Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Unukalhai [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
    Ik zat net ff het filmpje te bekijken van de Kitalpha, maare die schrap ik ff en kies voor deze! (eeh ja, ik moet tegenwoordig kiezen) Voor een paar eurootjes meer is dit aardig ~kwaliteits geweld(ig)!
    Ik heb precies hetzelfde gedaan. Vond dit ook echt een topper. De Kitaplha is ook echt een mooie bak maar ik heb dus ook deze gekozen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Jammer dat hier nog geen filmpje van is waar deze cake geschoten is op een demo... Ik heb de kitalpha op mijn lijst staan, maar begin nu wel erg te twijfelen aangezien die net zo snel voorbij is als deze en ik wat dat betreft deze gaver vind...

      Hopelijk wordt die nog ergens geschoten!

      pyro-freak

      Comment


        #18
        Dat ik deze nu pas zie. Dit lijkt wel het broertje van de Midnight Special (Vuurwerktotaal), heeft ook ongeveer dezelfde prijs. De Midnight Special is wel al geschoten op een demo en blies alles en iedereen naar huis (althans dat zeggen ze in de Midnight Special discussie).

        Dat is nog eens een leuke cakebox: 2 Unukalhai's en 2 Midnight Specials achter elkaar doorlonten....

        Comment


          #19
          Zo dan, mooie volle en grote boeketten zeg, afgaande op de film dan. Ik vind hem er top uitzien!!

          Comment


            #20
            Ja ik vond dit zeker een topper!

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
              Ja ik vond dit zeker een topper!
              Heb deze ook gezien in Baarn. Was wel één van de beste cakes van de avond.
              was trouwens wel een hele korte demo-avond.
              Laatst aangepast door Highscr5; 16 December 2012, 01:46. Reden: aanvulling

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht
                Heb deze ook gezien in Baarn. Was wel één van de beste cakes van de avond.
                was trouwens wel een hele korte demo-avond.
                Ja en er klopte geen zak van :P Wat er omgeroepen werd klopte niet met wat er geschoten werd haha..

                Comment


                  #23
                  Heerlijke krachtige cake! Lekker tempo,grote boeketten,variatie,mooie effecten.
                  Light some fireworks, and see who answers.

                  Comment


                    #24
                    Mooie bak is dit zeg. Die gaat er zeker komen. Boeketten lijken ook zeer groot! Zena komt met heel wat lekkers dit jaar.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Aangezien ik keuzes moet maken gaat de kitalpha eraf en komt deze erbij! Vette bak!

                      pyro-freak

                      Comment


                        #26
                        De cracklingwolk is wel iets minder intens geworden,maar zeer mooie cake die ik ook graag in de straat zou willen hebben.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          #27
                          Idd een zeer mooie cake! Grote effecten, goeie burst! Enige minpuntje was dat de crackling minder heftig was dan verwacht!
                          Eind goed, Knal goed!

                          Comment


                            #28
                            Hier ook de gratis cake.
                            Had eerst de pyro delight, maar nu moet ik die extra bestellen.

                            Comment


                              #29
                              Vette cake, zeker de moeite waard!

                              https://youtube.com/@Pyroblom

                              Comment


                                #30
                                Ook weer een toppertje dit! net weer gezien in Capelle, zeer gevarieerd en ook de afsluitende crackling is lekker agressief.

                                Comment

                                Working...
                                X