Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 46

Discussie: Fatal Screamers

  1. #16
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    De eerste had moeite met opstijgen, wel een harde lange fluit.
    Benieuwd hoe de rest gaat. Op dit moment vind ik prijs-kwaliteit de tolle lola's (silver thunder) van gbv-weco een stuk prettiger, meer voor minder en ook een goede fluit.

  2. Deze gebruiker waardeert leo303 voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 oktober 2008
    Locatie
    Sambal city
    Berichten
    326
    Thanks
    37
    41 waarderingen in 26 posts
    vind ze het geld niet waard eerlijk gezegd. wie komt er met de echte vervangers van de screaming girls van evuco????

  4. Deze gebruiker waardeert hindoerol voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 september 2012
    Locatie
    Nijverdal
    Berichten
    31
    Thanks
    60
    50 waarderingen in 14 posts
    Net vergeleken met de silver thunder, ondanks dat de silver thunder veel goedkoper is (5 voor 2,95) waren deze een stuk beter dan de fatal screamer. Vond de Fatal Screamer matig, zeker het geld niet waard

  6. Deze gebruiker waardeert MarxZ voor het bericht:


  7. #19
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Bij veel pijltjes zit dat oranje kapje vast gelijmd waardoor je loopt de klooien en als hem er eindelijk af hebt zie je er witte poeder uit donderen

  8. #20
    VWC-Lid knalvuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Berichten
    466
    Thanks
    68
    178 waarderingen in 65 posts
    Wat eem TROEP was dit spul zeg...
    Twee van de vier stuks knalde binnen 2 seconden nadat het lontje aan ging. De andere twee floten wel, echter was de fluit van zeer korte duur. Geloof dat ze maar een meter of 20 de lucht in gingen.
    Ohja, over die oranje lontdopjes gesproken.. Hebben ze dat spul vastgekit of zo?! En als je het dopje dan eindelijk eraf had, donderde er ook nog een zooi whistling powder uit.

  9. Deze gebruiker waardeert knalvuurwerkfreak voor het bericht:


  10. #21
    VWC-Lid High performance's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Berichten
    155
    Thanks
    10
    27 waarderingen in 19 posts
    Dit was niet de vervanger van de cruise rocket waar ik zo op gehoopt had. Dat word volgend jaar zoeken naar een nieuwe gilpijl.

  11. Deze gebruiker waardeert High performance voor het bericht:


  12. #22
    VWC-Lid jorisman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Berichten
    993
    Thanks
    206
    739 waarderingen in 301 posts
    Ik had deze ook gehad en vond ze zeer tegenvallen. Thunderclap pijltjes uit belgië waren veel beter.
    Misschien nog een tip voor mensen kijk eens naar de ghost king die is wel heel erg goed en ook van Rubro dus een goede vervanger alleen geen pijl.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

  13. Deze gebruiker waardeert jorisman voor het bericht:


  14. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2009
    Berichten
    129
    Thanks
    33
    36 waarderingen in 28 posts
    Deze komen er zeker niet meer. Ik had er 12. 2 klapten op de grond. Wel leuk voor een fluitpijl. Sommigen waren zeer kort. Ik denk dat ik er 3 had die echt lekker ver doorgingen.

  15. Deze gebruiker waardeert vuurwerked voor het bericht:


  16. #24
    VWC-Lid MjB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Locatie
    Twente
    Berichten
    672
    Thanks
    2.411
    743 waarderingen in 262 posts
    Het geld absoluut niet waard. Zeer matige fluitpijlen.
    Korte fluit, niet hard en kort.

  17. Deze gebruiker waardeert MjB voor het bericht:


  18. #25
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Eens met de voorgangers. Kwaliteit komt absoluut niet in de buurt van de Screaming Girls of de oude Cruise Rockets. Prijs is veel te hoog voor wat je krijgt.

  19. #26
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Nu ik de rest ook gestookt heb kom ik tot dezelfde conclusie als iedereen. Matige dingen, en absoluut geen waardige 'vervangers' voor de screaming girls of cruise rockets. Kapjes die vast bleven zitten, lonten die eruit vielen, niet echt een lange fluit. Slechte prijs/kwaliteit verhouding.

  20. Deze gebruiker waardeert leo303 voor het bericht:


  21. #27
    VWC-Lid patrick1974's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte
    Berichten
    575
    Thanks
    403
    147 waarderingen in 58 posts
    De kwaliteit was ver te zoeken bij deze pijlen,en ik baal wel omdat je een beetje op het verkeerde been word gezet door de promotie van deze pijlen.Het is ook niet een echt schokkend bedrag,maar gebruik dan een andere omschrijving v/d pijlen.
    [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

  22. Deze gebruiker waardeert patrick1974 voor het bericht:


  23. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 januari 2009
    Berichten
    405
    Thanks
    97
    229 waarderingen in 90 posts
    Wat een troep, had 5 pakjes gekocht op de goede hoop. Maar helaas, kapjes kwamen moeilijk los. Korte fluit als ze al wilden fluiten. Van een pakje wilde er geen een opstijgen en klapten direct op de grond...
    [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

  24. #29
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Nog maar weinig goeie gilpijlen op de markt...misschien dat Wolff's Strike Force de nieuwe goeie zijn? De Whistling dingen van BKV, of die gele Tolle Lola's...maar die zijn niet grensoverschrijdend lang of hard zoals Screaming Girls, Brullende Schwiegermutter en Cruise Rockets ooit waren... Het gat in de markt blijft bestaan!

    "Oorverdovend"? Neen.
    "Tot in de wolken"? Als het mistig is misschien.
    Stom he? Goede fluitpijlen zijn zoals je het zelf zegt een gat in de markt. Als een importeur deze goed weet op te vangen door een prachtige fluitpijl te maken a la Cruise Rocket/Screaming Girls dan heeft die een goudmijntje in handen!
    Vuurwerk is een passie!

  25. Deze gebruiker waardeert MGMT voor het bericht:


  26. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Berichten
    48
    Thanks
    5
    19 waarderingen in 9 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ellooow Bekijk bericht
    Ik heb een paar pakjes besteld

    Ik heb ook nog een pak Cruise Rockets versie 2010 liggen, ik zal de Fatal Screamers eens met die pijlen vergelijken oudjaarsdag!
    Komt ie:
    De Fatal Screamers kwamen nog niet half zo hoog als de Cruise Rockets (2010). Waar de Cruise Rockets 3-traps gilpijlen zijn met crackling-boeketje, hadden de Fatal Screamers enkel 1 giltrap. De gil zelf was iets zachter dan de Cruise Rocket, maar opzich wel OK.

    Ook bij mij viel de lont er af en toe uit tijdens het loshalen van de lontkap. Bij mij zijn er geen pijlen op de gond ontploft.

    Mijn broertje heeft overigens nog de Silver Thunder van GBV gehad. De Fatal Screamers zijn hier heel goed mee te vergelijken. Echter zijn de Silver Thunder pijlen per pak 2 euro goedkoper dan de Fatal Screamers en dan heb je nog een pijl meer ook...

    Kortom, aangezien ik vorig jaar 4,95 voor 6 Cruise Rockets heb betaald en dit jaar ook 4,95 euro voor 4(!) Fatal Screamers, zijn deze laatste veel te duur. De kwaliteit van de Fatal Screamers moet gigantisch verbeteren, of de prijs moet zakken naar maximaal €2,- netto verkoopprijs voor ik deze pijlen weer koop.

  27. Deze 4 gebruikers waarderen Ellooow voor het bericht:


Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •