Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal Thunder Smoke

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Beste single shots die ik ooit heb gehad. Effect ongeėvenaard, wel inderdaad er rekening mee houden dat sommige laat knallen.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door DW2000 Bekijk bericht
      Leuk spul zolang ze doen wat ze moeten doen ☺️

      deze zijn niet van royal maar van cafferata

      https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...-Uitloop/page3
      我也喜欢年纪较大的烟花

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
        deze zijn niet van royal maar van cafferata

        https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...-Uitloop/page3
        Nee toch? Staat echt royal op dat pakje, en die van Cafferata heten Black Smoke shock volgensmij
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
          Nee toch? Staat echt royal op dat pakje, en die van Cafferata heten Black Smoke shock volgensmij
          zie video op 0:19
          我也喜欢年纪较大的烟花

          Comment


            Ze waren identiek, jullie hebben beide gelijk hoor. Cafferata en Royal staan beide op de verpakking.

            Ik mis ze wel hoor, ondanks dat ze niet heel betrouwbaar waren. Unieke singleshots met een goed harde Ti-Salute.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
              Ze waren identiek, jullie hebben beide gelijk hoor. Cafferata en Royal staan beide op de verpakking.

              Ik mis ze wel hoor, ondanks dat ze niet heel betrouwbaar waren. Unieke singleshots met een goed harde Ti-Salute.
              Niet heel betrouwbaar is een understatement...
              Waren echt tof met goede dikke rookpluim maar echt te link
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Inderdaad ja, bij mij knalden ze vaker op ooghoogte of daaronder, dan dat ze op fatsoenlijke hoogte in de lucht knalden. Maar toch was het een heel mooi product

                Comment


                  https://youtube.com/c/EindjePyro

                  Comment


                    Ik heb geloof ik nog een doosje of vier van deze speciale single shots. Echt een mooi product.

                    Comment


                      Blijft inderdaad een ontzettend gaaf product. Waar blijft de tijd!
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Wat een heerlijke single shots waren dit toch zeg... 3 jaar geleden tijdens oudjaarsavond toch maar mn laatste pakje met pijn in mn hart weggeschoten in het donker. Ondanks het gebrek aan daglicht was de tail nog steeds duidelijk zichtbaar.

                        Comment


                          Ze waren heel fijn maar ook heel link. Als je van bombettes koppen hield dan had je deze nodig.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment

                          Working...
                          X