Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Impossible

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    The Impossible

    Artikelnummer: 1549
    Artikelnaam: The Impossible
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 2000 gram
    Aantal Schoten: 100
    Effectomschrijving: 4 x 25 schots cakes in een professionele doos met totaal 2 kilo kruit! Door een zwaardere vulling van elk schot zijn de boeketten groter en blijven de sterren extra lang hangen. Bij elkaar maar liefst 3 minuten lang geweld!

    Tijdsduur: 3 minuten
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 159,95





    Laatst aangepast door bassie1978; 11 September 2013, 09:30.

    #2
    tijdsduur 3 minuten?
    zal een saai ding zijn dan met 100 schoten

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door elgielo Bekijk bericht
      tijdsduur 3 minuten?
      zal een saai ding zijn dan met 100 schoten
      En vooral als er salvo's in zitten!
      Ook al wordt het een koopje, gaat hem voor mij niet worden!

      Comment


        #4
        3 min is wel lang maar toch ben ik wel benieuwd naar dit blokje.. vooral naar de prijs

        Comment


          #5
          wat zit iedereen hier toch te zeuren over de tijdsduur mischien zit er wel een effect in wat 5 seconden blijft hangen, als je dan om de 2 seconde een schot hebt heb je alsnog een goed gevulde lucht.

          ik ben erg benieuwd naar de prijs en het effect, hoop dat er snel een filmpje komt.
          Je bent een rund als je een ander geen vuurwerk gunt.

          Comment


            #6
            Ben benieuwd of we hier ook achterlijke advies prijzen voor krijgen.
            Het zal vast mooi zijn.. Maar de prijs ook.
            Na wat ik gezien heb van de nieuwe wolf artielelen heb ik hier geen goede hoop op!

            Comment


              #7
              Dit zou dan 20 gram per schot moeten zijn. Gemiddeld genomen. Ik ben benieuwd naar de prijs en het filmpje

              Comment


                #8
                voor iedereen die in de stress schiet van de lange tijdsduur maken we het nog ingewikkelder.
                Van de site van Wolff:

                4 x 25 schots cakes in een professionele doos met totaal 2 kilo kruit! Door een zwaardere vulling van elk schot zijn de boeketten groter en blijven de sterren extra lang hangen. Bij elkaar maar liefst 3 minuten lang geweld!

                Met een kruitgewicht van 2000.0 gram, een tijdsduur van 50 seconden en 25 schoten.
                bron: http://www.wolff-vuurwerk.com/lijnen...The-Impossible

                Per cake dus 50 seconden? Of in totaal vanwege de aanhaling in dezelfde zin als het noemen van het kruitgewicht van 2000 gram? Ik heb zelden zo'n wazige productspecificatie gezien. Wat ik niet snap is dat een bedrijf dat zo lang mee gaat zulke wazige dingen neerzet.

                Maar ik ben zeker benieuwd naar dit product en de prijs de eraan hangt.

                greetzzz
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  #9
                  De prijs misschien impossible? Of erg goedkoop of erg duur? Hoop dat eerste natuurlijk

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                    voor iedereen die in de stress schiet van de lange tijdsduur maken we het nog ingewikkelder.
                    Van de site van Wolff:


                    bron: http://www.wolff-vuurwerk.com/lijnen...The-Impossible

                    Per cake dus 50 seconden? Of in totaal vanwege de aanhaling in dezelfde zin als het noemen van het kruitgewicht van 2000 gram? Ik heb zelden zo'n wazige productspecificatie gezien. Wat ik niet snap is dat een bedrijf dat zo lang mee gaat zulke wazige dingen neerzet.

                    Maar ik ben zeker benieuwd naar dit product en de prijs de eraan hangt.

                    greetzzz
                    Oké, er wordt inderdaad nogal gerommeld met de plaatsing van de cijfers, maar denk dat je er van uit mag gaan dat het per cake 25 schoten zijn en dat dit dus per cake 50 seconden duurt. Het totaal zou 2 kg wegen en dus ongeveer 4 x 50 s = 200 s = 3 minuten en 20 sec duren
                    ---

                    Comment


                      #11
                      200 euro las ik op fpm

                      EDIT geen bevestiging hoor maar dat gaat de ronde op freakpyromaniacs.

                      Laatst aangepast door Stefan Works; 9 October 2012, 17:15.
                      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                      Comment


                        #12
                        200 euro voor 4 nog net geen 500grams cakes?
                        Wouw dat is een koopje!!
                        Zeker gezien de concurenten.
                        Ik denk dat Wolff hier een gat in de markt heeft gevonden.
                        Erg inovatief idee ook!
                        volgens mij gaat echt elke liefhebber deze box halen!
                        Net als zijn voorganger de Draggon box.. Voor slechts 230 euro.
                        Echte koopjes!

                        Comment


                          #13
                          Haha, ja dat zou belachelijk zijn. Ben overigens wel erg benieuwd naar de uiteindelijke uitwerkingen van dit product. Vergeet niet dat er achter het geven van een hoge ADVIESprijs meestal wel een marketing truc zit. Zodat ze het in de winkel kunnen aanbieden als: "Nu in plaats van €200 nu €130 dat is maarliefst 65%!" Echter schik je hiermee in eerste instantie wel veel mensen af. Ik ben in ieder geval benieuwd naar wat de winkelprijs hier gaat worden.

                          Comment


                            #14
                            Leuk dat Wolff ook met zo'n box komt. Hoop dat de 4 cakes wat op elkaar afgestemd zijn tot een vermakelijk geheel en het niet als een aaneengekoppeld assortiment van 4 losse cakes overkomt.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                              200 euro voor 4 nog net geen 500grams cakes?
                              Wouw dat is een koopje!!
                              Zeker gezien de concurenten.
                              Ik denk dat Wolff hier een gat in de markt heeft gevonden.
                              Erg inovatief idee ook!
                              volgens mij gaat echt elke liefhebber deze box halen!
                              Net als zijn voorganger de Draggon box.. Voor slechts 230 euro.
                              Echte koopjes!
                              Zeur niet zo man! Gewoon kopen. Je hebt toch geld teveel

                              Comment

                              Working...
                              X