Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Illusion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Illusion

    Artikelnummer: 107
    Artikelnaam: Illusion
    Netto Kruitgewicht: ... gram
    Aantal Schoten: 19 schoten
    Effectomschrijving: Een spektakel van zilveren staarten die overgaan in een breed chrysanthemum.
    Richtprijs: 9,50

    Let op! Staat niet in elke folder.
    Laatst aangepast door Ruben; 13 November 2009, 23:28.

    #2
    Mijn mening over deze pot:

    Ook weer een goede pot uit de Superior collectie van Mercurius. Zoals de andere potten ook weer een zacht prijsje maar weer een prestatiepotje! Effecten zijn niet super groot maar voor 8 euro een 19 schots pot halen? Qua afmetingen haalt hij het niet aan de grotere potten (zie mijn collectiefoto van twee jaar geleden) maar als je van Chrysantheum houd en niet al te veel geld heb zou ik deze zeker niet laten liggen!

    Comment


      #3
      Vind dit persoonlijk wel toppertje het effect is 19x crhy crackling, enig nadeel is dat de schoten bij mij vrij laag knalden en de crack soms enkele meters boven de grond ontbrandde.
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        #4
        Hij is wel veel kleiner dan bijvoorbeld de schoten uit de echte Cry Crackling. Maar ik weet wat je bedoelt. Het is gewoon een Chrysantheum effect. Wel een 19 schots pot en een goed tempo. En dat voor 7,95 euro!

        Comment


          #5
          Heb er dit jaat weer 3 stuks van besteld, alleen de prijs is met 1,50 verhoogd maar nog steeds schappelijk.
          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

          Comment


            #6
            Evenals weer aanwezig!

            Comment


              #7
              Weer z'n lekker potje uit de Suprior Collection.
              Hier een Filmpje van Darksoul
              Laatst aangepast door Tunit; 7 December 2008, 17:17.

              Comment


                #8
                Vind wel dat hij in het filmpje van DarkSoul traag lijkt te gaan.. voor mijn gevoel ging het veel sneller
                Moet wel zeggen dat ik het een leuke pot vind, met lekker grote effecten



                Mzzl, Mick
                [I]烟花爆竹 是 我的 生活[/I]

                Comment


                  #9
                  Prijs 2009 is 9,50.

                  Comment


                    #10
                    Deze hoort gewoon bij de collectie! Ook dit jaar weer minimaal 1 keer erbij. Al een aantal jaar een toppertje.
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment


                      #11
                      Vorig jaar had ik deze batterij niet aangeschaft. Maar de jaren daarvoor wel sinds zijn intrede in het Superior assortiment. Een topper met een lage prijs. Zeker brede effecten voor een relatief laag kruitgehalte. Maar de effecten zijn er niet minder om. Daarom komt hij dit jaar weer in mijn collectie; zo niet meerdere malen om door te lonten voor een volle sterrenregen.

                      Comment


                        #12
                        Zo te horen een mooie cake
                        Staat op de lijst.

                        Comment


                          #13
                          Had hem in totaal 4x in mijn bezit dit jaar, heb hem 3x in mijn pottenproject gebruikt als finale en 1x los afgestoken. Blijft gewoon een toppertje, crackling tot op de grond en boeketten die goed groot en vol zijn. Ook een mooie zilveren tail
                          Gefilmd:
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          [I]烟花爆竹 是 我的 生活[/I]

                          Comment


                            #14
                            heel goed product voor die prijs!

                            Comment


                              #15
                              Deze cake staat niet meer op de site, komt dit door onderhoud of is deze uit het assortiment gehaald. Iemand info hierover ?

                              Comment

                              Working...
                              X