Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyro's delight

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    kort maar krachtig! heerlijk

    Comment


      #32
      Deze cake een weekje of zo terug toevallig nog omhoog zien gaan en inderdaad is deze cake zijn geld dubbel en dwars waard, eigenlijk ken ik voor dat geld bijna geen betere. Hopelijk blijft deze wel in prijs gelijk dit jaar.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #33
        Voor 20 euro een mooie cake als ik de films van geloven, mooie en goede glitterpalmen!

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75
          Qua grote van de effecten zit het wel goed. Dit is namelijk de gekietelde broer van de nieuwe Gold Rush uit de X-treme Collectie van Vuurwerktotaal dat immers ook onder Vuurwerkvisie valt. Die nieuwe cake hebben we al wel in Nederland kunnen zien en de reacties waren lovend. Zie hier het topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...h-*Nieuw-2012*
          ja die had ik dus ook 4x Gold Rush, nu ik zie dat er ook n pyro's delight is voor nog geen €20 is geen geld Gold Rush was 25euro

          Comment


            #35
            Bij deze mijn film van twee stuks, geschoten met de Zena Trophy.

            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #36
              Dit was voor mij persoonlijk een van de toppers van vorig jaar, zeker gezien prijs - kwaliteit verhouding en deze moet er dit jaar zeker weer bij komen
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #37
                Zoals al vaker gezegd een prachtige cake met hele mooie goudkleuren en prima tempo

                https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                Comment


                  #38
                  een super cake

                  Comment


                    #39
                    Kun je dat misschien iets meer onderbouwen, zodat wij er ook nog iets aan hebben?
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #40
                      Prachtig ding, dit jaar weer ;)

                      Comment


                        #41
                        Heb ook dit product besteld.
                        Ik heb afgelopen 3 jaar geen vuurwerk afgestoken en ga dit jaar voor het eerst bestellen bij Zena.
                        De producten die ik besteld heb zijn door recensies van jullie besteld.

                        Hoop dus dat ik na O&N deze positieve meningen kan delen.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Redband94 Bekijk bericht
                          Heb ook dit product besteld.
                          Ik heb afgelopen 3 jaar geen vuurwerk afgestoken en ga dit jaar voor het eerst bestellen bij Zena.
                          De producten die ik besteld heb zijn door recensies van jullie besteld.

                          Hoop dus dat ik na O&N deze positieve meningen kan delen.
                          Dan heb je in deze cake sowieso een klasse cake om te stoken, was voor mij echt een van de verassingen van vorig jaar
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #43
                            Vorig jaar gehad, top product! Net gezien op de demo van Haokan, nog steeds een top product! De effecten zijn niet bijzonder groot, maar wel vol en helder van kleur. Daarnaast is de lucht wel goed gevuld door de salvo's. Aanrader!

                            Comment


                              #44
                              Ik zeg BOEM .....!

                              Comment


                                #45
                                Echt een super mooie cake, een van de betere van de demo. De effecten zijn niet de allergrootste, maar wel van super kwaliteit!

                                Filmpje, 1080P:
                                1x geschoten tijdens de demo bij Haokan Fireworks 30 november.
                                https://youtube.com/@Pyroblom

                                Comment

                                Working...
                                X