Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weco Feuerwerk Documentaire zeer interessant.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Weco Feuerwerk Documentaire zeer interessant.

    Deze keer niet in China, maar in Duitsland. Bij de bekendste importeur in Duitsland: Weco Feuerwerk.
    Voor de mensen die weleens vuurwerk uit Duitsland halen komt de tekst 'Made in Deutchland' bekend voor.

    Deze cakes en/of pijlen worden in Duitsland geproduceerd.
    In dit filmpje kun je zien hoe ze gemaakt en getest worden.

    Een zeer interessante documentaire.
    Veel kijkplezier!

    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
    Laatst aangepast door tristen; 30 October 2012, 23:11.

    #2
    Als mensen meer van dit soort video's en documentaires vinden plaats ze hier.
    Had eerst ook al video van Weco Feuerwerk maar deze is helaas verwijderd op YouTube.
    Laatst aangepast door tristen; 30 October 2012, 23:13.

    Comment


      #3
      Leuk filmpje. Made in germany staat er maar het lijkt erop dat de lading van de vuurpijlen gewoon uit china komt, kleine 1 a 1,5 shells van shellkitjes en dat is jammer want de effecten op de filmpjes vind ik matig. Maar toch wel enorm leuk dat ze in europa comsumenten vuurwerk maken, zouden er meer moeten doen. Ben blij dat we duitsland als buurland hebben, mocht het hier ooit verboden worden dan vier ik het voortaan bij de buren.
      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
        Als mensen meer van dit video's vinden plaats ze hier.
        Had eerst ook al video van Weco Feuerwerk maar deze is helaas verwijderd op YouTube.
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #5
          Ik heb een ander filmpje gepakt.
          Precies hetzelfde alleen bij die wat ik eerst had was het geluid niet gelijk met het filmpje.
          Nu heb ik precies dezelfde alleen van een andere YouTube member en hier loopt het veel beter!

          Ik zal er nog meer posten als ik even tijd heb, als daar vraag naar is?

          Comment


            #6
            bij dat 1e filmpje bij 5:13 arent rockets <3 heb er zeker 3gekocht vorig jaar

            Comment

            Working...
            X