Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 91 t/m 103 van 103

Discussie: Black cobra 15.0

  1. #91
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 januari 2013
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 1 post
    Dit is allemaal onzin je betaald 50 cent per stuk en ze knallen net zo hard als een rotje
    Conclusie: AFZETTERIJ!

  2. Deze 3 gebruikers waarderen dirkcrosser voor het bericht:


  3. #92
    VWC-Lid FireworkAddicted's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2010
    Locatie
    VWC
    Berichten
    699
    Thanks
    5
    211 waarderingen in 128 posts
    Nou nou nou, wat een afzeikerij toch ook :P...
    De look is ronduit fantastisch, de feel is perfect bij het gooien en aansteken, de uitvoering.. tja.. knal zeker WEL harder dan een rotje van dezelfde afstand.

    Vind het wel wat hebben, maar om zo hard deze knaller af te zeiken vind ik niet terecht. In Nederland mag tenslotte knalvuurwerk wat op de grond knalt niet hard zijn... tjaa... wees blij dat de importeurs er nog wat mee doen....
    Neem het ervan!

  4. #93
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FireworkAddicted Bekijk bericht
    Nou nou nou, wat een afzeikerij toch ook :P...
    De look is ronduit fantastisch, de feel is perfect bij het gooien en aansteken, de uitvoering.. tja.. knal zeker WEL harder dan een rotje van dezelfde afstand.

    Vind het wel wat hebben, maar om zo hard deze knaller af te zeiken vind ik niet terecht. In Nederland mag tenslotte knalvuurwerk wat op de grond knalt niet hard zijn... tjaa... wees blij dat de importeurs er nog wat mee doen....
    Waarom dan een stuk lucht achterin?
    Hoezo 3/4 klei?
    Hoezo zo'n grote knaller maken? Die niet presteerd.

    De 9.5 gaat (bijna) even hard, en hier vragen ze nog meer geld voor ook!
    Je betaald voor iets waar je niks aan hebt.

    Je gaat toch ook geen pasta potten verkopen met 1/5 vol (200 gram) pasta en de rest allemaal glas en dan van de binnenkant bruin maken?
    En dan voor een pot wat wel het juiste formaat heeft voor 200 gram €2,- vragen, en voor die met het grotere potje maar waar evenveel in zit €8,- vragen?
    Koop je toch ook de kat in de zak.

    Je zou zeggen, hoe groter hoe beter. Hier is het qua prijs/kwaliteit gewoon andersom.
    Hoezo maken importeurs niet gewoon kleinere rotjes met dit aantal kruit erin?

    Maarja, wij denken zo. De gewone consument koopt ze wel.
    Oh die gaan keihard ik neem de grootste wel! We kunnen hier wel over door zeuren.
    Het maakt de importeur spreek ik niet alleen over Rubro, niet uit of wij ze niet kopen. Aangezien wij misschien nog geen 5% van alle kopers zijn!

    Dit soort producten vind ik gewoon oplichting, en ja ze mogen geen flash gebruiken.
    Maar ga niet 50% meer vragen voor een knaller wat even goed is als de kleinste versie.
    Die 0,2 gram extra buskruit of wat het precies is hoor je toch nauwelijks/niet...En al helemaal niet voor dat geld, maar goed.

    Zo denk ik erover, iemand anders denkt er waarschijnlijk anders over!

  5. Deze 4 gebruikers waarderen tristen voor het bericht:


  6. #94
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Net zoals de knallers in de kung fu , of deze black cobra, mega rotjes en meer. Zul je altijd hebben in de vuurwerkwereld. Vooral pa en ma die niet willen dat zoon nitraten afsteekt kopen dit spul voor hun. Misschien zit er ook een positieve kant aan, niet voor ons freaks... maar wij weten toch wat ze doen ? Dus lekker laten liggen denk ik zo ?
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  7. Deze gebruiker waardeert dikkeeric voor het bericht:


  8. #95
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 maart 2007
    Locatie
    Neverland
    Berichten
    1.951
    Thanks
    1.278
    1.401 waarderingen in 609 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FireworkAddicted Bekijk bericht
    Nou nou nou, wat een afzeikerij toch ook :P...
    De look is ronduit fantastisch, de feel is perfect bij het gooien en aansteken, de uitvoering.. tja.. knal zeker WEL harder dan een rotje van dezelfde afstand.

    Vind het wel wat hebben, maar om zo hard deze knaller af te zeiken vind ik niet terecht. In Nederland mag tenslotte knalvuurwerk wat op de grond knalt niet hard zijn... tjaa... wees blij dat de importeurs er nog wat mee doen....
    Het probleem zit hem bij mij vooral in het deel ervoor, voordat de knaller daadwerkelijk te koop was.

    Wim liep hier hoog van de toren te blazen dat dit de hardste knaller op de Nederlandse markt was. Dat het nog net geen revolutie zou worden.
    En dan koop je zo'n flut kleibom die hetzelfde doet als al zijn voorgangers!

    DAAR zit ik mee! Dat is gewoon oplichting! Eerst iedereen lekker maken, en dan zo'n pl**ris product neer durven zetten.
    [B]Groetjes Kamikaze[/B]

  9. Deze 5 gebruikers waarderen kamikaze voor het bericht:


  10. #96
    VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2006
    Berichten
    1.436
    Thanks
    2.989
    858 waarderingen in 463 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
    Het probleem zit hem bij mij vooral in het deel ervoor, voordat de knaller daadwerkelijk te koop was.

    Wim liep hier hoog van de toren te blazen dat dit de hardste knaller op de Nederlandse markt was. Dat het nog net geen revolutie zou worden.
    En dan koop je zo'n flut kleibom die hetzelfde doet als al zijn voorgangers!

    DAAR zit ik mee! Dat is gewoon oplichting! Eerst iedereen lekker maken, en dan zo'n pl**ris product neer durven zetten.
    Ook al zegt Wim zoiets , kun je ook logisch nadenken. Ze kunnen niet meer naleven dan de wet. En de wet zegt : alleen zwart pruttelkruit in grondknallers. Ik snap niet dat je het oplichterij noemt. Waarschijnlijk van alle zachte grondknallers is deze de hardste. Wat had je dan verwacht ? Een knal van een nitraat ?
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

  11. Deze 2 gebruikers waarderen dikkeeric voor het bericht:


  12. #97
    VWC-Lid myronie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2010
    Berichten
    105
    Thanks
    12
    65 waarderingen in 34 posts
    Hey'

    Het zijn voor nederlandse begrippen leuke knallers'
    Aleen wel aan de duure kant.
    Dikkeeric' ik snap wel dat mensen er wat meer van verwachten en dat komt door hoe het product oogt
    Voor de rest ben ik het met je eens.
    Jongens zeik rubro niet zo af.
    Ook rubro heeft met onze wetgeving te maken.

    Gr

  13. #98
    VWC-Lid FireworkAddicted's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2010
    Locatie
    VWC
    Berichten
    699
    Thanks
    5
    211 waarderingen in 128 posts
    Ik snap jullie punt. Maar alsnog vind ik het hier en daar niet terecht.

    Als een rotje 0.4 gram heeft... en deze hebben 2.2 gram. Dan weet je toch dat die ongeveer 5x harder knalt dan een rotje (en geloof me, dat is ook niet hard, zoals je zelf ook merkt). Tja, dat doet die vast ook wel... want ze gingen wel IETS harder dan een rotje :P.

    Daarnaast even terug op de grootte.. dat is pure marketing. Geld, en niets anders. Je snapt zelf toch ook wel dat die niet gaat knallen als een nitraat, maar dat moet je zelf ook wel begrijpen lijkt me? :P Wetgeving, niets en niets minder dan waar de importeur inderdaad wat mee probeert te doen.

    Ik snap dat inderdaad de verwachtingen dan hoog zijn, vooral door de grote, en wat Wim heeft gezegd, maarja.. ik had ze voor €2,80 en daar vond ik ze prima voor .

    Als je knallen wilt die wel hard op de grond knallen, kun je beter een doosje shocks/thunders kopen. Maar ik vond deze black cobra's leuk om erbij te hebben.
    Neem het ervan!

  14. #99
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.545 waarderingen in 2.033 posts
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  15. Deze gebruiker waardeert Stefan Works voor het bericht:


  16. #100
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Berichten
    30
    Thanks
    0
    16 waarderingen in 4 posts
    Twee keer black cobra 15.0 van dit jaar:

  17. #101
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Wil niet veel zeggen, maar kijk zo'n kort lontje... Veiligheid... Juist.

  18. #102
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.467 waarderingen in 2.740 posts
    Veel te groot!

    https://www.youtube.com/user/Originallover

  19. #103
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Berichten
    313
    Thanks
    97
    382 waarderingen in 128 posts
    Nederlands knalvuurwerk | Black Cobrax 15.0 | Rubro


Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •