Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Film] Zink-pijlen [NL] - Nog 85 dagen!!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Film] Zink-pijlen [NL] - Nog 85 dagen!!!

    Vorig jaar hadden wij een prijsvraag lopen met Dutch Fireworks uit Tiel, hierbij kon je een pak van de Nederlandse Zink-pijlen winnen die zij verkochten. Zelf heb ik ook een setje weggeschoten en ze bevielen prima. Hier alles op film, het "kopergoud" is wederom wat moeilijker zichtbaar, maar je ziet het wel.


    #2
    Het blijven echt hele mooie pijlen!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Hele mooie pijlen, het effect blijft lang hangen.
      https://www.youtube.com/user/Originallover

      Comment


        #4
        Naar mijn mening de beste pijlen die in Nederland te verkrijgen zijn!
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #5
          Wat kunnen ze toch prachtige dingen maken bij Zink!
          Raaddebom.nl

          Comment


            #6
            Inderdaad weer een filmpje waaruit blijkt dat de effecten op zich meer dan prima zijn. Maar hoe zit het nu met de grootte ervan, zijn ze bijvoorbeeld gelijk qua grootte aan de grootste pijlen uit het killing arrow pakket of....???

            Ga denk ik toch eens ook een setje proberen te bemachtigen dit jaar, anders doe ik mijn nickname natuurlijk geen eer aan

            Comment


              #7
              Prachtige uitwerkingen. Voor Nederlandse begrippen echt heel goed. Kwalitatief gezien goede pijlen en net als andere producten van Zink zijn de kleuren weer erg scherp. Vooral de blinker (ondanks dat deze op de film niet echte rond is uitgewerkt) vind ik heel tof omdat hij lang doorgaat.

              Comment


                #8
                Mooi fimpje weer! Ik vind het goud nog aardig goed te zien hoor. En vergeleken met de Killing Arrows wat betere effecten. Wel wat eentonig maar de Killing Arrows hebben ook wat kleine flut crackling pijltjes er tussen zitten. Qua grootte zal denk ik de Killing Arrows wat groter zijn, maar die effecten zijn ook minder goed gevuld. Deze Zinks zijn dan ook weer een stuk duurder. Een moeilijke om tussen te kiezen, als je een pijlen fan bent zou ik ze gewoon allebei nemen.

                Comment


                  #9
                  zink maakt echt mooie pijlen ik vind wel dat ze wat zwaardere pijlen mogen toelaten ,ik bedoel niet de salute pijlen maar als je ziet wat voor een mooie effect pijlen ze hebben in bv zwitserland ben ik wel jaloers.als je kijkt bij de cakes die we nu in nederland mogen hebben kan je zien dat omdat het iets zwaarder mag de afwerking van de effecten vele malen mooier is nu.mijn wens is dat ze dat bij de pijlen ook doorvoeren

                  Comment


                    #10
                    Samen met de killing arrow en de rocket boom de beste pijlen op de nederlandse markt.
                    Je betaalt er redelijk wat voor maar krijgt er genoeg voor terug.
                    Even a broken clock is right twice a day.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                      Vorig jaar hadden wij een prijsvraag lopen met Dutch Fireworks uit Tiel, hierbij kon je een pak van de Nederlandse Zink-pijlen winnen die zij verkochten. Zelf heb ik ook een setje weggeschoten en ze bevielen prima.

                      Wij hebben nog 25 pakketten op voorraad. Vaste prijs € 57,50 OP=OP
                      [email protected] of vanaf a.s. maandag in de winkel.

                      Comment


                        #12
                        Da's een betere prijs dan de €80 die er al voor gevraagd wordt

                        Comment


                          #13
                          geld meer dan waard vond ze in de straat idd veel indrukwekkender dan op film omdat je dat goud stukken minder ziet maar volgens mij ook beste pijlen van NL heb er zin innnnn

                          Comment


                            #14
                            Toch wel een van de bazen onder de pijlpakketten in NL, effecten blijven goed hangen!
                            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                            Comment


                              #15
                              Weet iemand waar deze nog verkrijgbaar zijn?

                              Comment

                              Working...
                              X