Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Nitraat 500.000

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    size matters.... valt me ook op bij andere nederlandse producten die groot zijn qua verpakking, maar qua uitwerking vaak te wensen over laat..

    175 euro voor deze prutteltijd, belachelijk

    Comment


      gewoon gruwlijk!!!!!

      175euro jongens de prijs mag ietsje lager zijn danku!!!
      100euro zou mooi zijn

      want laten we eerlijk zijn de eerste 100k's gingen er ook uit voor 70 a 80euro!!!
      don't worry im fireworks crazy!!!

      Comment


        Deze kost 125 euro bij de plantenhal dit jaar..

        Heel misschien ga ik deze rol kopen met 5 andere vrienden dan valt de prijs wel mee dan zit tegen de 25 euro per man en dat is best te doen ben wel benieuwd naar deze rol

        Comment


          Niet doen joh gek
          Koop dan gewoon 5 x 100k heb je meer plezier aan.

          Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
          Deze kost 125 euro bij de plantenhal dit jaar..

          Heel misschien ga ik deze rol kopen met 5 andere vrienden dan valt de prijs wel mee dan zit tegen de 25 euro per man en dat is best te doen ben wel benieuwd naar deze rol

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
            Deze kost 125 euro bij de plantenhal dit jaar..

            Heel misschien ga ik deze rol kopen met 5 andere vrienden dan valt de prijs wel mee dan zit tegen de 25 euro per man en dat is best te doen ben wel benieuwd naar deze rol

            Voor Nederlandse begrippen is die volgens mij zeker niet slecht! Alleen slaat de prijs echt nergens op. Ik zou dan ook voor dat geld liever meerdere 100k's halen. De black celebration cracker was namelijk op Chinees Nieuwjaar niet zo heel slecht! Alleen dat kl*te gips..

            @Aasameber, waar kan je ze voor 25 euro halen dan?

            Comment


              Als een NL Ratelband meer dan 30 kost begin ik er al niet meer aan
              Sommige winkels in den haag doen ze voor 24,95 en als je er 5 neemt mag je heus wel korting nemen.
              Het punt in iedergeval beter 5 nemen dan 1keer deze, kunt niet te veel van deze ratelband verwachten.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                Als een NL Ratelband meer dan 30 kost begin ik er al niet meer aan
                Sommige winkels in den haag doen ze voor 24,95 en als je er 5 neemt mag je heus wel korting nemen.
                Het punt in iedergeval beter 5 nemen dan 1keer deze, kunt niet te veel van deze ratelband verwachten.
                Ik heb die luxe helaas niet, dat soort aanbiedingen zie je hier zelden. Maar waar ik wil bestellen is de black celebration cracker 35,75 en deze mat 113,75 en ja dan zou ik liever 3/4 black celebrations nemen dan deze overprijsde mat.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                  Als een NL Ratelband meer dan 30 kost begin ik er al niet meer aan
                  Sommige winkels in den haag doen ze voor 24,95 en als je er 5 neemt mag je heus wel korting nemen.
                  Het punt in iedergeval beter 5 nemen dan 1keer deze, kunt niet te veel van deze ratelband verwachten.
                  €25,- voor een 100.000 klapper en dan bij 5 korting? Weet niet maar waar kan ik ze per pallet bestellen?
                  www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                  Comment


                    Nog steeds te koop voor dat idiote bedrag
                    https://store.steampowered.com/curator/43922535

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                      €25,- voor een 100.000 klapper en dan bij 5 korting? Weet niet maar waar kan ik ze per pallet bestellen?
                      30 zie je wel regelmatig, heb zelf 25 nog nooit gezien, maar aan jouw reactie te lezen zal dat niet veel boven de inkoopprijs zitten.
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                        30 zie je wel regelmatig, heb zelf 25 nog nooit gezien, maar aan jouw reactie te lezen zal dat niet veel boven de inkoopprijs zitten.
                        Rollen van 30 euro is meestal de 'mega klapper' deze is in werkelijkheid maar +/- 45 cm. Origineel formaat van 50 a 55 cm zit bijna altijd wel op 45~65 euro.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkplace Bekijk bericht
                          Rollen van 30 euro is meestal de 'mega klapper' deze is in werkelijkheid maar +/- 45 cm. Origineel formaat van 50 a 55 cm zit bijna altijd wel op 45~65 euro.
                          Aha dacht dat alle 100.000 klappers even groot waren, hoewel ze er natuurlijk maar 3 a 4000 knallers bevatten.
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            Het wordt tijd dat deze voor €20 p.s of minder gaan

                            Comment


                              die plofjes mat boeit mij niet veel, maar verander de naam! juist in deze klote tijd (qua vuurwerk demonisering) waar we in leven.

                              Comment


                                nou zag verschillende filmpjes op ytube die allemaal anders ogen dussss geen pijl op te trekken.prijs is trouwens buitenaards
                                Laatst aangepast door chappie; 22 November 2019, 14:47.

                                Comment

                                Working...
                                X