Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In Shock (Salute cake 1)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Dan haal je hem leeg en laat je de container staan
    Wat lege vuurwerk dozen moet toch te regelen zijn....
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      [QUOTE=MasterBsc;1052535] Is toch verder een goedgekeurd CE artikel? Of laat ze lekker schieten in shows.

      En zo is het gegaan!
      Ik was destijds bij het lossen van die laatste container in Dülmen en das al ruim 4 jaar geleden!
      Jullie kunnen ze als ‘particulier’ oa nog kopen in Luxemburg.

      Comment


        [QUOTE=firewire;1052578]
        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Is toch verder een goedgekeurd CE artikel? Of laat ze lekker schieten in shows.

        En zo is het gegaan!
        Ik was destijds bij het lossen van die laatste container in Dülmen en das al ruim 4 jaar geleden!
        Jullie kunnen ze als ‘particulier’ oa nog kopen in Luxemburg.
        Waar mag dat zijn? ;)

        Comment


          Inderdaad waar mag dat zijn ��
          Even a broken clock is right twice a day.

          Comment


            Iemand de juridische strafrichtlijn als ik die container openbreek?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
              Iemand de juridische strafrichtlijn als ik die container openbreek?
              Helemaal niets als je niet wordt gesnapt
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                Ik weet waar er nog een karton te koop staat Iemand die er 5 wil en er ook 1 voor mij wil meenemen? Is namelijk in Luxemburg, maar ik ga die kant voorlopig niet op! PM even als je bereid bent om er een voor mij mee te nemen in ruil voor de winkel die ze verkoopt!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                  Ik weet waar er nog een karton te koop staat Iemand die er 5 wil en er ook 1 voor mij wil meenemen? Is namelijk in Luxemburg, maar ik ga die kant voorlopig niet op! PM even als je bereid bent om er een voor mij mee te nemen in ruil voor de winkel die ze verkoopt!
                  Probeer je nou een gratis kartonnetje te scoren met je info? lol of bedoel je 1 cake?

                  Comment


                    Ik weet ook om welke winkel het gaat en van mij krijgen jullie die link zonder voorwaarden.Waarom zou er in het leven altijd iets tegenover moeten staan.Niet lullig bedoeld naar jou Willy maar vind het niet echt correct op deze manier.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      Het klopt dat ie in Luxemburg te koop is. Alleen niet voor een leuke prijs dus ik zou lekker naar Loots gaan en de Piromax Titanium Salute halen. En anders de Dum Bum 16 / 64 shots ( als ie via VuurwerkTotaal nog hetzelfde presteert ).

                      Aan prijsjes maken doen ze niet in die winkel in Luxemburg ( heb er een jaar geleden contact mee gehad ).

                      Comment


                        ik heb er thuis nog twee cakes met originele doos, zijn goed droog.... ik denk dat ik die dit jaar de lucht in jaag. waren toppers.... de beste van Nederland.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                          Ik weet ook om welke winkel het gaat en van mij krijgen jullie die link zonder voorwaarden.Waarom zou er in het leven altijd iets tegenover moeten staan.Niet lullig bedoeld naar jou Willy maar vind het niet echt correct op deze manier.
                          Ik snap je dondersgoed, maar ik wil er zelf ook graag 1 alleen kom ik niet in de buurt van Luxemburg. Uiteraard betaal ik dan wel voor 1 cake ik probeer het dus echt niet incorrect te doen hoor

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                            Ik snap je dondersgoed, maar ik wil er zelf ook graag 1 alleen kom ik niet in de buurt van Luxemburg. Uiteraard betaal ik dan wel voor 1 cake ik probeer het dus echt niet incorrect te doen hoor
                            Oke dan heb ik het verkeerd begrepen...omdat je er had neergezet *in ruil* voor die link van de winkel.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              Winkel inmiddels gevonden, voor mij zou het twee uur rijden zijn. Alleen de prijs is absurt hoog... helaas, zijn voor het geld andere te koop.

                              Comment


                                Dit jaar is de sonora te verkrijgen bij de Ooster buren(pyro-depot) die miss wel even hard of harder beukt!
                                Kruitkoorts !

                                Comment

                                Working...
                                X