Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

16 shots powercake assortiment

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Volgens mij zijn ze gewoon behoorlijk nat..

    Comment


      #47
      Nog even ander demo afwachten wat deze gaan doen.

      Op het filmpje zijn ze niet super slecht vind ik voor wat je ervoor betaald, maar is wel iets minder dat we op de eerdere filmpjes hebben gezien.

      Maar 50 voor deze 3 cakes is het nog wel te doen.

      Comment


        #48
        Ik deze serie in tweevoud besteld en ook na het zien van de filmpjes ben ik in ieder geval nog niet compleet gedesillussioneerd, ik vind ze namelijk best meevallen en qua uitwerkingen laten ze bijna hetzelfde zien als de importeur filmpjes ( ik ben alleen mijn favoriete blauw een beetje kwijt ) dus nogmaal : ik ben tevreden
        Laatst aangepast door Torrr; 16 December 2012, 19:09.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #49
          Ga ze aankomende vrijdag ook bestellen,denk een set. Komen niet helemaal uit de verf,maar geen verkeerde blokjes, Effecten zijn prima,eerste cake is favoriet van de 3.
          Light some fireworks, and see who answers.

          Comment


            #50
            Ik vind het wel een aanrader 3 stuks voor maar 50 euro topper dus..

            Comment


              #51
              Lijkt me dat dit niet helemaal goed is, zou inderdaad aan veel vocht kunnen liggen zo te zien/horen. Vooralsnog denk ik dat je geen spijt gaat krijgen mocht je deze set aanschaffen. Nog maar even een demotje afwachten dat wel.

              Comment


                #52
                ik heb hem gekocht om eens te proberen .
                en ik ben heel benieuwt hoe ze me zullen bevallen .
                02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                Comment


                  #53
                  Het lijken mij echt geen verkeerde cakes. Heb ze dan ook besteld. Dus we gaan t in de straat meemaken hoe ze zijn.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #54
                    Kom op. 48 shots voor 5 tientjes is zeker niet duur. Ik vind ze daarom zeker niet slecht en al helemaal niet voor het geld.

                    Comment


                      #55
                      Het lijken mij leuke cakes voor op de vooravond.. en zelfs voor een projectje..
                      Ik ga ze zeker bestellen.
                      oii cheers.

                      Comment


                        #56
                        Door een foutje van de winkelier heb ik 5 van deze pakketten voor 100 euro weten te krijgen.
                        20 euro per pakket = 6,67 eu per stuk.
                        Lijkt me het geld wel waard dacht ik zo
                        Word wel een dikke W-shaper denk ik zo

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                          San quinton doelt er denk ik op dat de ontsteking gepriemd zou zijn. Echter wordt de elektrische ontsteking ook wel eens aangesloten dmv spaans lont/ quick match, waardoor er dus niet gepriemd hoeft te worden.
                          Spaans lont????
                          Wat is dat nou weer

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door elgielo Bekijk bericht
                            Door een foutje van de winkelier heb ik 5 van deze pakketten voor 100 euro weten te krijgen.
                            20 euro per pakket = 6,67 eu per stuk.
                            Lijkt me het geld wel waard dacht ik zo
                            Word wel een dikke W-shaper denk ik zo
                            Damn, kunnen we daar nog bestellen? ;D

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                              San quinton doelt er denk ik op dat de ontsteking gepriemd zou zijn. Echter wordt de elektrische ontsteking ook wel eens aangesloten dmv spaans lont/ quick match, waardoor er dus niet gepriemd hoeft te worden.
                              Klopt, wij doen het altijd dmv van stukje gebuisd lont.
                              Priemen zorgt voor drukverlies omdat je een gat in de tub maakt waardoor er in sommige gevallen minder drukopbouw kan plaatsvinden.
                              Spaans lont???? In mijn ogen bedoel je gebuisd/quickmatch/stoppine/schietlont, maar Spaans lont???

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                                Damn, kunnen we daar nog bestellen? ;D
                                Nee helaas na mijn bestelling werd hem duidelijk dat dit product verkeerd geprijsd was op zijn site en een dag later was deze prijs aangepast.

                                mooi mazzeltje dit jaar

                                Comment

                                Working...
                                X