Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 83

Discussie: The Impossible

  1. #31
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Hmz. Kan mij zo voorstellen dat in tijden van crisis, hoge stress, slecht weer, donkere dagen mensen gewoon niet zitten te wachten op negativiteit. Dat zitten ze normaal al niet, maar nu nog minder. En dat, terwijl juist nu het noodzakelijk is stelling te nemen, omdat je anders overlopen wordt.
    Dit is een vrij menselijk fenomeen hoor.

    In dat opzicht is er niets raars aan de discussies op de fora. Over een aantal als het gewoon beter gaat, dan worden de discussies weer milder. Tenzij de prijzen en alles dusdanig uit de klauwen gelopen zijn dat de hobby gewoon helemaal niet leuk meer is. De scherpe critici richten zich nu al op deze trend, terwijl het voor de massa vooral koffiedik kijken is.

  2. Deze 3 gebruikers waarderen Jupilerfreak voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.271 waarderingen in 3.003 posts
    Ik denk dat je dan toch een stap of wat achterloopt; de crisis is ook al dik 4 jaar aan de gang hè. De critici zijn in de afgelopen jaar al (realistischer) prijsbewust geworden, de massa golft daar juist nu achteraan.
    Ik meen op dit forum ook een trendverschuiving te zien: werd vroeger voor een volle bak €50 normaal gevonden, en 60-70 verantwoord als het een echt vette bak was; nu gaat men (niet íedereen tuurlijk) al TE DUUR gillen bij €50 en wordt 35-40 bijna al als een bovengrens voor 500gram beschouwd.

    Ik vind dat deze €200 voor een mooi 2kg assortiment best gerechtvaardigd kan zijn. Kijk, dat sommige winkeliers gaan stunten met prijzen (en dat vast compenseren op de balans via andere producten...), dat is puur conurrerende marktwerking waardoor de zuiniger geworden consument zich gewillig laat bespelen. Stel dat de volgorde van vrijgeving van de grote bakken dit jaar anders was geweest...of een effecttopper als Immortal Gold er niet was... Vorig jaar jubelde men nog over Four Seasons 1500gr. voor €139 (uit geheugen, kan wat naast zitten) of Cafferata's doos voor €169... In welke mate laten we ons bepoedelen door importeurscompetitie en in welke mate door de algehele economische (mediahype) situatie?

  4. #33
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    Ik zal voortan milder zijn.
    Deze gepeperde jongen gaat nu netjes wachten tot de blaadjes weer aan de boom groeien.
    Want heb ut idee dat ut niet echt gewaardeerd wordt.
    Ik vint ut wel prima zo.
    Ik zal ut zwijgen opleggen.
    Hoopenlijk komt iedereen er zelf wel achter na 31 dec.
    .
    Ben benieuwd of volgendjaar alles weer anders is.

  5. Deze 2 gebruikers waarderen 3xh voor het bericht:


  6. #34
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    Zo en nu gaan we het weer over The Impossible hebben!
    Ontopic noem je zoiets toch?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. Deze 5 gebruikers waarderen Viva la Bang voor het bericht:


  8. #35
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Ik denk dat je dan toch een stap of wat achterloopt; de crisis is ook al dik 4 jaar aan de gang hè. De critici zijn in de afgelopen jaar al (realistischer) prijsbewust geworden, de massa golft daar juist nu achteraan.
    Ik meen op dit forum ook een trendverschuiving te zien: werd vroeger voor een volle bak €50 normaal gevonden, en 60-70 verantwoord als het een echt vette bak was; nu gaat men (niet íedereen tuurlijk) al TE DUUR gillen bij €50 en wordt 35-40 bijna al als een bovengrens voor 500gram beschouwd.

    Ik vind dat deze €200 voor een mooi 2kg assortiment best gerechtvaardigd kan zijn. Kijk, dat sommige winkeliers gaan stunten met prijzen (en dat vast compenseren op de balans via andere producten...), dat is puur conurrerende marktwerking waardoor de zuiniger geworden consument zich gewillig laat bespelen. Stel dat de volgorde van vrijgeving van de grote bakken dit jaar anders was geweest...of een effecttopper als Immortal Gold er niet was... Vorig jaar jubelde men nog over Four Seasons 1500gr. voor €139 (uit geheugen, kan wat naast zitten) of Cafferata's doos voor €169... In welke mate laten we ons bepoedelen door importeurscompetitie en in welke mate door de algehele economische (mediahype) situatie?

    200 euro voor een bak vind ik principeel te veel. Dat wil overigens niet zeggen dat ik een product niet mooi kan vinden. Zoals ik eerder al zei: ik wil graag een filmpje zien. Jij niet dan?

  9. Deze gebruiker waardeert Jupilerfreak voor het bericht:

    3xh

  10. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    leuke cakebox, maar vind het niet dusdanig bijzonder. Effecten zijn wel mooi, maar voor deze bak vind ik 200 euro gewoon teveel. kwestie van wat je er voor over hebt denk ik.
    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

  11. #37
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.741
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Toen ik gister avond,het filmpje zag,helemaal blij! Kleurrijk,goud,veel variatie,en mooie effecten. Precies wat ik zoek! Heb die punten ook al is benoemd in de chat. Overweeg echt om hem te halen, Weet dat het een china filmpje is,maar hij heeft verdorie wel mines!
    Light some fireworks, and see who answers.

  12. #38
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Net als Yannick ben ik heel enthousiast! De eerste cake is gewoon een leuke, maar verre van bijzondere, opening, maar daarna gaat hij los met een grote diversiteit aan effecten met vooral mooie kleuren

    Met zijn €199,99 wel één van de duurdere doorlontdozen op de markt, in verhouding, maar dat weerhoud mij er zeker niet van hem aan te schaffen.

  13. #39
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    leuke mooie cake op het CHINA filmpje.
    waarom china groot gedrukt.. bij wolf wijkt het china filmpje nog al eens af van realiteit.
    Al is de uitvoering net zo goed als op het china filmpje ... dan vind ik um nog geen 200 euro waard.
    vind um gewoon weg te traag en de samenhang aan effekten ontbreekt gewoon weg.
    nee de cake is zeker niet slecht. maar goed is ook anders.
    was het nou 130/150 euro geweest dan had ik er misschien nog overna gedacht.

  14. Deze gebruiker waardeert 3xh voor het bericht:


  15. #40
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.271 waarderingen in 3.003 posts
    Ik vind de effecten an sich erg mooi maar er zit weinig tempo in of variatie aan tempo waardoor het een beetje saai wordt. Daarbij zit er te weinig samenhang/structuur in het totaal om van één gehele cake te spreken en zou ik best geneigd zijn ze gewoon als pakket te stoken/te zien.

  16. Deze 2 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  17. #41
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Even belangrijk om te zeggen!
    Op het filmpje zie je cakes die LOS aangestoken zijn. Het zijn vier LOSSE films van de cakes Alpha, Bravo, Charlie en Delta achter elkaar geplakt.

  18. Deze 3 gebruikers waarderen Pyroguy voor het bericht:


  19. #42
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts


    Met dank aan vuurwerklandsteenbergen
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  20. Deze 7 gebruikers waarderen Nitraat12 voor het bericht:


  21. #43
    VWC-Lid RIK777's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Locatie
    haarlemmermeer
    Berichten
    532
    Thanks
    394
    286 waarderingen in 97 posts
    "vind ik leuk"

  22. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Prima spul zo te zien.
    China films waren altijd beter dan echt, maar nu we de 25 gram hebben, zal het misschien niet eens meer zo veel verschillen.
    3 minuten is toch gewoon heerlijk?
    Bak stoken, met vrienden lekker naar je blok kijken, lachen, gieren, brullen, maar vooral genieten.

  23. Deze 3 gebruikers waarderen Denjo voor het bericht:


  24. #45
    VWC-Lid the mighty two's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2009
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.153
    Thanks
    5.956
    789 waarderingen in 319 posts
    Ik vind hem ook heel mooi vooral na het eerste blok. Ga hem proberen.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •