Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Navigator Rockets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Navigator Rockets

    Artikelnummer: RVW 361
    Artikelnaam: Navigator rockets
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Vuurpijlen: 10 Vuurpijlen
    Effectomschrijving: Super stunt pakket met 10 zware pijlen. Alle pijlen zijn voorzien van speciale effecten en zware flits knallen
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...

    O.a. te koop bij: Rubro.nl

    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 12:07.

    #2

    Comment


      #3
      Heb ze besteld. Mocht ik het niet vergeten wil ik er wat filmen. Ef zien hoe dat gaat lopen.
      15 euro voor 10 pijlen is niet verkeerd. Nu nog hopen op een goede uitwerking. Heb daarnaast ook de nieuwe turbo clash rockets van Rubro. Eens vergelijken..

      Comment


        #4
        Ik heb ze ook besteld, we zullen zien wat ze brengen het is inderdaad goeie koop.

        Comment


          #5
          Ik vind het altijd wel leuk om nieuwe itens te testen en omdat deze niet duur was heb ik een setje gekocht. Pijltjes zijn vrij klein en zijn 12grams. Stijgen niet al te hoog op waarna er met een prima burst een sterren boekketje. Ik vind het een soort thunderking pijlen. Kortom hier doe je geen miskoop aan.
          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

          Comment


            #6
            Ik heb deze ook gekocht ik ga ze op oudjaarsavond testen.
            Bekijk mijn youtube kanaal: Vuurwerkfreak24

            Comment


              #7
              Kleine pijltjes met een PTS van 12,7 gram, maar in dit geval is het echt "appearance does not say anything". Tjeezzzz wat een KNAL en ook nog een heel netjes effect!

              Inslaan!! Superpijlen voor die centen

              Comment


                #8
                Hier ook een positieve uitwerking. Zojuist één getest. De "Furious". Mooi rood/geel boeket. Ze gaan inderdaad niet hoog maar daardoor is het effect des te groter.

                Comment


                  #9
                  Vreemd dat hier niemand iets over heeft gemeld, dit zijn echt top pijlen. Burst en boeket is groot en dat voor 15 euro (1,50 per pijl) is natuurlijk geen geld. Mocht je echt een goed pijlen pakket willen hoor je al snel light year en killing arrow maar die hebben ook een prijskaartje. Dit zijn hele goede pijlen voor een zacht prijsje.

                  Volgend jaar zeker 2 of meer pakken en ze verwerken in een rek.

                  Comment


                    #10
                    Had deze ook voor mijn zoon gekocht, juist omdat ze zo klein zijn en maar 12gr kruit hadden. Dacht dat het dan wel mee zou vallen. Damn, deze pijltjes zijn echt enorm goed!! Zelfs nog beter dan sommige van mijn eigen 40gr pijlen die niet aan de burstknal konden tippen. En dan het effect zelf, zeer groot en mooi uitgewerkt! Volgend jaar een paar pakjes van deze jongens kopen, hoef ik niet meer dan die dure 40 grammers. TIP voor andere mensen. ;)

                    Comment


                      #11
                      Iemand die weet waar deze nog te koop zijn hier in het zuiden (Limburg)?

                      Comment


                        #12
                        Hele mooie volle pijlen!
                        effecten zijn erg afwisselend en lekker groot!
                        mooi helder met een harde burst-knal voor 15€ enorm goed!
                        The final ignition

                        Comment


                          #13
                          Erg veel hoger dan een meter of 25 gaan deze dingen niet, en omdat ze allemaal een behoorlijke burst hebben zijn de boeketten wijd. Op die manier maken ze veel indruk voor zulke kleine pijltjes.
                          Niet te vergelijken met bijvoorbeeld de Light Years, maar absoluut de centen waard!

                          Comment


                            #14
                            Straatfilmpje van deze kleine rakkers.

                            http://www.youtube.com/c/ReVerser

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                              Straatfilmpje van deze kleine rakkers.
                              Mooi man, die reactie aan het einde: "Heb je er nog meer?" Prachtig!!
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment

                              Working...
                              X