb je ergens misschien nog wel gelijk.. want mooi is hij zeker!

                      Comment


                        #26
                        Bij de Rijswijkse Vuurwerkhal krijg je hem gratis bij een bestelling van boven de €260,- .... misschien een idee?
                        "I came in like a crackling ball."

                        Comment


                          #27
                          naah orthen en Ano vuurwerk is/zijn meer mijn ding en op mijn route..
                          en laten ze bij een van die 2 nou net deze cake ook hebben

                          Comment


                            #28
                            Wel een schitterend bak als ik dat demofilmpje zie. De combinatie van gouden glitter mine (ben geen mines liefhebber, maar dit vind ik grandioos!) met blauw en willow vind ik geweldig. 70 euro is dan weer boven mijn persoonlijke maximum bedrag dat ik per product uitgeef. Ben daar principieel in, al 5 jaar lang. Maar dit is het eerste product waarbij ik echt zoiets heb van, zal ik mijn principes eens opzij zetten...


                            Heel gaaf! Ik wil deze nog eens bij een demo zien!

                            Comment


                              #29
                              Vind de prijs erg hoog.. Tijdsduur miniem maar kan niet echt een argument zijn.

                              70€ vind ik wel een argument om dit gewoon niet te kopen. Voor hetzelfde geld heb je de 4EVER en 3 tientjes meer de zena cake box.. Bizar die prijzen.

                              Ik begrijp dat sommige effecten duurder moeten zijn maar dit is gewoon gekkenwerk.

                              Daarnaast vind ik het effect niet zo spectaculair dat ik 2-3 normale cakes liever laat staan en deze erbij haal..

                              Nee China hier slaan jullie de plank een beetje mis, ben ook lichtelijk bevoordeeld. Vind het effectr gewoon niet spectaculair.

                              Comment


                                #30
                                Ik vind dit ondanks de hoge prijs toch wel een erg mooie pot.

                                ik heb eigenlijk al jarenlang een dikke waaier als afsluiter, ik baal er stiekem wel een beetje van dat ie niet in het assortiment zit van mn lokale verkooppunt van china red. heb voor deze jaarwisseling een aardig budget te besteden dus had m er best bij willen hebben.

                                Comment

                                Working...
                                X