Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Warrior

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Warrior

    Artikelnummer: 2070
    Artikelnaam: Warrior
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 100
    Effectomschrijving: Langdurige cake met een veelvoud aan effecten, opbouwend naar een climax.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: €59,00




    Film 2012:
    Laatst aangepast door Torrr; 5 October 2012, 00:22.

    #2
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


      #3
      Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

      Comment


        #4
        Nee sorry,

        Afwisseling is leuk maar dit oogt wat kinderachtig. Vind dit toch echt de minste uit de gehele lijn, en hij is uiteraard wel het duurste..

        Comment


          #5
          Nee sorry,

          Afwisseling is leuk maar dit oogt wat kinderachtig. Vind dit toch echt de minste uit de gehele lijn, en hij is uiteraard wel het duurste..

          Comment


            #6
            Denk juist dat dit voor de "gewone consument" er wel 1 is die een complete mini show heeft.

            Comment


              #7
              Produktfoto toegevoegd.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Ik zal mijn punt even wat netter uiteenzetten dan vanochtend

                Ik vind dat de presentatie van deze cake tegen zichzelf kan werken. Een zinnetje als 'Only for real guys' komt op mij over als suf en onnodig. Alleen al de woordkeuze, 'guys' ipv 'men', geeft het een bepaalde toon die niet altijd positief in het oog hoeft te springen.

                Dan is vervolgens de titel 'Warrior' mijns inziens niet te rijmen met de afbeelding van orgels. Het komt op mij over als een verwarrend signaal, wat het product geen duidelijke, concrete uitstraling geeft. De behoefte om de inhoud van het product tot me te nemen wordt zo nauwelijks opgewekt; ik word niet verleid.

                Dat ik dit zo oppik en interpreteer, wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat zo doet of hoeft te doen. Mij laat het wel weer even bewustworden over dit aspect wat bij vuurwerkverkoop ook zeker van belang is en aandacht behoeft; de presentatie van het product.
                Laatst aangepast door Richardus; 5 October 2012, 18:02.

                Comment


                  #9
                  Ik moet eerlijk zijn, en vat hem ook niet hoor...maar dat heb ik met andere labels (ook van andere importeurs) ook wel eens. Neemt niet weg dat ik de inhoud en wat daarvan in de lucht te zien is vele malen belangrijker vind.

                  Op de films afgaande kan mij deze cake ook niet meteen bekoren, teveel afwisselende effecten en kleine (?) effecten, en dat vind ik persoonlijk niet prettig in een cake. Het eerste effect vind ik dan wel heel grappig, rustig en origineel en zou wat mij betreft 'in het groot' verder mogen worden uitgewerkt

                  Comment


                    #10
                    Ik vind dit wel een leuke cake.
                    Ik baal juist dat katan hier niet tekoop is.
                    Ik zie dit als een heerlijk langdeurigr cake voor de centen.
                    Veel afwisselingen en voor ieder wat wils.
                    Suptiele spinners die ik leuk vind ..
                    De fish wat de brouwen waarderen.
                    Boeketten die iedereen waardeerd.
                    Crackling en whistling voor de op vulling.
                    En snoei harde salutes voor de finale.
                    Ik snap dit concept juist wel.
                    Ik vind um goed.
                    Zelfs veter dan dergelijke cakes die hier op lijken zoals de planet explosion van wolff ofzo.
                    Deze geeft net wat meer power!

                    Comment


                      #11
                      Ik persoonlijk vind dit onze beste nieuwe cake van afgelopen jaar. Duurt lekker lang (ook weer niet te lang) en de effecten zijn gewoon goed voor een 100shots 500grammer.
                      Zeker als je ze vergelijkt met andere 100sh cakes springt deze er wel tussenuit.

                      Comment


                        #12
                        Als ik deze vergelijk met BV de Plannet Explosion Wolff dan heeft deze zeker beter uitgewerkte effekten.
                        echter Vind ik deze cake kwa afwisseling en prijs het wel afleggen tegen over de concurent.
                        Echter Verslaat deze cake wel weer andere 100schots blokjes zoals van Proline en Zena enzv.
                        Ik vond dit tog echt een hele goede bak!
                        Dat er slechts 5 gram perschot (gemiddelt) er in zit zie je er absolute niet van af!
                        Ik vind het persoonlijk een topper die ik volgendjaar weer ga kopen!

                        Comment


                          #13
                          Film van zaterdagavond:

                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment

                          Working...
                          X