Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Kratos1791 Bekijk bericht
    Kan er hier net als andere jaren al worden afgehaald om 00.00 uur. Het is namelijk angstvallig stil in dit topic en over Hoakan in het algemeen ?
    gewoon even mailen naar hoakan ,reageren snel op de mail .
    hier op het forum doen ze niks meer

    Comment


      Ik heb gehoord dat ze daar om 04.00 beginnen met uitleveren.
      Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

      Comment


        Het was weer prima geregeld bij Haokan Pijnacker. Net zo als in 2019 stond mijn bestelling al klaar bij binnenkomst. Was er dan ook stipt 6.15. Samen de bestelling doorgenomen om er achter te komen dat, als je zo door het jaar heen besteld, het best een hele bult vuurwerk is dat op counter staat. Had hier 18 verschillende producten besteld die allemaal netjes in de bestelde aantallen klaarstonden.

        Wat ik jammer vond om te horen, is dat dit het laatste jaar Haokan Pijnacker is. Ik heb de shop pas in 2015 gevonden, toen ik mijn tweede vuurwerkjeugd in ging zeg maar. En sinds die tijd altijd een vast adres. Altijd prima geholpen hier, bestellingen altijd 100% compleet en (op een jaartje na) vlot weer en route. Mannen bedankt en een fijne jaarwisseling.

        Comment


          In Pijnacker stond ik binnen 5 minuten weer buiten, zeer fijn geholpen. Jammer dat dit verkooppunt verdwijnt

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door frelst68 Bekijk bericht
            Het was weer prima geregeld bij Haokan Pijnacker. Net zo als in 2019 stond mijn bestelling al klaar bij binnenkomst. Was er dan ook stipt 6.15. Samen de bestelling doorgenomen om er achter te komen dat, als je zo door het jaar heen besteld, het best een hele bult vuurwerk is dat op counter staat. Had hier 18 verschillende producten besteld die allemaal netjes in de bestelde aantallen klaarstonden.

            Wat ik jammer vond om te horen, is dat dit het laatste jaar Haokan Pijnacker is. Ik heb de shop pas in 2015 gevonden, toen ik mijn tweede vuurwerkjeugd in ging zeg maar. En sinds die tijd altijd een vast adres. Altijd prima geholpen hier, bestellingen altijd 100% compleet en (op een jaartje na) vlot weer en route. Mannen bedankt en een fijne jaarwisseling.
            Dan blijft er maar 1 verkooppunt over van de 3.

            Comment


              Het laatste jaar

              Beste vuurwerkliefhebbers,
              Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
              Dat was het laatste jaar in Pijnacker.
              Na heel de corona ellende en de onzekerheid over de toekomst van de verkoop van vuurwerk had ik al besloten om alleen met de hoofdvestiging Oisterwijk door te gaan.
              Het was een mooie tijd met alles wat erbij hoort.
              Jaren dat alles goed ging maar ook jaren dat het wat minder goed ging, (daar hebben de meeste winkels die veel verkopen wel eens last van gehad denk ik).
              Ik heb het in ieder geval altijd met plezier gedaan en heb al de jaren een top team gehad die voor mij de verkoop hebben geregeld. Eerst met Albert en nu het laatste jaar onder leiding van Danny.
              Ook was het altijd gezellig met de eerste transporten die altijd begin februari binnenkwamen samen met vrijwilligers hier van het forum de bunkers te gaan vullen.
              Al voor de corona toen de discussies elk jaar heftiger werden over het voortbestaan van de vuurwerktraditie ben ik nog een compleet ander bedrijf gestart en nu is het ook te veel om 3 vuurwerkwinkels er bij te hebben.
              Als je niet voor 100% je eigen in kunt zetten met 3 winkels is het beter om met 1 winkel verder te gaan.
              Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor het vertrouwen in de winkel Pijnacker en wie weet tot ziens in Oisterwijk.
              Volgende week heb ik trouwens een afspraak met iemand die de winkel hoogstwaarschijnlijk gaat overnemen zodat de locatie ook een vuurwerkwinkel blijft.

              Gr. Jo

              Comment


                Mijn eerste freakwinkel. Doet toch een beetje pijn die te zien verdwijnen. Heel erg bedankt voor de mooie jaren! Succes met de andere zaken en de zaak in Oisterwijk.

                Comment


                  Jo, allereerst nog de beste wensen natuurlijk, en bedankt voor de afgelopen jaren. Ik heb altijd genoten van je freak aanbiedingen. Afgelopen donderdag heb ik mijn doorgeschoven bestellingen nog opgehaald in Pijnacker. Nog bedankt voor je gratis presentje, ik heb mijn neefjes er blij mee gemaakt en ze konden zo'n mooi stukje vuurwerk wel waarderen natuurlijk.
                  Veel succes in Oisterwijk. En als je daar, net als in Pijnacker zulke mooie aanbiedingen hebt, komen we elkaar vast nog wel een keer tegen.

                  Comment

                  Working...
                  X