Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Screaming Bullets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Tja, over die knalcake ben ik ook nog niet helemaal uit. Na al die positieve reacties ben ik er wel erg benieuwd naar. Voor oud en nieuw zelf nog maar eens mijn oor te luister leggen...

    Wordt zelf trouwens ook erg vrolijk van de producten in dit topic. Staan zeker een aantal goede bij!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
      Oke, misschien hele domme vraag. Maar hoe zet je die dingen dan neer om ze vervolgens veilig af te stijken? Die onderkant lijkt me erg klein vergeleken met het pakket. Klinkt wel interessant.
      Op de foto is geen lont te zien, wat overigens wel vaker voorkomt bij dummy's, maar
      vroeger zat er een lontje vlak boven de plastic voet. Ik neem aan dat de moderne bullets het lont op dezelfde plek hebben, net als bij een gewone single-shot.
      Anti vuurwerkverbod

      Comment


        #18
        Echt gaaf dat de Bullets weer terug zijn. Weliswaar onder een andere benamimg maar ik heb ze altijd zeer leuk gevonden. En voor zo'n klein dingetje komt er een leuke effect uit (toen tenminste). Prijs is ook goed.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Dit mag inderdaad wel goed knallen voor deze prijs...

          Comment


            #20
            @vuurwerkfreakk,

            Het is ook niet echt de bedoeling dat het knalt, maar het gaat dus meer om het effect en hoe het is uitgewerkt. Ben zeker benieuwd naar dit product, ben blij dat er elk jaar weer ontwikkelingen komen voor de consumenten markt.

            Comment


              #21
              Excuses! Ik bedoelde eigenlijk dat mag dan wel goede kwaliteit zijn.

              Comment


                #22


                Na een tijdje zoeken heb ik het gevonden. Voor de liefhebber heb ik het originele productfilmpje van de Magnum Bullets van Schuurmans op youtube gezet.
                Anti vuurwerkverbod

                Comment


                  #23
                  Als het werkelijk dezelfde zijn, dan zijn dit zeer nette mines voor die prijs. Wie weet hebben ze wel een aantal nieuwe varianten bedacht.

                  Comment


                    #24
                    Wie weet zit er ook een bik met fluiters...
                    Screaming ...hint hint

                    Comment


                      #25
                      Dit is vet zeg

                      kan er ook niet veel meer over zeggen dan dat dit gewoon heel vet eruit ziet...

                      Dit is veel leuker dan 10€ ruk potjes staan weg te stampen.. Yeah dit is goede shit

                      Comment


                        #26
                        geweldig dat deze weer terug van weg geweest zijn
                        When you stand for nothing, you fall for anything.

                        Comment


                          #27
                          Heb deze ook op mijn lijstje gezet.
                          Ben benieuwd!
                          www.Youtube.com/MRPJS1

                          Comment


                            #28
                            Ik vind het wel wat, al die kleine vuurwerkjes... ga zo door!

                            Comment


                              #29
                              Deze ook besteld, ben erg benieuwd wat er uit komt. ik vind ze er iniedergeval erg gaaf uit zien. ik zal kijken of ik de 28e een filmpje kan maken
                              Staren word je stil van.

                              Comment


                                #30
                                Dit pakketje van 12 stuks is waarschijnlijk een variant op de Double Whammy, geproduceerd door Shogun Fireworks te Liuyang, Hunan, China

                                Schuurmans haalt hier nog wat meer artikelen, misschien dat we met behulp van de site van Shogun Fireworks meer artikelen kunnen identificeren
                                Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                                Comment

                                Working...
                                X