Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strikeforce - Karabin/Paracraft

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46


    Ze floten weer lekker

    Comment


      #47
      Afgelopen jaar nog een pakket van deze pijlen weg gestookt. Kwam een lekkere krijs vanaf weet ik nog wel

      Alleen nu is in het verslag van Wolff te lezen dat de Strike Force pijlen weer terug zouden komen, maar ik ben deze tot nog toe nergens tegengekomen. Iemand die misschien weet of deze dan eigenlijk wel komen?
      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

      Comment


        #48
        nice, hopelijk zijn dit dan wel de echte screamers, RUBRO beweerde ze ook te hebben maar die fluit ging tot aan de dakgoot.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
          Afgelopen jaar nog een pakket van deze pijlen weg gestookt. Kwam een lekkere krijs vanaf weet ik nog wel

          Alleen nu is in het verslag van Wolff te lezen dat de Strike Force pijlen weer terug zouden komen, maar ik ben deze tot nog toe nergens tegengekomen. Iemand die misschien weet of deze dan eigenlijk wel komen?
          Ja ben hier ook erg benieuwd naar. Heb de pijlen nog nooit gehad, maar ik wil daar dit jaar graag verandering in brengen, gezien het goede nieuws in het verslag van het importeursbezoek. Wellicht dat een winkelier hier op het forum iets meer kan vertellen.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #50
            Ik heb ze gezien voor 14,95.
            Ga ze waarschijnlijk kopen.

            Comment


              #51
              Bij Rembrandtvuurwerk in Voorburg staan ze te koop voor € 14,95
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #52
                Iemand nog ervaringen met deze pijlen gehad afgelopen o&n? Ben ze zelf helaas nergens meer tegengekomen..
                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                  Iemand nog ervaringen met deze pijlen gehad afgelopen o&n? Ben ze zelf helaas nergens meer tegengekomen..
                  Ja ik heb ze gehad 1+1 waren echt top!
                  Zal ze weer nemen, als ik ze zie

                  Comment

                  Working...
                  X